Jump to content
IGNORERAD

Malaeng Sabb

Guest Malaeng Sabb

Recommended Posts

GammalDansken

Svårt att hålla reda på vem som är vem nu.

Den däringer maläng sabb är det f.d. svampen eller knasen eller nån helt 3:die?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

• Svar 108
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• mr chaweng

9

• gubben4906

5

• måne

4

• Khemmarat

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Malaeng Sabb

Svårt att hålla reda på vem som är vem nu.

Den däringer maläng sabb är det f.d. svampen eller knasen eller nån helt 3:die?

Det är nog Svampens alter ego, eller Knasens eller va fan.. Ta en sup och kom in i matchen :drinks:

Dela på andra sajter

Datum: 2011-01-06, Tid: 17.00

Hammarby - Haparanda

Då ska en Udon Thani tjej och en inflyttad lantis gå på bandy för första gången!

Fotboll o hockey i all ära men Bandy känns som en riktig svensk sport ;)

Heja Bajen :clapping:

Dela på andra sajter

Hammarby - Haparanda

Då ska en Udon Thani tjej och en inflyttad lantis gå på bandy för första gången!

Har ni införskaffat portfölj? :crazy:

Dela på andra sajter

Hammarby - Haparanda

Varför blir alla inflyttade lantisar till Stockholm Bajare???

Är det bara för att dem tycker så synd om dem, då dem aldrig vinner något :giggle::giggle::giggle:

Eller vad tror du Malaengen

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Är det bara för att dem tycker så synd om dem, då dem aldrig vinner något :giggle::giggle::giggle:

Inte nog med att man är fyllsjuk idag, man ska behöva läsa sånt här dravel också :rotfl:

Ändrades av Malaeng Sabb
Dela på andra sajter

Som inflyttad lantis så kan jag lätt svara på det. Man kan helt enkelt inte tycka illa om Bajen!

De har charm, klass och en mystik som tilltalar mig...

Det kan man ju inte säga om de två andra Stockholms lagen :whistle:

Dela på andra sajter

En till bara för njutningens skull :dance1:

:great:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Inte nog med att man är fyllsjuk idag, man ska behöva läsa sånt här dravel också :rotfl:

En tvådagars fyllesjuka? Det är verkligen Bajen :rotfl::rotfl:

Dela på andra sajter

Som inflyttad lantis så kan jag lätt svara på det. Man kan helt enkelt inte tycka illa om Bajen!

De har charm, klass och en mystik som tilltalar mig...

Det kan man ju inte säga om de två andra Stockholms lagen :whistle:

Bajare är dem som inte kommer ihåg matchen och alla inflyttade lantisar som med stora ögon beundrar dreggen i klacken. :rotfl::rotfl::rotfl:

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

2 dagar? Är nog inte människa förrän framåt onsdag igen, jävla sprit :diablo: Ska försöka hålla mig till öl i fortsättningen :)

Dela på andra sajter

Just det inga halvmesyrer skall man göra nåt så görs det till 100 % :crazy:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

:rotfl: Lamai.. Här har du passion, sen kan du ihop med gårdare, gnagare och spårvagnsraggare tycka vad ni vill men detta är PASSION!!!

3.42 in i denna video, bästa kaostifo som gjorts.. :friends:

Ja du Malaeng Sabb=Knasen, jag kan nog inte hålla med dig. Jag har varit Hammarbyare sedan jag föddes 1949 och är det fortfarande, min dotter är Hammarbyare sedan 1973.

Jag älskar Hammarby men dessa jävla idi*ter till Fans skulle portas, har inte varit på en match på 20 år. Den dag Bajen fans tar tag i problemen och slänger ut dessa idi*ter då ska jag börja gå på fotboll igen. Eller kan det bero på att ni som håller på bajen är själva med dessa huliganer.

Bajen är bäst men många av publiken är skit. Tråkigt, när min dotter var ung, under 10 år så tog jag med henne ofta på ishockey där Hammarby Hockey spelade mot lag som FC Cobran, Traneberg, Almtuna och derbyt mot Huddinge. Få bort dessa fans så ska jag en snart 62 årig gubbe börja gå på matcherna igen.

Gubben

Ändrades av gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

2 dagar? Är nog inte människa förrän framåt onsdag igen, jävla sprit :diablo: Ska försöka hålla mig till öl i fortsättningen :)

Ja det är inte lätt att bli gammal!

Där av tar jag det jävligt lugnt nu för tiden :great:

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Ja du Malaeng Sabb=Knasen, jag kan nog inte hålla med dig. Jag har varit Hammarbyare sedan jag föddes 1949 och är det fortfarande, min dotter är Hammarbyare sedan 1973.

