Guest Forden34 Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 Tack så mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 Tack så mycket Congrattis http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 Grattis härifrån oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 Låt mig utbringa ett fyrfaldigt leve och ett Hipp hipp hurra "for-den" härliga snubben! SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jlh66 Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Grattis Är du förresten i Udon nu?tyckte jag såg en som likna dig här igår, jag har ju iof bara sett dig från bildtrådarna så det kan u ha varit nån annan En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 GRATTIS Forden. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Tack för igår, god mat var det med. Avvek lite tidigt men ser att du höll ut till två. Grattis Gubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Får väl också gratulera bilskrället, vad är det för årsmodell BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Grattis Är du förresten i Udon nu?tyckte jag såg en som likna dig här igår, jag har ju iof bara sett dig från bildtrådarna så det kan u ha varit nån annan Är i udon än, beror på var du såg mig någonstans, jag häckar på Seven Stars (day and night) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Får väl också gratulera bilskrället, vad är det för årsmodell Nu är jag av 46årsmodellen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Tack för igår, god mat var det med. Avvek lite tidigt men ser att du höll ut till två. Grattis Gubbe Beror inte på när man aviker, det beror på hur mycket man dricker, huvudsaken är att man vet vem man är när man går hem Tack själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Grattifiseringar dårå...hoppas oljan räcker till en sväng mot Jomtien sen... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Grattis Forden Passande tårta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Grattis i efterskott Forden Fin tårta du fick av acarls Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Grattis Forden! Nytt år - nya äventyr! Någon klok lär har sagt: "Medelåldern har du uppnått när du sitter hemma en lördagskväll och telefonen ringer och du hoppas att det inte är till dig." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Grattis Forden! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Tack alla ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Jag sällar mig till hyllningskören! Grattis! Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Grattis på födelsedagen Forden34 Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 ÖPNNA DU EN TRÅD FÖR ATT GRATTA DIG SJÄLV??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 ÖPNNA DU EN TRÅD FÖR ATT GRATTA DIG SJÄLV??? Gratta mig istället din slaskhink, läsa det kan du ju så varför då fråga Jag är rolig på mitt sätt å du inte alls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Grattis! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jlh66 Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Är i udon än, beror på var du såg mig någonstans, jag häckar på Seven Stars (day and night) Jo men då var det nog dig jag såg,nästa gång får jag koma fram o säga hej En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Tack så mycket Har du ingen som gratulerar dig i byn Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 grattis Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu