Jump to content
IGNORERAD

Malaeng Sabb

Guest Malaeng Sabb
 Dela

Recommended Posts

Guest Malaeng Sabb

Jag har nu bytt nick från knasen till malaeng sabb, som betyder kackerlacka.. Eftersom jag hade dålig fantasi när jag gick med här så blev det knasen pga att det låg en sådan tidning vid datorn. Vet att Svampen är sur på mig, men detta nickbyte bygger på skämt som jag har ihop med Gårdare och Jonny Dajmsprecker..

Dela på andra sajter

• Svar 108
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• mr chaweng

9

• gubben4906

5

• måne

4

• Khemmarat

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har nu bytt nick från knasen till malaeng sabb, som betyder kackerlacka.. Eftersom jag hade dålig fantasi när jag gick med här så blev det knasen pga att det låg en sådan tidning vid datorn. Vet att Svampen är sur på mig, men detta nickbyte bygger på skämt som jag har ihop med Gårdare och Jonny Dajmsprecker..

E de ok om man vid kontakt IRL fortfarande säger Knasen ist för de där långa? :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

E de ok om man vid kontakt IRL fortfarande säger Knasen ist för de där långa? :crazy:

Absolut.. Jag är samma fyllskalle som tidigare. Bara det att jag aldrig gillat mitt nick.. Detr för mig en rolig grej... Förrlåt alla andra..

Dela på andra sajter

Skall du inte ta och passa på att byta ut avataren oxå - när den ändå är felstavad.

"BAJEN FANNS" - skall det väl vara. :)

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Skall du inte ta och passa på att byta ut avataren oxå - när den ändå är felstavad.

"BAJEN FANNS" - skall det väl vara. :)

Spårvagnsraggare.. :rotfl: Gå och lägg dig igen.. Dåre.. Wiseman finns inte eller? :fan1:

Dela på andra sajter

De där va la ingenting Knasen! tacka vet jag när våran stolthet här på Hisingen lirar... då e de tryck på läktarna :D

Nästan som på Maracana i Rio... :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

:rotfl: Lamai.. Här har du passion, sen kan du ihop med gårdare, gnagare och spårvagnsraggare tycka vad ni vill men detta är PASSION!!!

3.42 in i denna video, bästa kaostifo som gjorts.. :friends:

Ändrades av Malaeng Sabb
Dela på andra sajter

Klarar inte Södarkisar en gliring, eller? Blanda inte ihop mig med Wisemen och skit,

Men gärna med den här pôjken:

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Spårvagnsraggare.. :rotfl: Gå och lägg dig igen.. Dåre.. Wiseman finns inte eller? :fan1:

Det går väl spårvagn till Söderstadion också? :crazy:

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Från Knasen till kackerlacka...det är okay, men var det verkligen ett steg mot civilisation och anständighet? Vad blir det nästa gång, amöba eller avskräde?

Skulle gärna byta mitt mot elegant variant som vattenyta eller vigvatten, om jag bara visste vad det heter på Thai.

Skål på dig Malaeng Sabb!

:-)

Dela på andra sajter

Klarar inte Södarkisar en gliring, eller? Blanda inte ihop mig med Wisemen och skit,

Ni ska visst slå er ihop med örgryte så numera blir det väl GÖIS :dance:

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Gais år ok för att vara från götet, sorry att jag beblandade dig med wisemandårar.. :friends:

KGB Malaeng Sabb :rotfl: Skoja bara, jag är snäll

Ändrades av Malaeng Sabb
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Från Knasen till kackerlacka...det är okay, men var det verkligen ett steg mot civilisation och anständighet? Vad blir det nästa gång, amöba eller avskräde?

Skulle gärna byta mitt mot elegant variant som vattenyta eller vigvatten, om jag bara visste vad det heter på Thai.

Skål på dig Malaeng Sabb!

:-)

Jag lovar att jag ska vara som en kackerlacka på detta forum från och med nu.. :diablo: Blev ganska sur på en moderator nyligen efter vad han skrev.. Så inom en vecka är jag nog avstängd :rotfl:

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Eftersom det här är min tråd så tänker jag fortsätta lägga in rättrogna tuber :drinks:

Moderatorer gör sig ej besvär :rotfl:

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Lagrell och skötet (götet) kallar detta för krig och kaos.. I Stockholm kallas det passion.. :great:

Dela på andra sajter

Får man posta en liten en i denna eminenta tråd ?

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Måste säga att man skäms lite över att det står Hammarby i passet, är tyvärr född i Hammarbys församling...

En ful grek på Kos frågade mig på tidigt -90tal hur mycket jag betalt för att få det inskrivet i passet.. Kommer förfölja mig hela livet. :(

Ändrades av Wwax
Dela på andra sajter

Om du ändå ska vara en insekt så kanske Maeeng-daa (แมงดา) är bättre och lite guldtänder, käpp och hatt med fjäder på det. :giggle:

Heja Bajen.

post-3468-0-59737400-1293926836_thumb.jp

post-3468-0-59737400-1293926836_thumb.jp

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Måste säga att man skäms lite över att det står Hammarby i passet, är tyvärr född i Hammarbys församling...

En ful grek på Kos frågade mig på tidigt -90tal hur mycket jag betalt för att få det inskrivet i passet.. Kommer förfölja mig hela livet. :(

Gå och lägg dig :rotfl: Skoja bara..

Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Om du ändå ska vara en insekt så kanske Maeeng-daa (แมงดา) är bättre och lite guldtänder, käpp och hatt med fjäder på det. :giggle:

Heja Bajen.

Jag ska va en kackerlacka mot en viss moderator snart.. :diablo: Sen blir jag säkert avstängd härifrån, men fram tills dess så ska jag reta honom.. Fildelning är en hjärtefråga för honom, men det är inga problem att skydda en hebo/pedofil.. Fy fan säger jag bara..

Malaeng Sabb Har talat!

Dela på andra sajter

För tusan detta är en tråd för superettan lag och neråt så blanda inte in kungliga djurgården här :dance1:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...