Tallviking Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Har varit ute och skottat lite nu efter nyårssnön som kom.. Bra träning är det Åhh nu äter jag havregrynsgröt igen Snöskottning – en klassisk dödsfälla http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8367384.ab Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Har varit ute och skottat lite nu efter nyårssnön som kom.. Bra träning är det Åhh nu äter jag havregrynsgröt igen Bra början,du vet väl att det ska vara fullkornbröd oxå !!!!och inge smör Lycka till.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Snöskottning – en klassisk dödsfälla http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8367384.ab Ja där ser man.. Att jag inte visste det tidigare när man letade undanflykter Men bra att veta till nästa vinter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Bra början,du vet väl att det ska vara fullkornbröd oxå !!!!och inge smör Lycka till.Mvh Måne Jodå måne, jag har gott igenom denna process en gång förut, så jag vet hur jobbigt det blir den närmsta tiden innan magen har vant sig vid den nya kosten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Skit i havregrynsgröt, potatis, pasta, bröd och öl. Käka Ägg korv(av god kvalitet) bacon kött fisk och om du måste ren sprit De gör susen det... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Skit i havregrynsgröt, potatis, pasta, bröd och öl. Käka Ägg korv(av god kvalitet) bacon kött fisk och om du måste ren sprit De gör susen det... Finns många metoder, jag kör med Power walking, fett och sockersnål mat och äppelcider vinäger (kapslar), dock inte fettfri mat då kroppen behöver fettintag för att kunna förbränna, funkar bra för mig då jag får upp flåset samtidigt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Varför kapslar? Äppelcidervinäger har ju två fördelar 1 det minskar hungern då funka kapslar men om du åxå vill minska sötsuget ska du 2 ta en matsked i munnen i stället... Smakar satan men men Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Varför kapslar? Äppelcidervinäger har ju två fördelar 1 det minskar hungern då funka kapslar men om du åxå vill minska sötsuget ska du 2 ta en matsked i munnen i stället... Smakar satan men men Just det, smakar satan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Har varit ute och skottat lite nu efter nyårssnön som kom.. Bra träning är det Åhh nu äter jag havregrynsgröt igen Jag äter Fiberberikad Havregrynsgröt med Kruskakli i. Till det tar jag 1 matsked Lättsockrad Lingonsylt och hederlig röd mjölk. Det äter jag varje morgon. Saknar gröten när jag är nere i Thailand. Gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Mja, sådana fruntimmersdieter ger jag inte mycket för. Nej, ät rikligt med precis vad Ni vill men ta ett rejält lavemang efter varje måltid. Dr Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 (ändrad) Jag har nu bytt nick från knasen till malaeng sabb, som betyder kackerlacka.. Eftersom jag hade dålig fantasi när jag gick med här så blev det knasen pga att det låg en sådan tidning vid datorn. Vet att Svampen är sur på mig, men detta nickbyte bygger på skämt som jag har ihop med Gårdare och Jonny Dajmsprecker.. Inte sur inte vill Knasen heta Kackerlacka Varsågd! Själv funderar jag på nytt Nick till Skitbaggen Men det känns ovant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ändrades Januari 4, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 45 min powerwalk avklarad i - 10 och snöfall.. Ska man vara fin får man lida pin.. Eller fin vete fan om man kan bli, men smal kanske iaf.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 45 min powerwalk avklarad i - 10 och snöfall.. Ska man vara fin får man lida pin.. Eller fin vete fan om man kan bli, men smal kanske iaf.. Keep on walking Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 45 min powerwalk avklarad i - 10 och snöfall.. Ska man vara fin får man lida pin.. Eller fin vete fan om man kan bli, men smal kanske iaf.. Det är väl inte svårt me 6 ben Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Det är väl inte svårt me 6 ben Mvh Svampen Blanda dig en drick Svampj**** Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Jaha, efter 1 1/2 veckas bantande är morgonvikten nere på 94.4 kg.. Vad jag hade för vikt efter morgontoalett tidigare är okänt, men jag gissar på 98-99 kg.. Skulle tro att med Arne´s recept är jag nere på 92 kg.. Men nu är det helg och ölen flödar (slut på jobbveckan) Tråkigt att det inte är väglag för att ut och gå.. Men jag tippar att jag är under 90 kg redan till Neriketräffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Får väl tacka igen denna bild måste ha varit uppe 100 ggr på nätet Nu blir det att sova i Råttfällan på Neriketräffen Hoppas allt är bra bland väskorna nu har Du väl fått påök på lön med sex armar "ACKORD" Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Ledig vecka nu Svampen.. Druckit lite öl, ska gå och sova snart.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Ledig vecka nu Svampen.. Druckit lite öl, ska gå och sova snart.. Skönt varit o snurrat i Norge och Dannmark går halvdag idag lite gods i Gnällbältet! Sen ska man ner till ombudet v 75 göra uppgraderingslista. Sen blir det Vi hörs på nätet i kväll"sixfeetknasen" Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Fan jobba över till 06 igår morse, svårt att sova nu.. Vackert, dyrt och Lagrell får en smygorgasm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Malaengen vill också ha orgasm http://www.youtube.com/watch?v=ijS5Dppg2Oo&feature=sub Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 (ändrad) Dricker ju Leo i normala fall. Men ska det vara så här så går det även bra med Chang.. http://www.youtube.com/watch?v=YCeLWuVA2No&NR=1 Ändrades Januari 14, 2011 av Malaeng Sabb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Gillar inte Songkran, förutom på film då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Godnatt! http://www.youtube.com/watch?v=nc1i1O9pALg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=m5ykMLhlJoo&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu