Jump to content
IGNORERAD

ThaiLoveLinks.com


halgun

Recommended Posts

Hej!

Har en fråga kring denna sida, kan man lita på att det inte blir något krångel med betalningen i fall man vill bli full meddelem?

Tänker främst på att det inte blir samma problem som jag hade med www.firstdate.com, man accepterar ett erbjudande på 19 kr och i slutändan får man betala 3 månaders uppsägning på 279 kr per månad.

Köper man enbart för t.ex 3 månader som man sedan förlänger av fri vilja eller börjar man en premuration som blir krånglig att säga upp?

Tack för svar,

Gunnar

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Har en fråga kring denna sida, kan man lita på att det inte blir något krångel med betalningen i fall man vill bli full meddelem?

Tänker främst på att det inte blir samma problem som jag hade med www.firstdate.com, man accepterar ett erbjudande på 19 kr och i slutändan får man betala 3 månaders uppsägning på 279 kr per månad.

Köper man enbart för t.ex 3 månader som man sedan förlänger av fri vilja eller börjar man en premuration som blir krånglig att säga upp?

Tack för svar,

Gunnar

Vet ej, men hos asianeuro.com funkar det bra :drinks: dvs inga uppsagningstider

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar fint, inget krångel alls med uppsägningen, sköts automatiskt när tiden gått ut...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem med websidan, tvärt om.

När tiden gått ut nedgraderas du automatiskt till standardmedlem, och dess begränsningar.

Välskött och bra sida. Det är damerna du ska se upp med. Det finns alla sorter där.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Inga problem med websidan, tvärt om.

När tiden gått ut nedgraderas du automatiskt till standardmedlem, och dess begränsningar.

Välskött och bra sida. Det är damerna du ska se upp med. Det finns alla sorter där.

Leif

Vem betalar flera hundra kronor i månaden för att bli blåst?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu får du nog dämpa dig Btt fins säkrt några russin men klart man får va bered på nitar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle passa mig extremt för online dating. Även om du får din tiiraks emailkonto med username/password så bör du inse att dessa är gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dating asia är gratis!! Där träfade jag min tjej för snart 2 år sedan! Vi gifte oss i Oktober.

Finns nog många lycksökare där med, men man får använda sunt förnuft!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem med websidan, tvärt om.

När tiden gått ut nedgraderas du automatiskt till standardmedlem, och dess begränsningar.

Välskött och bra sida. Det är damerna du ska se upp med. Det finns alla sorter där.

Leif

Visst ska man se upp med "damerna" det gäller inte bara på T.L.L. :)

Jag har 2 bekantar som har hittat sin kärlek där och de är kära upp över öronen. :lol:

Hittills har allt gått bra och det verkar som de pratat igenom familjeförhållanden innan så att det inte kommer som en chock när hela familjen i Thailand ska försörjas. :haha:

:wai:

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl skillnad på att försörja hela familjen eller bli lurad in i "big face" där familjen har bra arbete själva. Det låter som stort trollande men alla kommer förstå själva efter besök i byn. Lova inget utan en månad+ i byn.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Precis det kan ju mycket väl vara Ulla på Posten som döljer sig bakom användarnamnet :ironi:

Nja då är nog risken större att det är Rudiger från Mannheim eller Bob från Manchester som döljer sig bakom nicken. :whistle:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...