Jump to content
IGNORERAD

Respektera våra fruar killar!


Jerker

Recommended Posts

broder tuk tuk

Nej men du håller på

grave_digger_by_reaper_neko-d34eumv.png

Mvh

Nerike

Jag tror att det i längden blir mycket svårare för dessa rajtantajtare från psykakutsajten att överleva på forumet än vad jag kommer att få.

Det är inte bara i denna tråden de är inne och hackar och skapar dålig stämning.

Men än så länge är det ju forumets moderatorer som styr över vilka som får och inte får skriva.

Men fortsätter dessa nick att sprida sina trista och provocerande inlägg så tror jag moderatorerna så småningom kommer att reagera med krafttag.

Som Joints nämner så visst kan man väl karakterisera en del av mina inlägg som struntprat.Men det är ochså ett sätt att få lite liv i trådarna och skapa debatt men därifrån är steget långt till ren och skär gruppmobbing av enskilda medlemmar som detta gäng nu sysslar med.

Lappen!

Visst jag skrev att jag var trött på karaktären BTT vid några tillfällen, att han levt ut sin roll.

Men eftersom Pattaya och barlivet fortfarande ligger mig varmt om hjärtat så blir det ju några inlägg även i detta ämne då och då.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 176
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    21

  • broder tuk tuk

    20

  • GammalDansken

    14

  • Soengsang

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

GammalDansken

Det handlar inte om att försvara BTT - än mindre hans handlingar.

Det är bara så evinnerligen tröttsamt att läsa oändliga mängder med inlägg om BTTs moral

som utvecklar sig sakta men säkert i riktning mot påhopp - i trådar som var tänkta att handla om nåt annat.

Inlägg som ibland verkar komma från moralpredikanter som i den ena tråd skryter med vad de varit med om

och i den nästa fördömer andra som varit med om cirka det samma.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Vi ska inte kasta sten i glashus skriver du. Och med det menar du?

Att inte kasta sten i glashus.

Med detta menar jag att det egna handlandet inte blir bättre eller mer

moraliskt högstående bara för att man överöser en annan människa

med negativa tillmälen och selektiva moraliska pekpinnar.

Jag tar inte ställning för eller emot BTT,

men en moralisk värdegrund är så gott som alltid färgad av individuella funderingar

i syfte att göra det egna historiska handlandet lite mer uthärdligt.

Vem fanken är felfri och vem kan ta sig rätten att bestämma vem som ska lynchas?

Trovärdigheten i BTTs’s enkelspåriga eskapader ligger enligt mitt synsätt på samma nivå som dina egna små filmsnuttar i tråden ”Dagens Subtitle movie”,

dock tycker jag att dina alster är mycket roligare än BTT’s kanska plumpa logementshumor.

Ha det bra,

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Och hon var naturligtvis helt införstådd med vilken typ av medicinering (valium) som du så vänligt tillhandahöll. :whistle: . . .

Jag säger inte att det var fel eller så,

bara att anekdoten i akt och mening inte kan ses som särdeles skrytsam,

eller upphöjande av karaktären BTT.

SN

ja det var hon.

Jag berättade för henne att det var sömntabletter hon fick och hon tackade ja.

Sedan att varken hon eller jag visste att hon skulle va lite groggy när hon vaknade är en annan sak.

Som skrivits så reagerar vi ju olika på mediciner.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Nu drogade jag ju inte henne.

Jag frågade om hon ville ha några valium för att kunna få några timmars god sömn.

Givetvis borde jag tagit med i beräkningen att vi reagerar olika på mediciner och då särskilt sömnmedel.

Hon var lite groggy och trött när hon vaknade men inte värre än att hon kunde ta son motobike hem till rummet.

BTT

Det var ju bra att du informerade henne om att det var "sömntabletter" hon fick.

Så här i backspegeln så kan vi nog båda två hålla med om att det inte var

så ansvarsfullt av dig att inte avstyra hennes hemfärd på moppen

då hon enligt dig var fortfarande trött och groggy.

Det hade ju lätt kunnat sluta med en trafikolycka för henne, eller hur?

Då hade du också haft ett moraliskt ansvar för att hon råkade illa ut.

Och det hade väl inte varit så trevligt att leva med.

När det gäller Valium (Diazepan) och dess verksamma substanser så

sitter de kvar i kroppen under ganska lång tid.

Vilket då kan vara hämmande på intellektet under avsevärd tid.

