Jump to content
IGNORERAD

Videokamera


korp

Recommended Posts

Jag behöver köpa en videokamera nu snart, jag har extremt dålig koll på vad och och vilken som kan tänkas vara bra och prisvärd..

Jag har tittat på denna och tror jag kommer köpa den, priset verkar ok i relation till prestandan.

http://www.panasonic.co.uk/html/en_GB/Products/Camcorders/HD+Camcorders/HDC-SD700/Overview/3422617/index.html

* Advanced 3MOS System, iA (Intelligent Auto) with Face Recognition

* Leica Dicomar Lens, 35mm Wide-angle with 12x Optical Zoom

* Full-HD 1920 x 1080, 50 Progressive Recording

* SDXC/SDHC/SD Memory Card Recording Model

* POWER O.I.S. (Optical Image Stabilisation) with active mode

Pris runt: 6500 kr

post-5580-0-55423700-1298065120_thumb.jp

post-5580-0-55423700-1298065120_thumb.jp

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag behöver köpa en videokamera nu snart, jag har extremt dålig koll på vad och och vilken som kan tänkas vara bra och prisvärd..

Jag har tittat på denna och tror jag kommer köpa den, priset verkar ok i relation till prestandan.

http://www.panasonic.co.uk/html/en_GB/Products/Camcorders/HD+Camcorders/HDC-SD700/Overview/3422617/index.html

* Advanced 3MOS System, iA (Intelligent Auto) with Face Recognition

* Leica Dicomar Lens, 35mm Wide-angle with 12x Optical Zoom

* Full-HD 1920 x 1080, 50 Progressive Recording

* SDXC/SDHC/SD Memory Card Recording Model

* POWER O.I.S. (Optical Image Stabilisation) with active mode

Pris runt: 6500 kr

Hade nog hellre satsat på en bra systemkamera med bra videoupptagning. Då slår du två flugor i en smäll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade nog hellre satsat på en bra systemkamera med bra videoupptagning. Då slår du två flugor i en smäll.

hmm ja, tanken har slagit mig. Men det känns lite onödigt att köpa en systemkamera och sen nästan enbart använda den till att filma...men jag är lite osäker, dock är jag ingen fotofantast heller så jag behöver nog ingen systemkamera. Plus att det då säkert blir ett par tusen till att lägga ut, minst, för att få en bra systemkamera.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står Full HD på kameran. Jag tycker det borde stå Ful HD, för den är ful men kanske bra. Det ser i alla fall inte ut som en ordentligt byggd Volvo 240, byggd av socialdemokratiska arbetare. Man ryser ta mej fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står Full HD på kameran. Jag tycker det borde stå Ful HD, för den är ful men kanske bra. Det ser i alla fall inte ut som en ordentligt byggd Volvo 240, byggd av socialdemokratiska arbetare. Man ryser ta mej fan.

Jag lovar att den dag Volvo bygger en videokamera ska jag köpa en :)

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lovar att den dag Volvo bygger en videokamera ska jag köpa en :)

Jag gillar dig! Pistol och batong är mina takter! Det finns inget bättre än att komma hem och kläderna luktar svetsfog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står Full HD på kameran. Jag tycker det borde stå Ful HD, för den är ful men kanske bra. Det ser i alla fall inte ut som en ordentligt byggd Volvo 240, byggd av socialdemokratiska arbetare. Man ryser ta mej fan.

Och den har säkert inte mycket till väghållning heller, särskilt inte i vinterväglag och inte vid vattenplaning heller.

Men filmar och tar stillbilder fixar de bra båda två.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och den har säkert inte mycket till väghållning heller, särskilt inte i vinterväglag och inte vid vattenplaning heller.

Men filmar och tar stillbilder fixar de bra båda två.

Din borgarbracka! Klanka inte ner på vanligt hederligt folk som försöker göra rätt för sig bara för att du har dåliga erfarenheter av videokameror. :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lovar att den dag Volvo bygger en videokamera ska jag köpa en :)

Finns Volvos med som filmar bakåt när du ska backa så du kan kolla på en skärm istället för at vända dig om.spring och köp.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Finns Volvos med som filmar bakåt när du ska backa så du kan kolla på en skärm istället för at vända dig om.spring och köp.

Finns till och med Volvo som filmar framåt.. Då behöver man tom inte titta ut genom rutan, bara att stirra rätt in i skärmen, precis som vi gör just nu när vi kollar på MPR..

Ha en bra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...