Jump to content
IGNORERAD

Kärlek på beställning.


Stickan

Recommended Posts

Neil är en romatiker förstår jag Untitled-1.gif

Siamkap

Det kan du ge dig på att jag är. Men usch vilka problem det kan skapa. Kanske bättre att ha en mer krass syn på kärleken.

:dance:

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Neil

    4

  • Wangthong

    4

  • måne

    3

  • gnagarn1891

    3

Mest aktiva i denna tråd

Guest Siam-Nilsson

Håller med men tycker ändå att det känns tämligen osmakligt med ett gäng thaikvinnor som pushar en nyanländ tjej att direkt flytta in hos en okänd dansk man och uppmanar henne att pussas, kramas osv. Helt uppenbart att tjejen känner sig osäker och obekväm, ändå pushar de vidare. Och eftersom tjejen ser en ekonomisk bättre framtid så går hon med på giftermål efter en ytterst kort tid. Förvånande att den danske mannen går med på att en okänd kvinna helt enkelt bara flyttar in samtidigt som de inte ens kan konversera. Hade det inte varit bättre att börja med en dejt på en trevlig resturang? Märkliga typer det finns.

Neil

Nu var hon ju ingen oskuld, men med ett helt filmteam hängande över sig så är det nog

inte så lätt för en blyg lantis att på komando börja pussas och kramas med en vilt främmande utlänning.

Speciellt inte när de andra damerna har berättat skrönor om storleken på farangens utrustning.

Börjas det pussas så leder det lätt till mer, vilket kanske skrämde henne.

Killen verkade dock beskedlig i överkant, tyckter jag.

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan min reagerade med förvåning på thaidamernas utstyrsel på danshaket i Danmark.

Hon tyckte att många av dem hade på sig arbetskläderna från tiden i Pattaya.

Det såg väl inte så "städat ut" så att säga.

SN

Min fru och även jag reagerade på danserna dessa tjejer dansade på danshaket.

En lantis från Isaan står knappast på dansgolvet och juckar med underlivet som värsta påldanserskan.

En till sak vi funderade på var hur mycket "mamman" tog för sina tjänster att hjälpa landsmaninnor dit.

Det föreföll ju vara satt i system men hon kanske bara är en ovanligt godhjärtad person.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru och även jag reagerade på danserna dessa tjejer dansade på danshaket.

En lantis från Isaan står knappast på dansgolvet och juckar med underlivet som värsta påldanserskan.

En till sak vi funderade på var hur mycket "mamman" tog för sina tjänster att hjälpa landsmaninnor dit.

Det föreföll ju vara satt i system men hon kanske bara är en ovanligt godhjärtad person.

Som onekligen var mest oroad för vad andra skulle säga om hennes namn om inte visumansökan gick igenom!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru och även jag reagerade på danserna dessa tjejer dansade på danshaket.

En lantis från Isaan står knappast på dansgolvet och juckar med underlivet som värsta påldanserskan.

En till sak vi funderade på var hur mycket "mamman" tog för sina tjänster att hjälpa landsmaninnor dit.

Det föreföll ju vara satt i system men hon kanske bara är en ovanligt godhjärtad person.

Min tjej var också inne på att tjejerna förmodligen betalar den snälla damen en peng för det hela. Dessutom ifrågasatte hon om de verkligen är släkt med varandra. Naturligtvis omöjligt att veta men jag skulle inte bli det minsta förvånad om det stämmer.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tjej var också inne på att tjejerna förmodligen betalar den snälla damen en peng för det hela. Dessutom ifrågasatte hon om de verkligen är släkt med varandra. Naturligtvis omöjligt att veta men jag skulle inte bli det minsta förvånad om det stämmer.

Neil

Alla i Thailand är ju emdera bröder systrar eller KUSINER med varandra så det stämde nog

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

591 thaiare i samma by,får lite "sista färdenrysning" om 50 år är hela byn släkt med varandra :crazy: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är ju säkert bra för den danska byn att det kommer in lite friskt nytt blod i avelslinjerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Alla i Thailand är ju emdera bröder systrar eller KUSINER med varandra så det stämde nog

Så sant som det var sagt ;)

Och inte bara det, för jag har ofta träffat på thaitjejer i Pattaya som tydligen

tror att de även har ett släktskap till mig och mina närmaste i Sverige. :whistle::giggle:

"Hello - where my sister you?"

"Hello - where my wife you?"

"Hello - where my friend you?"

Mvh

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Flyttade in hos en familj i östra Thailand och innan en vecka hade gått började släktingar fråga:

När skall ni gifte er, när köper du en bil till GF, hur mycket kan du transferera varje månad Jag vill gifta mig så jag får sinsond( damen hade inga föräldrar kvar i livet. pluss en massa ekonomiska spörsmål.

Det ligger tydligen i kulturen att allt skall gå fort så inte farangen hinner ångra sig

Born41 som hoppade av illa kvikt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Någon som har en aning om hur jag kan kolla på det här programmet i Thailand? Folk hemma

i Sverige tyckte att det var intressant och roligt, och rekommenderade det. Jag försökte kolla via

svt play, men den är inte tillgänglig där om man surfar in från utlandet, pga upphovsrättsskäl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har en aning om hur jag kan kolla på det här programmet i Thailand? Folk hemma

i Sverige tyckte att det var intressant och roligt, och rekommenderade det. Jag försökte kolla via

svt play, men den är inte tillgänglig där om man surfar in från utlandet, pga upphovsrättsskäl.

Kolla om du kan ladda ner det från nån torrent sajt. Då laggar det dessutom inte när du tittar.

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

You tube

sök på Thy til Thailand

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

591 thaiare i samma by,får lite "sista färdenrysning" om 50 år är hela byn släkt med varandra :crazy: Mvh Måne

Sista Färden? :giggle::crazy::sFduh::rotfl:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad bra! Jag tänkte aldrig på att kolla om det fanns på youtube! Men, det gjorde det ju, och det laggade inte ens.

Tackar!

Link to comment
Dela på andra sajter

591 thaiare i samma by,får lite "sista färdenrysning" om 50 år är hela byn släkt med varandra :crazy: Mvh Måne

Nja nu bor dom ju inte alla i samma by(stad)Utan det är väl så att det bor 575 thailändska kvinnor på Nordjylland
Link to comment
Dela på andra sajter

Nja nu bor dom ju inte alla i samma by(stad)Utan det är väl så att det bor 575 thailändska kvinnor på Nordjylland

Nja,se Herr Changs inlägg :whistle:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...