"för diazepam tar det 20-100 timmar och en av de substanser som diazepam omvandlas till, (desmethyldiazapam) har i in sin tur en halveringstid på 36-200 timmar.

Detta innebär att mer än hälften av de aktiva produkterna i diazepam ligger

stilla i blodet i upp till 200 timmar efter att dosen tagits."

http://web4health.info/sv/answers/bio-benzo-overview.htm

Man bör därför ta det lite varligt med dessa tabletter.

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är säkert så att många forumister tycker att BTT’s historier (eller historia)

är en smula uttjatad som sången på en repad LP-skiva.

Men sluta då att besvara inläggen om de är så besvärande för er.

Era arga svar göder ju bara fenoment BTT.

Sedan undrar jag hur många av BTT’s indignerade kritiker som faktiskt

har rannsakat sitt eget minne, och ärligen kan säga att de aldrig

har ”utnyttjat” någon ung barbrud i Thailand.

Eller var det i deras fall bara frågan om ett ”nyttjande” eftersom hon

troligen var två år äldre och hade en välfylld portmonnä?

Förmodligen har de allra flesta barbrudar oavsett ålder ett skriande

finansiellt behov att täcka, vilket är en prekär situation som de skålande

herrarna i barerna gladeligen utan samvetskval ”utnyttjar”.

Tänk en så ridderlig och förskönad bild man kan ha om sig själv . . . :whistle:

Vore det ekonomiska förhållandet annorlunda och damerna mer solventa och fria

så hade det nog blivit ganska många ensamma nätter för alla dessa

hugnade bargäster i Pattaya (BTT inkluderad).

Kasta inte sten i glashus,

SN

TRÖTT är bara förnamnet av vad jag känner för dine exelenta vebala skitinlägg.

Du är en fantastisk linguist men en jäkla motvalls kärring,

Rannsaka, vafalls, tala för dig själv, det finns faktiskt, tro det eller ej de som möjligen nyttjat eller utnyttjat fröjdelivet i LOS, liksom de som varit på Grand i Borås och fått läder på sylen, som fortfarande håller kvinnor högre än de låga varelser de utmålas som, tyvärr ganska ofta i detta forum och av en viss "expertis", men sluta för fasen att försvara likt Don Quishote (eller hur det nu stavas) en viftande uppstyltad fantasifilur som en viss broder, det klär inte dig.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta WT jag avsåg att citera tomurdocs inlägg strax ovan för ditt.

Av någon anledning kräver hans inlägg ett extra klick för att bli synliga i min webbläsare :whistle:

det var nog därför det blev fel.

Jag tror inte du anklagat BTT, förlåt. :av-109998:

Ursäkten tagen! Du får tillbaka en ursäkt för att jag brusade upp. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

TRÖTT är bara förnamnet av vad jag känner för dine exelenta vebala skitinlägg.

Du är en fantastisk linguist men en jäkla motvalls kärring,

Rannsaka, vafalls, tala för dig själv, det finns faktiskt, tro det eller ej de som möjligen nyttjat eller utnyttjat fröjdelivet i LOS, liksom de som varit på Grand i Borås och fått läder på sylen, som fortfarande håller kvinnor högre än de låga varelser de utmålas som, tyvärr ganska ofta i detta forum och av en viss "expertis", men sluta för fasen att försvara likt Don Quishote (eller hur det nu stavas) en viftande uppstyltad fantasifilur som en viss broder, det klär inte dig.

Oj då - Tackar för ditt "trevliga" inlägg herr Baa. (Det klär inte dig heller)

Vet inte riktigt vad som har fått dig så irriterad,

men det var väl kanske någon formulering från mig som gav dig huvudvärk.

Var har jag försvarat BTT's handlande, om jag får fråga?

Mvh

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

TRÖTT är bara förnamnet av vad jag känner för dine exelenta vebala skitinlägg.

Du är en fantastisk linguist men en jäkla motvalls kärring,

Rannsaka, vafalls, tala för dig själv, det finns faktiskt, tro det eller ej de som möjligen nyttjat eller utnyttjat fröjdelivet i LOS, liksom de som varit på Grand i Borås och fått läder på sylen, som fortfarande håller kvinnor högre än de låga varelser de utmålas som, tyvärr ganska ofta i detta forum och av en viss "expertis", men sluta för fasen att försvara likt Don Quishote (eller hur det nu stavas) en viftande uppstyltad fantasifilur som en viss broder, det klär inte dig.

