Jump to content
IGNORERAD

Bra byggföretag i Fao Rai området.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Hej

Under det senaste året har lokal Thai byggfirma byggt ett tiotal hus i området runt Ban Soem, Fao Rai och på vägen till Phon Phisai.

Dom bygger ett hus åt frugans syster just nu, granne med oss, och det är både bra pris och bra kvalitet.

Jag har varit och tittat på några av dom andra husen dom har byggt åt andra utlänningar (Holländare, Danskar, Engelsmän, Australiensare och en Schweizare),

och dessa hus är dom absolut snyggaste och välbyggda i detta område av Isaan.

Så är det någon som har byggplaner i detta område så hör av er för tel. nr till dom.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Under det senaste året har lokal Thai byggfirma byggt ett tiotal hus i området runt Ban Soem, Fao Rai och på vägen till Phon Phisai.

Dom bygger ett hus åt frugans syster just nu, granne med oss, och det är både bra pris och bra kvalitet.

Jag har varit och tittat på några av dom andra husen dom har byggt åt andra utlänningar (Holländare, Danskar, Engelsmän, Australiensare och en Schweizare),

och dessa hus är dom absolut snyggaste och välbyggda i detta område av Isaan.

Så är det någon som har byggplaner i detta område så hör av er för tel. nr till dom.

Mvh Isan Lover

In med bilder på husen :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Under det senaste året har lokal Thai byggfirma byggt ett tiotal hus i området runt Ban Soem, Fao Rai och på vägen till Phon Phisai.

Dom bygger ett hus åt frugans syster just nu, granne med oss, och det är både bra pris och bra kvalitet.

Jag har varit och tittat på några av dom andra husen dom har byggt åt andra utlänningar (Holländare, Danskar, Engelsmän, Australiensare och en Schweizare),

och dessa hus är dom absolut snyggaste och välbyggda i detta område av Isaan.

Så är det någon som har byggplaner i detta område så hör av er för tel. nr till dom.

Mvh Isan Lover

Hej,

Har du några priser per m2?

Vet du om dem har garantier på arbetet (år)

Rebnel

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Vi vill gärna ha deras telefonnummer.

mvh Christer

Hej

Nr till chefen är 0895704153, han har en katalog med hus som man kan välja ifrån, och utifrån vilka material man väljer så ger han ett fast pris, där allt ingår utom typ kylskåp, aircon och varmvatten beredare.

Om du befinner dig i området nu är du välkommen att komma och titta på några av byggena.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej,

Har du några priser per m2?

Vet du om dem har garantier på arbetet (år)

Rebnel

Hej

Priset per m2 är beroende av vilka material man väljer, och han ger 1 års garanti som går ut på att om det händer det något under denna tid så repareras detta gratis, frugans systers hus går på 750 000 baht och är på 70 m2.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...