Jump to content
IGNORERAD

Termiterna äter upp svärmors hus


GurraB

Recommended Posts

Hej

Ja termiterna äter upp svärmors (tjejens) hus. Takbjälkarna trillar snart ihop.

Hon har frågat runt hos lokala hantverkare, priserna varierar ganska kraftigt (byte till stålbalkar). Dom är ju dyra, falang husband.

Vi jagar det lägsta priset då pengarna är bristvara idag :( Donationer mottages gärna :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja eller byt fru och svärmor!! :whistle:

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

ta dit en myrslok dom äter termiter uberbra om det finns såna i Thailand vill säga vet int vilket land dom e från så

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja termiterna äter upp svärmors (tjejens) hus. Takbjälkarna trillar snart ihop.

Hon har frågat runt hos lokala hantverkare, priserna varierar ganska kraftigt (byte till stålbalkar). Dom är ju dyra, falang husband.

Vi jagar det lägsta priset då pengarna är bristvara idag :(Donationer mottages gärna :)

skämtar du eller... skaffa ett extrajobb

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

ännu en tiggare som tror att nån annan ska försörja din thaifamilj.. du bör nog fundera på vad du gett dig in i, om du inte klarar det ekonomiska så får du väl kapa nån utgift istället för att va en patetisk tiggare.

tha bottom is nådd hehe

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja botten är nådd. Har fimpat allt som bara går. Mitt företag gick åt skogen, fick skulder upp över öronen. Nu jagar KFM mig. Jag klarar att försörja min familj.

Kämpar varje dag, för att pusselbitarna ska falla på plats.

Vissa dagar är ett rent helvete och man vill inte stiga upp ur sängen. Vissa dagar vill man bara sätt en Magnum i munnen och blåsa ur skallen, men life goes on.

Om jag är en patetisk tiggare så får jag väl va det.

Ha ett bra liv

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja botten är nådd. Har fimpat allt som bara går. Mitt företag gick åt skogen, fick skulder upp över öronen. Nu jagar KFM mig. Jag klarar att försörja min familj.

Kämpar varje dag, för att pusselbitarna ska falla på plats.

Vissa dagar är ett rent helvete och man vill inte stiga upp ur sängen. Vissa dagar vill man bara s.ätt en Magnum i munnen och blåsa ur skallen, men life goes on.

Om jag är en patetisk tiggare så får jag väl va det.

Ha ett bra liv

Ge inte upp! det fixar sig säker. Bor du i Sverige? Gurra

Ni andra killar var inte så hårda att den killen är så desperat han tigger pengar betyder säkert han mår väldigt dåligt.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Trådar som söker donationer tillåts inte.

Även fast det skulle vara ett skämt, så undanbedes liknande trådar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...