Nu får du väl ändå lugna ner dig.

Jag har knappast utmålat kvinnor som låga varelser.

Tvärtom har jag ofta försvarat bartjejerna gentemot di sk svinen. Läs bla tråden mot Mr Bom Bom.

Visst jag har plockat ut ett antal damer i baren genom åren men aldrig behandlat dem lågt eller att jag skulle ha en syn att vissa tjejer är låga varelser.

Det är lite trist att läsa dina utbrott i vissa trådar.

Ser man på bilderna från bla forumträffen i Udon så verkar du ju vara en trevlig och glad prick.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3153-0-13599900-1293552237_thumb.jp

för att återgå till ämnet. ifall fyllskallen "bara va verbal, då anser jag att det va "overkill att drämma ett glas i skallen på han :sFduh:

"tallade" han på henne, gränsfall.

beklagligt om hon nu sa till joshororna (Sas slang för Flygvärdinna) & dom inte flyttade på honom

har rätat upp några resenärer/fyllskallar/idi*ter under åren, tyvär så börjar en del barrundan redan på flyget..

post-3153-0-13599900-1293552237_thumb.jp

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen,

Du har naturligtvis rätt att bli upprörd över det du tycker är ett förhärligande av tonårsprostitution.

Men jag tycker att du ger filuren BTT allt för stort ”Cred”.

Med tanke på din och några andras upprördhet så kan man nästan tro att han

skulle vara anställd som en viktig opinionsbildare på forumet , vilket han inte är.

Skriver han och lyfter upp ett tvivelaktigt personligt handlande som

något kul och positivt så faller det ju bara tillbaka mot honom själv.

Det gäller oss alla inklusive mig själv, vi får stå för våra nedpräntade åsikter.

BTT klarar alldeles utmärkt av att vara sin egen domare och bödel utan att

någon forumpöbel behöver göra sig omaket att göra upp med hans karaktärsbrister.

Låt honom vara, och gå inte i clinch med karaktären BTT – det utmynnar bara i ännu fler inlägg med prutt-, och sliskig kasernhumor.

SN

Kan du inte kanske bara låta folk diskutera vad de vill med vem de vill utan att behöva rättfärdiga sig inför dig? :great:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Kan du inte kanske bara låta folk diskutera vad de vill med vem de vill utan att behöva rättfärdiga sig inför dig? :great:

Visst får de diskutera om de vill, och de får även slänga mina "goda råd" i soptunnan

om de vill. Jag har nämligen inte ensamrätt på vare sig moral eller sanning och

jag anser mig inte heller vara en normbildande personlighet.

Ska man lita på herr Baa, så skriver jag dessutom ”verbala skitinlägg”, och jag är även en ”jäkla motvalls kärring”. :giggle:

Diskutera vidare och Kraxa på bara - du med Korpen.

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju bra att du informerade henne om att det var "sömntabletter" hon fick.

Så här i backspegeln så kan vi nog båda två hålla med om att det inte var

så ansvarsfullt av dig att inte avstyra hennes hemfärd på moppen

då hon enligt dig var fortfarande trött och groggy.

Det hade ju lätt kunnat sluta med en trafikolycka för henne, eller hur?

Då hade du också haft ett moraliskt ansvar för att hon råkade illa ut.

Och det hade väl inte varit så trevligt att leva med.

När det gäller Valium (Diazepan) och dess verksamma substanser så

sitter de kvar i kroppen under ganska lång tid.

Vilket då kan vara hämmande på intellektet under avsevärd tid.

"för diazepam tar det 20-100 timmar och en av de substanser som diazepam omvandlas till, (desmethyldiazapam) har i in sin tur en halveringstid på 36-200 timmar.

Detta innebär att mer än hälften av de aktiva produkterna i diazepam ligger

stilla i blodet i upp till 200 timmar efter att dosen tagits."

http://web4health.info/sv/answers/bio-benzo-overview.htm

Man bör därför ta det lite varligt med dessa tabletter.

SN

Hämmande på intellektet,Då kan man ju tro att thaiarna käkar valium varje dag.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Det lätt vi sitter har framför datorn förfasa sig verkligheten annorlunda.

I byn har min sambo en släkting som har dotter 16 år.Hon blev erbjuden gifta med kille som är 33 år han skulle betala sinsod 40 000 bath + att familjen äger mycket mark. Ett bra kap :av-109998: enligt min sambo pgr hon förlorat sin oskuld till annan kille som fick betala för han var inte intresserad av gifte mål.

Nu blev det inget giftermål tjejen ville inte modern tyckte det var upp dottern bestämma. Jag själv tycker hon gjorde rätt tacka nej för står ålderskillnad.Men risken väldigt stor den lilla tjejen om några år åker till Pattaya för jobba i bar. Då kanske det varit bättre gifta sig nu.

Om BTT eller andra hade som mål att få denna tråd att glida i diket så får man väl säga att han eller de lyckats över förväntan.

T.o.m trådskaparn själv tycks ha glömd att det här handlade om en herre som var mera eller mindre otrevlig mot flickvännen / frugan på flyget

och som därför fick förmånen att få ett glas serverad i nyllet.

Exakt hur pass otrevlig herren egentligen var, om han verkligen förtjänade det däringar glaset där det hamnade

är fortfarande ovisst eftersom Jerker inte haft tid eller lust att fråga den våldsbenägna damen vad som egentligen hände.

Förslagsvis kan tråden nu, vad han anbelanger, lika gärna få handla om sinsod eller åldersskilnad mellan brud och brudgum

och risken att vi aldrig får reda på vad som egentligen hände lär bli mera och mera överhängande för varje sida den här tråden växer :-)

Är jag förvirrad?

Inte efter de nästa tre sidor av denna följetong :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Amen, durå! Ditt ordförråd är ju lika dåligt som..som öhm..äsch, skit samma..

Denna tråd börjar bli en klassiker.. Snälla mods låt den inte bli det, det är den inte värd..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

men jordnötter å clirr då :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Mja, pyttipanna är faktiskt inte alls så fett som man kan tro.

Ämnesmästraren Arne

Bäste herr Arne!

Grisapytt är ofta så fett att fettet rinner på tallrikskanten. Kycklingpytt är mindre kaloririkt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Arne!

Grisapytt är ofta så fett att fettet rinner på tallrikskanten. Kycklingpytt är mindre kaloririkt.

BTT

Bäste Herr Bror, det där är inte fett utan ketchup.

Näringsläraren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jaha det var därför den va slut :ironi::giggle:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag gillade pytten hos Maitan som flaggan hade tillagat, aldrig har nog spyttipannan varit så gott!

Föredrager nog Maitans pannutanpyttmacka då.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Föredrager nog Maitans pannutanpyttmacka då.

BTT

Den dan herrn besöker Maitan då heter den nog nåt annat :giggle::whoco5:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Om BTT eller andra hade som mål att få denna tråd att glida i diket så får man väl säga att han eller de lyckats över förväntan.

T.o.m trådskaparn själv tycks ha glömd att det här handlade om en herre som var mera eller mindre otrevlig mot flickvännen / frugan på flyget

och som därför fick förmånen att få ett glas serverad i nyllet.

Exakt hur pass otrevlig herren egentligen var, om han verkligen förtjänade det däringar glaset där det hamnade

är fortfarande ovisst eftersom Jerker inte haft tid eller lust att fråga den våldsbenägna damen vad som egentligen hände.

Förslagsvis kan tråden nu, vad han anbelanger, lika gärna få handla om sinsod eller åldersskilnad mellan brud och brudgum

och risken att vi aldrig får reda på vad som egentligen hände lär bli mera och mera överhängande för varje sida den här tråden växer :-)

Är jag förvirrad?

Inte efter de nästa tre sidor av denna följetong :-)

Jag har redan svarat på det

Se inläggbob, den 27 December 2010 - 13:36 , sade:

Om nu "alla" andra får spekulera om vad som har hänt så tycker jag att det är dags för mig att få dra fram mina spekulationer.

Varför säger Jerker att han misstänker att hans fru/flickvän utsatts för någonting?

Det kan ju vara så att han inte har lust att skriva att den överförfriskade mannen tog fru/flickvännen på kuttemurran eller tuttarna och därför i förtäckta ordalag skriver ”jag misstänker…”.

Tror att det är få av oss som rent ut skulle skriva på forumet att ”idag blev min fru våldtagen…”

//bob

Nä, bob jag snackade med min Pakusa så hade hon precis kommit fram (efter jobbig resa) till sin hem tyckte det var inte var så viktigt förhöra henne vad han gjort ... det viktigaste hon kommit fram var OK.

Men efter att levt tillsamans över 11 år så vet jag att hon inte hade klappat till honom bara för snackade med henne.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...