Jump to content
IGNORERAD

Thailand, det sista paradiset


Tommy

Recommended Posts

Jag älskar "Mitt Thailand"

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha. Tommy, låt bli flaskan när du skall skriva så är inte allt så rosenrött och sockersött  :drunk: .

Visst kan man älska Thailand och all skiten runtomkring men..., ja det var sarkastiskt. Det du beskriver är väl hur många vanliga turister som bor på fina hotell upplever Thailand, där de mesta är tillrättalaggt på ett charmigt sätt. De som slipper se allt skräp längs landsvägarna, uppleva trafikköerna och bli jagad av hundar m.m.

Vad ville du med den här tråden egentligen ??

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå allt är underbart här!

Jag har hört att det är rea på Mamypoko idag, på Carrefour :yipi:

Priset på Bensin och Diesel rasar, i takt med den fantastiska regeringens framsteg för att ena landet och minska korruptionen!

Polisen har lovat att rensa upp på turistorterna, så att inga barn familjer skall behöva se nåt snusk :wai:

Om inte det funkar så har man långt gångna planer på att dela ut gratis ögonbindlar till alla nyanlända, som vill slippa se verkligheten :whistle:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...