Jump to content
IGNORERAD

Stå eller sitta på toan.

BanFang

Våra toalettvanor  

57 röster

1. 1. Hur brukar du göra när du ska urinera?

• Står alltid
      16
    • Står oftast
      5
    • Sitter oftast
      15
    • Sitter alltid
      6
    • Det beror mest på hur toaletten ser ut
      8
    • Det angår inte dig
      7

Recommended Posts

Här hemma så sitter jag alltid på toaletten när jag kissar.

Det har blivit en vana ända sen min studietid i umeå.

Jag var tillsammans med en tjej från trakten, och hon tröttnade på att toaringen var uppe

efter att jag varit på toan.

Hon sa till mig att det är skönare att sitta ner och kissa, och det var det..

Sen dess så sitter jag alltid ner och kissar. Dock inte i byn i LOS eller på uteställen.

Men det är riktigt skönt att komma till ett hotel i Thailand och få sätta sig på ringen. :dance1:

Dela på andra sajter

• Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• hamnoi

8

• GammalDansken

7

• leadbelly

5

• Tallviking

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Här hemma så sitter jag alltid på toaletten när jag kissar.

Det har blivit en vana ända sen min studietid i umeå.

Jag var tillsammans med en tjej från trakten, och hon tröttnade på att toaringen var uppe

efter att jag varit på toan.

Hon sa till mig att det är skönare att sitta ner och kissa, och det var det..

Sen dess så sitter jag alltid ner och kissar. Dock inte i byn i LOS eller på uteställen.

Men det är riktigt skönt att komma till ett hotel i Thailand och få sätta sig på ringen. :dance1:

Det kanske i själva verket är så att det bor en liten ladyboy i ditt innre..? :whistle:

Dela på andra sajter

Sitter jag så blir jag så blöt om "huvudet på ormen".:whistle: trots mitt nick name ;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Sitter jag så blir jag så blöt om "huvudet på ormen".:whistle: trots mitt nick name ;)

Eller har du en riktigt liten toalett? :)

Dela på andra sajter

Är jag riktig riktig fuller så händer det att jag ger upp och sätter mig ner ;)

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

:whistle:

Just det...glömde att berätta att vi har "hål i golvet " toalett hemma ;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

freddan_gbg

Hur gör du på morronen? Står han inte i givakt då?

Ändrades av freddan_gbg
Dela på andra sajter

Den info jag fått av min vän som är allmänläkare som berättade

att han fått lära sig av en kollega som är urolog, så är det

bra att sitta å pinka,tömmer blåsan bättre-minskar risken för urinvägs infl.

samt ska det tydligen vara bättre för prostatan- hörsägen - så jag

inte referera till länkar-

Åsså blir gumman glad oxå :giggle:

Dela på andra sajter

Har hört samma++++++++ att man får mindre problem med potensen när man blir äldre :great: . Men jag står ändå:sFduh:;)

Dela på andra sajter

Har hört samma++++++++ att man får mindre problem med potensen när man blir äldre :great: . Men jag står ändå:sFduh:;)

Är det nu man får säga-

sit or up to you ;)

Dela på andra sajter

Är det nu man får säga-

sit or up to you ;)

:av-109998::great::)

Dela på andra sajter

När vi ändå är inne på ämnet...

Det här är ju en klassisk fördom att män inte fäller ner ringen. Själv har jag inte riktigt förstått varför dom inte gör det, för dom fäller väl ner sitsen...? Nä just det, det gör dom inte heller och det gäller inte bara män. Jag undrar vad det egentligen är för fel med människor som inte kan fälla ner toa-sitsen när dom är färdiga? Vad är annars vitsen med sitsen?

Dela på andra sajter

Fäller man ner så måste det lyftas upp av nästa.

Lite outsiders att hitta på extrajobb för nästa pinkare ;)

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Det här är ju en klassisk fördom att män inte fäller ner ringen. Själv har jag inte riktigt förstått varför dom inte gör det, för dom fäller väl ner sitsen...? Nä just det, det gör dom inte heller och det gäller inte bara män. Jag undrar vad det egentligen är för fel med människor som inte kan fälla ner toa-sitsen när dom är färdiga? Vad är annars vitsen med sitsen?

Jamen är det inte lika jobbigt att fälla ner sitsen som det är för dom som

måste fälla upp sitsen :giggle:

Dela på andra sajter

Hur gör du på morronen? Står han inte i givakt då?

Hmm jo det stämmer. Nu ska jag kanske säga att det bor ingen ladyboy i mig. Jag är helt straight.

Din fråga är lite rolig faktiskt, Jag väljer att säga att jag sitter ner på morgonen.

Men det tar lite längre tid att göra morgon toalett. :whistle:

Dela på andra sajter

Sitsen är nog till för att sitta på. Kanske kan antydas av namnet. En sittkissare=kvinna sitter på sitsen när de kissar en man gör det inte han står. En man behöver således inte fälla ner sitsen. Jag föstår inte varför jag skall fälla ner sitsen åt sittkissaren när nu inte hon fäller upp densamma till mig. Var och en kan väl helt enkelt ställa in toa sitsen efter det behov man avser att uträtta.

PS

Om nu dina kvinnor har för vana att lämna sitsen uppfälld efer uträttade behov kanske det är dag att vara lite mer nogräknad innan du tar hen dem. Bara en tanke ;)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Jo det brukar ju låta så bland de män som är så hunsande så de till och med blivit nedtvingade i sittställning när de skall kissa ;)

Nu har jag inte alls några länkar som styrker det men vad jag fått höra är detta en myt. Män skall skapta för att stå när de kissar och tömmer således blåsan bättre på detta sätt. Vill minas att Adam Alsing på mixmegapol bjöd in en läkare som förklarade detta i radio efter de hade haft denna diskussion.

Var det inte en snubbe på TV som skulle försöka producera mjölk och amma också. Vart är vi påväg :huh:

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

GammalDansken

Låter som en Thailändsk modell, ja.

Fast utan kant.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Sitsen är nog till för att sitta på. Kanske kan antydas av namnet. En sittkissare=kvinna sitter på sitsen när de kissar en man gör det inte han står. En man behöver således inte fälla ner sitsen. Jag föstår inte varför jag skall fälla ner sitsen åt sittkissaren när nu inte hon fäller upp densamma till mig. Var och en kan väl helt enkelt ställa in toa sitsen efter det behov man avser att uträtta.

Med sits avsåg jag locket, dvs den del av sitsen i vilken det inte finns ett rejält titthål i mitten. Det är ju oerhört svårt att fälla ner locket utan att fälla ner ringen... :giggle:

PS

Om nu dina kvinnor har för vana att lämna sitsen uppfälld efer uträttade behov kanske det är dag att vara lite mer nogräknad innan du tar hen dem. Bara en tanke ;)

Hahaha, du ska inte tänka så mycket! Det är inget problem för dom är alla rumsrena, bara att öppna terassdörren.

---

Sits, ring, lock och hela skiten SKA fällas ner. Det är betydligt trevligare för nästa besökare och faller inom vanligt hyffs tycker jag. Annars blir det ordningsböter! :rtfm:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...