Jump to content
IGNORERAD

Respektera våra fruar killar!


Jerker

Recommended Posts

Min lilla gumma tog som vanligt själv thaiair från kastrup till bkk på själva julafton.Hon sett fram mot det hela hösten äntligen några månader i sitt hem.

På flyget så hamnar hon bredvid en svensk kille hans thai tjej. Tyvärr dröjer det längre innan en kille sätter sig bredvid (det var inte hans plats) börjar dricka berätta vad ska göra i Thailand. Det slutar med min tjej slår glas i hans huvud personalen rusar till tar bort killen.

Det första gången min tjej har problem med förfriskade killar som tror att alla thailändska tjejer går att köpa.

Tycker synd om min Pakusa fick så dålig start på sin semester.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 176
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    21

  • broder tuk tuk

    20

  • GammalDansken

    14

  • Soengsang

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Min lilla gumma tog som vanligt själv thaiair från kastrup till bkk på själva julafton.Hon sett fram mot det hela hösten äntligen några månader i sitt hem.

På flyget så hamnar hon bredvid en svensk kille hans thai tjej. Tyvärr dröjer det längre innan en kille sätter sig bredvid (det var inte hans plats) börjar dricka berätta vad ska göra i Thailand. Det slutar med min tjej slår glas i hans huvud personalen rusar till tar bort killen.

Det första gången min tjej har problem med förfriskade killar som tror att alla thailändska tjejer går att köpa.

Tycker synd om min Pakusa fick så dålig start på sin semester.

F-n vad man hatar dessa low-lives till svenska män som saknar all form av sunt förnuft och stil

Skulle man få tag på en sådan på flyget vet jag inte vad jag gjorde med honom ... :diablo:

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Min lilla gumma tog som vanligt själv thaiair från kastrup till bkk på själva julafton.Hon sett fram mot det hela hösten äntligen några månader i sitt hem.

På flyget så hamnar hon bredvid en svensk kille hans thai tjej. Tyvärr dröjer det längre innan en kille sätter sig bredvid (det var inte hans plats) börjar dricka berätta vad ska göra i Thailand. Det slutar med min tjej slår glas i hans huvud personalen rusar till tar bort killen.

Det första gången min tjej har problem med förfriskade killar som tror att alla thailändska tjejer går att köpa.

Tycker synd om min Pakusa fick så dålig start på sin semester.

Som jag brukar skriva,

när man kommer till Pattaya tar man på sig Pattayatröjan och när man lämnar Pattaya tar man av sig den.

Allt annat beteende är bara korkskalligt.

Att inte kunna ändra sitt beteende utifrån den miljö där man vistas tyder på en viss ointelligens.

Att man är berusad är ingen ursäkt.

Gubbarna bör väl snabbt instruera sina damer att när di kommer till Sverige genast berätta att di är gifta ifall nu "Don Juan" dyker upp.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag brukar skriva,

när man kommer till Pattaya tar man på sig Pattayatröjan och när man lämnar Pattaya tar man av sig den.

Allt annat beteende är bara korkskalligt.

Att inte kunna ändra sitt beteende utifrån den miljö där man vistas tyder på en viss ointelligens.

Att man är berusad är ingen ursäkt.

Gubbarna bör väl snabbt instruera sina damer att när di kommer till Sverige genast berätta att di är gifta ifall nu "Don Juan" dyker upp.

BTT

Vill du med det hävda att det är OK att bete sig så i Pattaya ?

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

oj, han måste varit riktigt full. Hoppas han har ont i skallen nu iaf. Mycket otrevligt, det finns många idi*ter där ute. Det verkar som din partner kan ta hand om sig själv riktigt ordentligt iaf :giggle:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag brukar skriva,

när man kommer till Pattaya tar man på sig Pattayatröjan och när man lämnar Pattaya tar man av sig den.

Allt annat beteende är bara korkskalligt.

