Jump to content
IGNORERAD

Telefonkort från TeleZ


trebh

Recommended Posts

Någon som provat telefonkort från TeleZ? dem har ett kort som man kan ringa obegränsat till Thailand under en månad för 99 kronor.jag är dock osäker om man kan ringa från mobiltelefon eller om det bara gäller från fast telefon.Provade ringa deras kundtjänst men dem hade tyvärr stängt för dagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Jag handlar från dem ibland och ringer med både fast telefon och mobil. Det kostar givetvis mer att ringa från mobilen till den växel där man ska slå in sin pincode eftersom den har ett telefonnummer med svenskt riktnummer.

Link to comment
Dela på andra sajter

På Free Call Thailand kortet finns endast lokalnumer att ringa.Så vad det kostar per minut beror på vilken operatör du har på mobilen eller hemtelefonen...

Jag ringer med det kortet från min mobil och får betala 0,39kr per minut inte så farligt och man slipper vara hemma när man ringer utan kan sitta i bilen på väg hem från jobbet..

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Det finns ett kort som man kan köpa hos. http://www.qfone.se/ där du kan ringa 1272 min under 45 dagar till Thailand både mobil och fast detta heter qfoneworld och kostar 100:-

Man ringer ett 08 nr och sen pinkod och tele nr, detta funkar oftast mycket bra(kan vara strul vid högtider??)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...