Jump to content
IGNORERAD

Någon som vill ta över


NiceBeaver

Recommended Posts

Jag blev automatiskt moderator här, när vi startade upp Udon som ett lokalt forum då MSN lade ned sin verksamhet.

Men på grund av separation är min anknytning till Udon rätt begränsad nuförtiden, även om jag har varit där och tittat hur det ser ut med alla nybyggen. Det är nog läge att någon mer frekvent besökare är ansvarig.

Jag menar, nu när det både finns konstaplar, löjtnanter, generaler och majorer bland Udonfolket så är jag säker på att det finns någon lämplig.

Det är ett mycket hedersamt uppdrag, dock inte ansträngande, då Udondelen är det mest aktiva på MPRs lokala forum.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Visste inte ens om att det fanns lokala moderatorer på underforum men är inte sugen på att ta över. Det kanske fungerar bra med våra "globala" moderatorer om ingen känner sig manad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är absolut inget krav på ny moderator i något lokalforum.

Själva tanken var när vi drog igång MPR var att om någon ville ha ett lokalt forum ifrån sin del av Thailand, så blev denne automatiskt moderator i sitt delforum.

Inget som kräver arbete, men ändå en möjlighet att korrigera sakfel och andra små fel eller problem som uppkommer emellanåt.

Och detta gäller fortfarande. Alltså om någon vill starta ett lokalt forum, så blir de även moderatorer för det delforumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...