Att inte kunna ändra sitt beteende utifrån den miljö där man vistas tyder på en viss ointelligens.

Att man är berusad är ingen ursäkt.

Gubbarna bör väl snabbt instruera sina damer att när di kommer till Sverige genast berätta att di är gifta ifall nu "Don Juan" dyker upp.

BTT

Damerna ska väl ändå inte behöva tala om att dom är gifta, damerna ska behandlas med respekt oavsett dom är gifta eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Vill du med det hävda att det är OK att bete sig så i Pattaya ?

Givetvis går man inte fram till en tjej i baren och börjar flirta om faranggubben sitter bredvid även om det fenomenet är ganska vanligt bland barerna.

Men eftersom livet i barerna ofta handlar om slit och släng principen(både bland faranger och tjejer), så är det ju givetvis mer acceptabelt att flirta med lilla Noi än med gifta Noi.

Om man ex sitter i baren en kväll och får trevlig ögonkontakt med en goding som har en farang bredvid och hon visar intresse så är det ju klart man inte backar ur.

Jag menar farangen kan ju va borta dagen efter och då kan man ju plocka ut denna tjej utan dåligt samvete.

Oftast är det andra lagar och regler som gäller i baren än i den mer normala miljön.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Min lilla gumma tog som vanligt själv thaiair från kastrup till bkk på själva julafton.Hon sett fram mot det hela hösten äntligen några månader i sitt hem.

På flyget så hamnar hon bredvid en svensk kille hans thai tjej. Tyvärr dröjer det längre innan en kille sätter sig bredvid (det var inte hans plats) börjar dricka berätta vad ska göra i Thailand. Det slutar med min tjej slår glas i hans huvud personalen rusar till tar bort killen.

Det första gången min tjej har problem med förfriskade killar som tror att alla thailändska tjejer går att köpa.

Tycker synd om min Pakusa fick så dålig start på sin semester.

Förjävligt med puckon som inte kan bete sig, svårt att förstå med vilken rättighet de kan tro att de kan sätta sig ner och fylletjata med en kvinna.

Som jag brukar skriva,

när man kommer till Pattaya tar man på sig Pattayatröjan och när man lämnar Pattaya tar man av sig den.

Allt annat beteende är bara korkskalligt.

Att inte kunna ändra sitt beteende utifrån den miljö där man vistas tyder på en viss ointelligens.

Att man är berusad är ingen ursäkt.

Gubbarna bör väl snabbt instruera sina damer att när di kommer till Sverige genast berätta att di är gifta ifall nu "Don Juan" dyker upp.

BTT

För det första, vad har Pattya att göra med ett respektlöst svin på ett flyg som TS beskriver!.

Och för det andra, menar du att man kan bete sig hursom mot damer i Pataya?...sorgligt att se vilken snedvriden kvinnosyn och uppfatting om Thailand du har

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis går man inte fram till en tjej i baren och börjar flirta om faranggubben sitter bredvid även om det fenomenet är ganska vanligt bland barerna.

Men eftersom livet i barerna ofta handlar om slit och släng principen(både bland faranger och tjejer), så är det ju givetvis mer acceptabelt att flirta med lilla Noi än med gifta Noi.

Om man ex sitter i baren en kväll och får trevlig ögonkontakt med en goding som har en farang bredvid och hon visar intresse så är det ju klart man inte backar ur.

Jag menar farangen kan ju va borta dagen efter och då kan man ju plocka ut denna tjej utan dåligt samvete.

Oftast är det andra lagar och regler som gäller i baren än i den mer normala miljön.

BTT

Onekligen för där går ju unga snygga tjejer i säng med lönnfeta äldre herrar från väst efter en kort "lära-känna-period" på några minuter mot betalning :whistle:

Men prostituerade är dom naturligtvis inte som du brukar hävda !! :sFduh:

Du är f-n värre än han på flyget !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Förjävligt med puckon som inte kan bete sig, svårt att förstå med vilken rättighet de kan tro att de kan sätta sig ner och fylletjata med en kvinna.

