Jump to content
IGNORERAD

Läckraste flygvärdinnorna!


L64

Recommended Posts

Nån undersökning är gjord och kom fram till följande lista på sexigaste flygvärdinnorna:

1. Virgin Atlantic

2. Singapore Airlines

3. Etihad

4. Emirates

5. Aer Lingus

6. Lufthansa

7. Cathay Pacific

8. TAP

9. KLM

http://www.aftonbladet.se/resa/temaweekend/article8547469.ab

Min egen lista skulle nog börja så här på ett ungefär:

1. Singapore Airlines utan tvekan...

Sen där i toppen finns Air Asia(framförallt Malaysiska Air Asia) och Bangkok Airways.

Hooters Air e ju nedlagt annars hade dom varit i topp!

1832919.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=77BFBA49EF878921F7C3FC3F69D929FDC7915B90238E64D01C1E9E3D5FC40FBDB71D9BC33940CC03E30A760B0D811297

hootersair2.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    5

  • Kenneth4618

    3

  • måne

    2

  • Juha

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Men det där flappeairliners hade väll tjusiga tjejer ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Eva air tror jag det hette som jag åkte med på 90-talet,hade några riktiga skjutare som servera på planet :great: Annars kan jag hålla med om Bangkok air:s flygdamer,ser bra ut.Det är annat än de sura styckena på thai air :diablo: sicka spjäll.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har själv en favorit, hon var flygvärdinna och läcker, framförallt utan uniform.

Vilket flygbolag?

Ja tyvärr avslöjar svaret att man börjar bli gammal och att denna händelse således ligger långt bak i tiden. :(

LINJEFLYG :bag:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Thais inrikesflyg brukar ha högpoängare.

Norwegian anställer ju bara feminina män så dom faller ju bort direkt.

Aeroflot o Aeroswit verkar bara ha avdankade ryska kulstöterskor.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Har ju sett ett antal på jobbet och den absolut snyggaste jag sett någongång var på Malev, jävlar vad fin hon var ungerskan :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Högst upp på listan sätter vi ju självklart Malaysia Airlines. Längst ned hamnar onekligen SAS jämte KLM. Fast självklart hamnar SAS/KLM bättre till om man tankat hårt på Arlanda Bryggeri timmen innan.

Link to comment
Dela på andra sajter

På första resorna med Thai Air -93 tyckte jag att dess flygvärdinnnor var väldigt vackra :giggle:

men de blev nog uppraggade och uppgifta av rika "Lamai-er" från världens alla hörn.

De som blev över då de är de som fortfarande jobbar kvar :crazy:

Phuket18.5 :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker nog "Kratoey Air" ser lockande ut :P

Thai airline hires transsexual flight attendants

PC Air, newly started airline in Thailand, might have just started a new trend for the airline industry worldwide by hiring transsexuals, dubbing them as the "third sex", as flight attendants. They have hired 3 of the 100 transsexuals that applied. These "third sex" flight attendants will wear special gold-coloured "third sex" name badges.

http://www.smh.com.au/travel/travel-news/thai-airline-hires-transsexual-flight-attendants-20110128-1a7gv.html

post-3639-0-99449600-1297440274_thumb.jp

post-3639-0-24684400-1297440295_thumb.jp

post-3639-0-66117900-1297440314_thumb.jp

//Broskan

post-3639-0-99449600-1297440274_thumb.jp

post-3639-0-24684400-1297440295_thumb.jp

post-3639-0-66117900-1297440314_thumb.jp

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker nog "Kratoey Air" ser lockande ut :P

Thai airline hires transsexual flight attendants

PC Air, newly started airline in Thailand, might have just started a new trend for the airline industry worldwide by hiring transsexuals, dubbing them as the "third sex", as flight attendants. They have hired 3 of the 100 transsexuals that applied. These "third sex" flight attendants will wear special gold-coloured "third sex" name badges.

http://www.smh.com.au/travel/travel-news/thai-airline-hires-transsexual-flight-attendants-20110128-1a7gv.html

post-3639-0-99449600-1297440274_thumb.jp

post-3639-0-24684400-1297440295_thumb.jp

post-3639-0-66117900-1297440314_thumb.jp

//Broskan

HÄR HADE JA NOG VÄNT Å TAGIT BÅT,BUSS,TAXI,DROSKA,GÅTT ISTÄLLET.TJEJER E GREJER :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alternativ 1. Virgin Atlantic står dom för sitt namn även vad det gäller personalen :whistle:

