Jump to content
IGNORERAD

Nu blir ni förbannade


pust

Recommended Posts

Guest Malaeng Sabb

Dom får inte till det helt enkelt. Men lilla söta Noi bor i ett fint hus och hennes familj får en slant varje månad för att bedöva hans "sjuka" tillstånd.

Hur bedövar du ditt mindre friska tillstånd då, förutom att slå dig själv i huvvet med batongen? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 121
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    7

  • måne

    6

  • SatanG

    5

  • BaBoo

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Undrar hur/om dom här fick till det, Olga från Ukraina 210 kilo och Herbert från Bräkne Hoby

52 kilo :)

post-3132-0-34552300-1295435740_thumb.jp

post-3468-0-68211900-1295493924_thumb.jp

Jag vill inte att du publicerar bilder på mig och mina älskarinnor,

tänk om Lillkrabban skulle hitta denna bild, hon skulle känna igen mina håriga ben direkt.

post-3468-0-68211900-1295493924_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

För att vara ännu lite mera motvalls så ställer jag mig frågande till hur toleranta thailändarna egentligen är när det gäller olika typer av parkonstellationer. Folk i Thailand skrattar, hånar, föraktar, osv ibland på ett lika lågt och vidrigt sätt som det görs i Sverige om par sticker ut från normen för mkt. För inte så länge sedan visade man mig en Facebook-sida som endast gick ut på att håna äldre och överviktiga faranger i Thailand. En sida där thailändare skrev om hur de brukade gå till Sizzler vid Cinemaplex Sukhumvit och garva åt faranger. Cinemaplex ligger bara ett stenkast från Ekkamai busstation och många blandpar av mer eller mindre långvarig karaktär brukar komma in där för att käka. De går även ganska hårt åt tjejerna och det är inga trevliga kommentarer som ofta läggs angående deras utseende och bristande "moral". Jag brukar själv gå dit ganska ofta då det är nära både jobb och hem och visst finns det ofta en del par som sticker ut med sin annorlunda matchning ibland, men jag måste erkänna att jag blev besviken när jag återigen fick revidera min bild av det toleranta Thailand lite grann.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

För att vara ännu lite mera motvalls så ställer jag mig frågande till hur toleranta thailändarna egentligen är när det gäller olika typer av parkonstellationer. Folk i Thailand skrattar, hånar, föraktar, osv ibland på ett lika lågt och vidrigt sätt som det görs i Sverige om par sticker ut från normen för mkt. För inte så länge sedan visade man mig en Facebook-sida som endast gick ut på att håna äldre och överviktiga faranger i Thailand. En sida där thailändare skrev om hur de brukade gå till Sizzler vid Cinemaplex Sukhumvit och garva åt faranger. Cinemaplex ligger bara ett stenkast från Ekkamai busstation och många blandpar av mer eller mindre långvarig karaktär brukar komma in där för att käka. De går även ganska hårt åt tjejerna och det är inga trevliga kommentarer som ofta läggs angående deras utseende och bristande "moral". Jag brukar själv gå dit ganska ofta då det är nära både jobb och hem och visst finns det ofta en del par som sticker ut med sin annorlunda matchning ibland, men jag måste erkänna att jag blev besviken när jag återigen fick revidera min bild av det toleranta Thailand lite grann.

Att thailändare älskar att göra narr av faranger och inte minst svarthyade har jag upplevt vid många tillfällen.

Å andra sidan vem kan klandra dem?

Det ser onekligen en aning bisarrt ut när det kommer en kritvit skallig faranggubbe på 130 kg och 197 cm vandrande hand i hand med en spenslig 25 årig thaitjej på 149 cm och 45 kg.

Farangen fattar förmodligen ingenting av narrandet.

Däremot är det ju synd om den stackars tjejen som blir utsatt för hån och spott och spe.

Inte så konstigt att många tjejer helst stannar på rummet med gubbarna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Med tanke på att nästan alla här säger att de inte bryr sig

tycker jag trådar om ämnet tenderar att bli anmärkningsvärt långa :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Roligt ??? Såg du nån smile bakom inlägget ??

Nej jag tyckte det inte var roligt utan bara rejält oförskämt men jag ville fråga för att vara säker

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv förvånas jag ofta av hur fula thaitjejer många farangkillar har, trots att de själva ser helt ok ut och borde kunnat vara mer kräsna i sitt val av kvinna.

Fast eftersom jag inte har med andra människors partnervalskriterier att göra så kan jag bara rycka på axlarna och konstatera att alla människor tydligen inte tänker som mig. Som tur är!

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv förvånas jag ofta av hur fula thaitjejer många farangkillar har, trots att de själva ser helt ok ut och borde kunnat vara mer kräsna i sitt val av kvinna.

Fast eftersom jag inte har med andra människors partnervalskriterier att göra så kan jag bara rycka på axlarna och konstatera att alla människor tydligen inte tänker som mig. Som tur är!

Det har också slagit mig ibland, det som du nämner i första raden, fast o andra sidan vilken har rätt att bedöma vad som är fult.. i någon annans ögon så kanske det är det vackraste som finns.

Man kanske också ska ta sig en funderare var skönhet sitter, är det på insidan eller på utsidan?.

Svåra frågor detta, jag avtackar mig för att tycka i ämnet och nöjer mig med att konstatera att talesättet "smaken är som baken, delad" stämmer ganska bra.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv förvånas jag ofta av hur fula thaitjejer många farangkillar har, trots att de själva ser helt ok ut och borde kunnat vara mer kräsna i sitt val av kvinna.

Fast eftersom jag inte har med andra människors partnervalskriterier att göra så kan jag bara rycka på axlarna och konstatera att alla människor tydligen inte tänker som mig. Som tur är!

De här killarna kanske ser andra kvaliteter hos tjejen än bara utseendet.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ytlighet är en intressant fråga i detta sammanhang. Kanske är udda par mindre ytliga, helt enkelt. Eller?

Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utseendet är inte allt, hade en polare när jag växte upp som jag tror de flesta skulle säga var rent ut sagt ful. På något sätt lyckades han alltid lägra de snyggaste och populäraste tjejerna på orten och innan jag kände honom riktigt väl undrade jag alltid hur i helvete han lyckades. Detta är en kille med en fantastisk personlighet och välsmort munläder. Detta har han haft stor nytta av även i arbetslivet och är numera hög chef på ett bolag i Stockholm.

Jag tror att många av dessa thaitjejer som från början går in i ett förhållande av ekonomiska skäl mycket väl kan kära ner sig i gubben trots ett att han har ett ofördelaktigt utseende...

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Utseendet är inte allt, hade en polare när jag växte upp som jag tror de flesta skulle säga var rent ut sagt ful. På något sätt lyckades han alltid lägra de snyggaste och populäraste tjejerna på orten och innan jag kände honom riktigt väl undrade jag alltid hur i helvete han lyckades. Detta är en kille med en fantastisk personlighet och välsmort munläder. Detta har han haft stor nytta av även i arbetslivet och är numera hög chef på ett bolag i Stockholm.

Jag tror att många av dessa thaitjejer som från början går in i ett förhållande av ekonomiska skäl mycket väl kan kära ner sig i gubben trots ett att han har ett ofördelaktigt utseende...

Det tror jag också eller jag är säker, för vilken normal thaitjej skulle vila ha detta ufo som man/pojkvän :):lol:

post-3132-0-08755600-1295523688_thumb.jp

post-3132-0-08755600-1295523688_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Det tror jag också eller jag är säker, för vilken normal thaitjej skulle vila ha detta ufo som man/pojkvän :):lol:

post-3132-0-08755600-1295523688_thumb.jp

Inga problem om inte du är allergisk mot hundar.

Ledarhundar.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Själv förvånas jag ofta av hur fula thaitjejer många farangkillar har, trots att de själva ser helt ok ut och borde kunnat vara mer kräsna i sitt val av kvinna.

Fast eftersom jag inte har med andra människors partnervalskriterier att göra så kan jag bara rycka på axlarna och konstatera att alla människor tydligen inte tänker som mig. Som tur är!

Det kan ju vara så att vissa killar till slut utvecklar en negativ avighet

gentom sk snygga brudar som inte helt sällan utnyttjar denna skönhet.

De vackra damerna ser sig vara förmer än andra och att de tack vare sin skönhet ska krusas hit och dit.

Dessa killar som du talar om Kim tröttnar förmodligen redan i unga år på att uppvakta

och krusa dessa skönheter, och därför vänder de sig med automatik till vad de istället tror

är mer tacksamma och vänliga damer pga deras risiga yttre.