För det första, vad har Pattya att göra med ett respektlöst svin på ett flyg som TS beskriver!.

Och för det andra, menar du att man kan bete sig hursom mot damer i Pataya?...sorgligt att se vilken snedvriden kvinnosyn och uppfatting om Thailand du har

Det respektlösa svinet är förmodligen på väg till Pattaya.

Nej jag menar inte att man kan bete sig hur som helst mot damer i Pattaya men om tjejen är ledig dagen efter och farangen har stuckit ska jag då inte kunna lösa ut henne på grund av att hon haft farang dagen före?

Har man den synen får man nog sitta själv i baren.

Bara att acceptera att folk ligger med varandra till höger och vänster i barerna och inte va så finkänslig.

Di gubbar som blir för känslomässiga och kärar ned sig för lätt mår inte så bra i Pattaya alla gånger.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det respektlösa svinet är förmodligen på väg till Pattaya.

BTT

Vilken modell av spåkula använder du..ibland är du fan mer än lovligt dum :whoco5:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Onekligen för där går ju unga snygga tjejer i säng med lönnfeta äldre herrar från väst efter en kort "lära-känna-period" på några minuter mot betalning :whistle:

Men prostituerade är dom naturligtvis inte som du brukar hävda !! :sFduh:

Du är f-n värre än han på flyget !

Har aldrig påstått att beer-bar tjejer inte skulle vara prostituerade. Däremot kan man påstå att denna form av prostitiuon är annorlunda gentemot den man hittar på ex en bordell i Frankfurt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig påstått att beer-bar tjejer inte skulle vara prostituerade. Däremot kan man påstå att denna form av prostitiuon är annorlunda gentemot den man hittar på ex en bordell i Frankfurt.

BTT

Nu körde strutsen bara ner huvudet djupare i sanden för att skydda sig själv från sina egna sjuka värderingar

Du ÄR mycket värre än han på flyget

Och du undrar varför folk "mobbar" dig på olika forum !!

Inser du inte hur sjuk din hjärna är ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker synd om min Pakusa fick så dålig start på sin semester.

Jag tycker synd om henne med, det är rent ut sagt för j***igt hur vissa beter sej :diablo:

En annan sak är hur i h'**te kunde man på ett par inlägg i en tråd som handlar

om en förolämpat kvinna hamna i BTT's speciella barmiljö vart allt

är som i en runknisse´s perversa drömvärld. :rtfm:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu körde strutsen bara ner huvudet djupare i sanden för att skydda sig själv från sina egna sjuka värderingar

Du ÄR mycket värre än han på flyget

Och du undrar varför folk "mobbar" dig på olika forum !!

Inser du inte hur sjuk din hjärna är ?

Nja jag tycker det nog det är sjukare att som stor vuxen karl inte ens kunna sitta i en beer bar utan att vilja slå folk på käften.

Sedan kan man ju undra om ni som besökt en massa hardcore bardistrikt världen över är så finkänslig egentligen?

Eller räknas di besöken till kategorin gamla synder?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker synd om henne med, det är rent ut sagt för j***igt hur vissa beter sej :diablo:

En annan sak är hur i h'**te kunde man på ett par inlägg i en tråd som handlar

om en förolämpat kvinna hamna i BTT's speciella barmiljö vart allt

är som i en runknisse´s perversa drömvärld. :rtfm:

mvh

Det ju inte ovanligt :giggle: att BTT lyckas snöa in på bar miljön.

Nu handlar det inte Pattaya utan min tjej ska kunna åka flyg utan bli förolämpad.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu handlar det inte Pattaya utan min tjej ska kunna åka flyg utan bli förolämpad.

Det var det jag tyckte också

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

"Cut"

På flyget så hamnar hon bredvid en svensk kille hans thai tjej.

