Stefan Inlagd December 30, 2010 Dela Inlagd December 30, 2010 Det kan man tycka, men jag sitter med Thailand sämsta internet uppkoppling och försoker att klura ut hur vädret är på Koh Samui, det ser ut att vara regn mest hela tiden. Frugan är ej till någon hjälp då det inte bara regnar, det ska ju även komma en och annan tsunami över södra Thailand. Så en rapport från någon på plats vore en gott! Stefan med lappsjuka There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 30, 2010 Dela Inlagd December 30, 2010 Det kan man tycka, men jag sitter med Thailand sämsta internet uppkoppling och försoker att klura ut hur vädret är på Koh Samui, det ser ut att vara regn mest hela tiden. Frugan är ej till någon hjälp då det inte bara regnar, det ska ju även komma en och annan tsunami över södra Thailand. Så en rapport från någon på plats vore en gott! Stefan med lappsjuka Du har ju inte allt för långt till SoengSang...där har du en Svensk restaurang som drivs av en mycket trevlig äldre Svensk. Absolut värt en repa dit, brukar häcka en del västerlänningar där på eftermiddagen/kvällen..observera att det är stängt på måndagar. Absolut hyfsat bra mat, kanonbra pizza mm till bra priser! Alex själv med en av stamkunderna..Serva från Singapore. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 30, 2010 Dela Inlagd December 30, 2010 Är ju inte på plats och kan säga hur vädret är, men enligt internet så blir det som följer, mera på http://www.samuiportalen.se/klimat_koh_samui.php Längst ner på sidan Prognos för idag Dag: Thu Datum: 30 Dec 2010 Lägsta temp. °C: 24 Högsta temp. °C: 28 Prognos: Scattered Thunderstorms Prognos för imorgon Dag: Fri Datum: 31 Dec 2010 Lägsta temp. °C: 24 Högsta temp. °C: 27 Prognos: Scattered Thunderstorms Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.