Jag älskar Hammarby men dessa jävla idi*ter till Fans skulle portas, har inte varit på en match på 20 år. Den dag Bajen fans tar tag i problemen och slänger ut dessa idi*ter då ska jag börja gå på fotboll igen. Eller kan det bero på att ni som håller på bajen är själva med dessa huliganer.

Bajen är bäst men många av publiken är skit. Tråkigt, när min dotter var ung, under 10 år så tog jag med henne ofta på ishockey där Hammarby Hockey spelade mot lag som FC Cobran, Traneberg, Almtuna och derbyt mot Huddinge. Få bort dessa fans så ska jag en snart 62 årig gubbe börja gå på matcherna igen.

Gubben

Nja, kan ju förstå att vissa inte gillar röj och håll igång på matcherna, men hur kul är det när det är knäpptyst på arenan?

Dela på andra sajter

Nja, kan ju förstå att vissa inte gillar röj och håll igång på matcherna, men hur kul är det när det är knäpptyst på arenan?

Visst e d så. Det ska vara drag på läktarna men att det sedan finns idi*ter som ska förstöra föra alla har jag svårt att förstå.

Jag har själv ett par "polare" som håller på och när man försöker diskutera med dem går det rakt igenom deras tomma skallar.

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Visst e d så. Det ska vara drag på läktarna men att det sedan finns idi*ter som ska förstöra föra alla har jag svårt att förstå.

Jag har själv ett par "polare" som håller på och när man försöker diskutera med dem går det rakt igenom deras tomma skallar.

Gillar heller inte när det förstörs för alla, dock så tycker jag det är underbart med bengaler, synd att det inte kan tillåtas under ordnande former..

Dela på andra sajter

Gillar heller inte när det förstörs för alla, dock så tycker jag det är underbart med bengaler, synd att det inte kan tillåtas under ordnande former..

SVFF. Man kan bli mörkrädd för mindre, ett gäng idi*ter :diablo::diablo::diablo::diablo::diablo:

Frågan e vilka som är värst för svensk fotboll. Lagrell eller KGB, DFG eller Firman

Dela på andra sajter

Konstigt det där. Per alla definitioner har jag varit en av de sk idi*terna. Nu en sådär 10-15 år senare så kan jag fortfarande inte riktigt formulera exakt vad det var som gjorde att det lockade så mkt. Hur patetiskt det än kan låta så kommer jag ihåg vissa av 90-talets absoluta skandalmatcher med flera positiva minnen och att jag då gick igång på det stenhårt. Oavsett om det var vev med Bajare på Medis eller man fick kuta benen av sig på isiga gator utanfor Globen jagad av ett gäng råttor så var det alltid en kick. Det korrekta att gora nu i vuxen ålder skulle väl vara att krypa till korset och erkänna sin ungdoms synder och ta avstånd från beteendet och ställa sig upp och skrika fotbolls eller hockey-mordare tillsammans med alla andra. Tyvär har jag nog inte mognat så pass att det skulle vara 100% ärligt.

Dela på andra sajter

swedenfarang

Självfallet ska det vara drag på läktarna med lite hat i ramsorna. Det ställer jag gärna upp på som supporter. Men att därifrån spöa någon eller bli spöad för att man håller på ett annat lag kan ju aldrig försvaras av en normalt funtad människa.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

SVFF. Man kan bli mörkrädd för mindre, ett gäng idi*ter :diablo::diablo::diablo::diablo::diablo:

Frågan e vilka som är värst för svensk fotboll. Lagrell eller KGB, DFG eller Firman

Lagrell så klart :rotfl:

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Konstigt det där. Per alla definitioner har jag varit en av de sk idi*terna. Nu en sådär 10-15 år senare så kan jag fortfarande inte riktigt formulera exakt vad det var som gjorde att det lockade så mkt. Hur patetiskt det än kan låta så kommer jag ihåg vissa av 90-talets absoluta skandalmatcher med flera positiva minnen och att jag då gick igång på det stenhårt. Oavsett om det var vev med Bajare på Medis eller man fick kuta benen av sig på isiga gator utanfor Globen jagad av ett gäng råttor så var det alltid en kick. Det korrekta att gora nu i vuxen ålder skulle väl vara att krypa till korset och erkänna sin ungdoms synder och ta avstånd från beteendet och ställa sig upp och skrika fotbolls eller hockey-mordare tillsammans med alla andra. Tyvär har jag nog inte mognat så pass att det skulle vara 100% ärligt.

Se där, även solen har sina fläckar :rotfl:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...