Det är dock inte alltid som denna tes håller.

Fula brudar kan vara nog så jäkliga – både på utsidan och insidan.

Men det gäller väl i och för sig killar också.

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv förvånas jag ofta av hur fula thaitjejer många farangkillar har, trots att de själva ser helt ok ut och borde kunnat vara mer kräsna i sitt val av kvinna.

Fast eftersom jag inte har med andra människors partnervalskriterier att göra så kan jag bara rycka på axlarna och konstatera att alla människor tydligen inte tänker som mig. Som tur är!

Kimpa,det är insidan som räknas ;)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Evulutionär teori säger att när ensama hanar måste bekämpa varandra för att få tillgång till honorna, då tenderar hanarna att bli mycket större än artens honor. Denna regel gäller såväl fåglar som däggdjur. hanens extra massa är aggressions massa. och så förhåller det sig med människoapor.

Kanske detta även gäller för oss människor. Och att det är därför som så många falanger är större än sina honor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Evulutionär teori säger att när ensama hanar måste bekämpa varandra för att få tillgång till honorna, då tenderar hanarna att bli mycket större än artens honor. Denna regel gäller såväl fåglar som däggdjur. hanens extra massa är aggressions massa. och så förhåller det sig med människoapor.

Kanske detta även gäller för oss människor. Och att det är därför som så många falanger är större än sina honor.

Är det därför thaikillarna är så små? För många kjoltyg.

Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/

Link to comment
Dela på andra sajter

eller ta den där amerikanskan som gifte sig med en 90 åring å ärvde han då han dog medans resterande av hans familj började klaga.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

kan säga följande.

när jag bodde på irland undrade jag samma sak, såg super snygga tjejer, men deras snubbar sug ut som ugglor (enligt mig).

tänderna åt alla möjliga håll o kanter, näsor i pannan.

estland, samma sak där, svedala. nja kan väl inte säga att det skådats lika ofta.

tror inte utseendet har direkt med saken att göra, men kanske iaf.

men av 2 nämnda så tror jag det förekommer i fler länder och inte bara i Thailand... dags o sluta focusera på ett land och öppna ögonen för mer nationer.

eller låt de vara, om ni inte tänker på det så är det heller inget "problem".

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

På oss stämmer det och min fru är väldigt snygg fast hon är gammal.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

kan säga följande.

när jag bodde på irland undrade jag samma sak, såg super snygga tjejer, men deras snubbar sug ut som ugglor (enligt mig).

tänderna åt alla möjliga håll o kanter, näsor i pannan.

estland, samma sak där, svedala. nja kan väl inte säga att det skådats lika ofta.

tror inte utseendet har direkt med saken att göra, men kanske iaf.

men av 2 nämnda så tror jag det förekommer i fler länder och inte bara i Thailand... dags o sluta focusera på ett land och öppna ögonen för mer nationer.

eller låt de vara, om ni inte tänker på det så är det heller inget "problem".

Visst ligger det något i det du säger men det är knappast lika påtagligt i Europa som det är i Thailand, sedan tycker jag dock inte att det är ett problem så länge bägge parter är nöjda med förhållandet. Folk ska få göra vad de vill så länge de inte skadar någon annan, precis som att jag får tänka vad jag vill om dessa par. För även om det inte är min ensak så skrattar jag ibland innombords när jag ser en extremt fet och ful gubbe gå med en söt thai tjej som flörtar runt lite medans gubben inte ser (detta gäller absolut inte alla par men jag tror många vet vad jag menar).

Link to comment
Dela på andra sajter

Manga gamla faranger,feta eller fula (spelar inte sa stor roll).Ofta vill dom ha nagon som tar hand

om dem nar alderdommen kommer,ex kop av mat,matlagning,doktor besok.Dom betalar for denna service

och det ar vell inget fel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv förvånas jag ofta av hur fula thaitjejer många farangkillar har, trots att de själva ser helt ok ut och borde kunnat vara mer kräsna i sitt val av kvinna.

Fast eftersom jag inte har med andra människors partnervalskriterier att göra så kan jag bara rycka på axlarna och konstatera att alla människor tydligen inte tänker som mig. Som tur är!

Kan bara hålla med. Förvånansvärt hur många faranger väljer partners trots att de borde kunna bra mycket bättre.

/SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...