Så länge det inte gäller flygerfarenhet så är det ju bra,

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Jag tycker nog "Kratoey Air" ser lockande ut :P

Thai airline hires transsexual flight attendants

PC Air, newly started airline in Thailand, might have just started a new trend for the airline industry worldwide by hiring transsexuals, dubbing them as the "third sex", as flight attendants. They have hired 3 of the 100 transsexuals that applied. These "third sex" flight attendants will wear special gold-coloured "third sex" name badges.

http://www.smh.com.au/travel/travel-news/thai-airline-hires-transsexual-flight-attendants-20110128-1a7gv.html

post-3639-0-99449600-1297440274_thumb.jp

post-3639-0-24684400-1297440295_thumb.jp

post-3639-0-66117900-1297440314_thumb.jp

//Broskan

Jag mår illa så fort det finns katoyvarning, falsk varuinfo, de vill sälja sig som tjejer men är inte det. Falskt, falskt...

Kenthamon :wai:, som gillar tjejer och inte skäms för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag använder flyget som transportmedel, och inte för att glutta på oantastbara värdinnor, Målet är en mycket vackrare kvinna vid landningen.

För att spara kraft och energi till den riktiga daten, är det bättre att sova och komma utvilad till "theLady"...

e´Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag mår illa så fort det finns katoyvarning, falsk varuinfo, de vill sälja sig som tjejer men är inte det. Falskt, falskt...

Kenthamon :wai:, som gillar tjejer och inte skäms för det.

En snygg och trevlig flygvärdinna som serverar dig goda drinkar och bra mat på ett trevligt sätt

varför är det intressant vad hon har innanför trosorna ??

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

En snygg och trevlig flygvärdinna som serverar dig goda drinkar och bra mat på ett trevligt sätt

varför är det intressant vad hon har innanför trosorna ??

Det är jävligt intressant om det är en tjej eller katoy. Och vad de har innanför trosorna är inte alla gånger lätt att avgöra vilket kön de tillhör. Det finns alltför många skickliga kirurger idag, så det är inte lätt att veta om det är en feminin katoy eller en tjej. Jag vill kunna slappna av och VETA att det är en tjej jag har att göra med. Sån är jag. :crazy:

Kenthamon :wai: som gillar tjejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

En snygg och trevlig flygvärdinna som serverar dig goda drinkar och bra mat på ett trevligt sätt

varför är det intressant vad hon har innanför trosorna ??

Har du tänkt tanken att ni tillsammans skall inträda i "tiotusenmetersklubben" och så visar det sig att du gjort det med en kille, katoy. :diablo:

Hur mår Tallviking då? Jag skulle må pyton. :suicide:

Kenthamon :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker nog "Kratoey Air" ser lockande ut :P

Thai airline hires transsexual flight attendants

PC Air, newly started airline in Thailand, might have just started a new trend for the airline industry worldwide by hiring transsexuals, dubbing them as the "third sex", as flight attendants. They have hired 3 of the 100 transsexuals that applied. These "third sex" flight attendants will wear special gold-coloured "third sex" name badges.

http://www.smh.com.au/travel/travel-news/thai-airline-hires-transsexual-flight-attendants-20110128-1a7gv.html

post-3639-0-99449600-1297440274_thumb.jp

post-3639-0-24684400-1297440295_thumb.jp

post-3639-0-66117900-1297440314_thumb.jp

//Broskan

Herre min skapare vilka skräpdojor

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Får nog lov att säga att Singapore Airlines ligger i sin egen division ! Vilka skönheter det jobbar där och deras uniformer är vackra också :love:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker nog "Kratoey Air" ser lockande ut :P

Thai airline hires transsexual flight attendants

PC Air, newly started airline in Thailand, might have just started a new trend for the airline industry worldwide by hiring transsexuals, dubbing them as the "third sex", as flight attendants. They have hired 3 of the 100 transsexuals that applied. These "third sex" flight attendants will wear special gold-coloured "third sex" name badges.

http://www.smh.com.au/travel/travel-news/thai-airline-hires-transsexual-flight-attendants-20110128-1a7gv.html

post-3639-0-99449600-1297440274_thumb.jp

post-3639-0-24684400-1297440295_thumb.jp

post-3639-0-66117900-1297440314_thumb.jp

//Broskan

Kan tänka mig på toan följande:my dick is bigger than yours! :whistle:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...