Jump to content
IGNORERAD

Dagens lottnummer och "magiska" barn!


Tommy

Recommended Posts

Idag är det dags igen! En chans till rikedom för alla i Thailand :great:

Sätten att finna sitt lyckonummer är många, ett populärt trick är som många vet, är att gå på tempel och be en liten stund, sedan tar man en liten burk med numrerade stickor och ruskar den.

De 2 stickor som trillar ut först är ett "lyckonummer" och det skall förstås köpas lott med de slutsiffrorna :yipi:

För 2 veckor sedan kom Svärmor och mumlade nåt om Jimmy och lottnummer, det var efter dragningen och jag förstod att hon inte spelat på Jimmys nummer, och inte vunnit heller, det var nummer 348, som var slutsiffror i den dragningen.

Frågade min fru på vilket sätt 348 var Jimmys nummer?

Svaret var att Jimmy dragit ur en skål med numrerade papperslappar, tre siffror i turordning, först 3 sen 4 slutligen 8...

Svärmor spelade inte på dessa, för hon hade fått "säkrare tips" nån annanstans... SomNamNa, sade jag :na:

Idag drog Jimmy 6 1 och 2! Tror ni Svärmor spelat på dessa? :intello:

Jag spelar på 135, för när Jimmy dragit sina siffror, så kröp lillsyrran, Jasmine, fram till skålen ochh tuggade på, först 1 sen 3 slutligen 5... :wai:

Jag skall spela på 281 också, jag hade en dröm om den kombinationen... Får se vem som är mest magisk :party:

Kan tillägga att jag pratar om "Svartspel" där man får ganska bra utdelning på sina satsade pengar, och kan spela på vilka siffror man känner för. Dock kan "Bookmakern" vägra vissa kombinationer, som är mycket populära, för att undvika bankrutt...

100bath satsat på 3 siffror, ger 65000 i vinst, rätt hyggligt

Dragningen är det statliga lotteriets dragning, och man kan spela på 2 siffror också.

Varsågoda, mina magiska siffror är för er alla, som vill :wai:

Återkommer med resultat om några timmar.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen vann, hoppas jag inte lurade nån annan fåntratt att spela :cry:

:DMVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tommy, bad luck. Vet Du vilka nummer denna vecka, har en "stående" lott med nr 125 o 512.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa, kolla själv! http://www.glo.or.th/

MVH Tommy

PS. Jasmine är framröstad som mest magisk, denna gång, om hon käkat en 6:a som slutsiffra hade vi vunnit lite grann :lol:

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan vann 20000 på slutsiffrorna 02 (2000 gånger 10 lotter), för ett par månader sedan, Svärmor vann 10000 samma dragning 100bath insats, svartlotteri... :great:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...