Guest wUThai Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Skål på er! Tycker det varit lite klent drag här på sistone?! Nyhetens behag börjar ta ur sin rätt eller? Aja, några sköna lirare är väl lite aktiva! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Jag aktiverar mig med lite Laulu Viina (made in Estonia ) Skål. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest 113BOM Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Quote Skål på er! Tycker det varit lite klent drag här på sistone?! Nyhetens behag börjar ta ur sin rätt eller? Aja, några sköna lirare är väl lite aktiva! dom flesta är ju bannade så inte konstigt att det är lugnt här :clown: :clown: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Quote dom flesta är ju bannade så inte konstigt att det är lugnt här :clown: :clown: Kunde inte sagt det bättre själv! Dock förstår jag inte varför det blev bann på dom... och hur länge Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd September 19, 2008 Dela Inlagd September 19, 2008 Får vänta ett par veckor innan jag hittar en ledig helg... men då... /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 20, 2008 Dela Inlagd September 20, 2008 Skål tråd hänger jag på. Sitter ensam i syd-västra norge. Inte en själ som jag känner här. Bor ensam i 150m2 hyffsat trivsam kåk. Men fan så tråkigt. tur att man köpte 2st 6-pack... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd September 20, 2008 Dela Inlagd September 20, 2008 Quote Skål tråd hänger jag på. Sitter ensam i syd-västra norge. Inte en själ som jag känner här. Bor ensam i 150m2 hyffsat trivsam kåk. Men fan så tråkigt. tur att man köpte 2st 6-pack... Låter lite trist... men 12 bira kan göra det tristaste ställe till ett paradis... Väl mött i Korat... om du har vägarna förbi nov-mars, "Andy"... /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 20, 2008 Dela Inlagd September 20, 2008 Quote Skål tråd hänger jag på. Sitter ensam i syd-västra norge. Inte en själ som jag känner här. Bor ensam i 150m2 hyffsat trivsam kåk. Men fan så tråkigt. tur att man köpte 2st 6-pack... Hehehe, låter inget vidare. Vad fan gör du där då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 20, 2008 Dela Inlagd September 20, 2008 Quote Hehehe, låter inget vidare. Vad fan gör du där då? Uppstarts fas av en modul till en plattform. Gör absolut inte ett smack, ser bara ut att vara viktig (och små full). JFK Har funderingar på Korat runt jul och nyår om tid finns. Sedan hoppas jag på norska skattepengar, men det kan ju bli att betala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 20, 2008 Dela Inlagd September 20, 2008 Hej andrejsdenruskig, Trist att sitta ensam i Norge... Får man fråga vad det är för öl du inhandlat? 3,5% eller 5% eller vad? Fast du har ju uppenbarligen tillgång till internet. Alltid något! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest 113BOM Inlagd September 20, 2008 Dela Inlagd September 20, 2008 QuoteHej andrejsdenruskig, Trist att sitta ensam i Norge... Får man fråga vad det är för öl du inhandlat? 3,5% eller 5% eller vad? Fast du har ju uppenbarligen tillgång till internet. Alltid något! Herr Chang har talat. en ren gissning 4,6 % på ölstyrkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 21, 2008 Dela Inlagd September 21, 2008 Tuborg 4,5%. Bredbandet är helt ok för att vara Norge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.