Jump to content
IGNORERAD

ÖL


Sam sip sam

Recommended Posts

På dessa ställen serveras carlsberg

Bangkok BARS & PUBS - (1) Apache, (2) Bull’s Head, (3) Bully’s, (4) Black Swan, (5) Chequers, (6) Dubliner, (7) Huntsman, (8) Jools, (9) Londoner, (10) Mojos, (11) Office, (12) Robin Hood, (13) Shadow, (14) Sportsman.

For further information go to – Bangkok Bars & Pubs Page

Pattaya PUBS – (1) Butcher’s Arms (Soi Buakhao), (2) Centara Hotel, (3) Rosie O’ Gradie’s (Soi 7), (4) Sportsman (Soi 13), (5) Tavern By The Sea (Amari Hotel), (6) Queen Victoria (Soi 6).

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Förtusan L-A..du har ju ingen smak eller koll vad det gäller öl...risabryggder skall det va!!!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Scandinaviancorner

Fick oturligt nog avbryta ferien för att åka upp till sverige för att ordna med visum till Angola

Men var och köpte mig lite Carlsberg svart guld och en handfull HOF och för helvete vilken

skillnad på öl mot det där pisset dom gör i Thailand Jag njuter av varenda klunk

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick oturligt nog avbryta ferien för att åka upp till sverige för att ordna med visum till Angola

Men var och köpte mig lite Carlsberg svart guld och en handfull HOF och för helvete vilken

skillnad på öl mot det där pisset dom gör i Thailand Jag njuter av varenda klunk

bra pris e de nu på sort guld. 180 danska för tre flak 33,er på Calle,s

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...