Tyvärr dröjer det längre innan en kille sätter sig bredvid (det var inte hans plats) börjar dricka berätta vad ska göra i Thailand.

Det slutar med min tjej slår glas i hans huvud personalen rusar till tar bort killen.

Det första gången min tjej har problem med förfriskade killar som tror att alla thailändska tjejer går att köpa.

Tycker synd om min Pakusa fick så dålig start på sin semester.

Tråkigt att det blev dålig stämning ombord på planet.

Men det blev nog en tråkig start på semestern för båda två.

Den ena ju blev arg och förnärmad, och den andre fick ett glas slaget i huvudet.

Snubben hade ju tydligen berättat om sina semesterplaner - Men vad exakt sa denne medpassagerare

som fick din flickvän att bli så arg att hon slog ett glas i huvudet på karln?

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tråkigt att det blev dålig stämning ombord på planet.

Men det blev nog en tråkig start på semestern för båda två.

Den ena ju blev arg och förnärmad, och den andre fick ett glas slaget i huvudet.

Snubben hade ju tydligen berättat om sina semesterplaner - Men vad exakt sa denne medpassagerare

som fick din flickvän att bli så arg att hon slog ett glas i huvudet på karln?

SN

Damen är möjligen släkt med tallviking? :crazy:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Min lilla gumma tog som vanligt själv thaiair från kastrup till bkk på själva julafton.Hon sett fram mot det hela hösten äntligen några månader i sitt hem.

På flyget så hamnar hon bredvid en svensk kille hans thai tjej. Tyvärr dröjer det längre innan en kille sätter sig bredvid (det var inte hans plats) börjar dricka berätta vad ska göra i Thailand. Det slutar med min tjej slår glas i hans huvud personalen rusar till tar bort killen.

Det första gången min tjej har problem med förfriskade killar som tror att alla thailändska tjejer går att köpa.

Tycker synd om min Pakusa fick så dålig start på sin semester.

Hej

Beklagar det inträffade för frugans del, och han fick vad han förtjänade.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

En del faranger lämnar hjärnan i tullen på flygplatsen i Bangkok för att sedan ta en taxi direkt till Pattaya. :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkligen trist start på er semester, men efter ett antal resor på denna rutt blir man tyvärr inte längre förvånad.

Torsken fick vad han förtjänade och din fru handlade ju instinktivt efter att ha blivit kränkt.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Damen är möjligen släkt med tallviking? :crazy:

BTT

Lägg av, det är inget roligt längre. Sen skiter jag i om du har en smileys eller inte i ditt inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Väldigt vad många är tvärsäkra på att han ”fick vad han förtjänade”.

Även om han nu verbalt gick över gränsen och berättade något om sina semesterplaner

som tjejen inte gillade – så har jag svårt att se att han gjorde sig förtjänt

av att få ett glas slaget i skallen?

Det var ju tydligen inget kladdande och fyllesnack får man väl ändå ta med en nypa salt.

Gick det verkligen inte att lösa situationen genom att bara kalla dit

flygvärdinnorna och be dem flytta på honom?

Om förhållandet hade varit det omvända, och om en kvinna hade sagt något

mindre trevligt i mitt öra på flyget så inte sjutton hade jag svarat med

att drämma ett glas i skallen på henne.

Men jag är kanske lite ”mesig” som tänker i dessa "antivåld-banor"?

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Väldigt vad många är tvärsäkra på att han ”fick vad han förtjänade”.

Även om han nu verbalt gick över gränsen och berättade något om sina semesterplaner

som tjejen inte gillade – så har jag svårt att se att han gjorde sig förtjänt

av att få ett glas slaget i skallen?

Det var ju tydligen inget kladdande och fyllesnack får man väl ändå ta med en nypa salt.

Gick det verkligen inte att lösa situationen genom att bara kalla dit

flygvärdinnorna och be dem flytta på honom?

Om förhållandet hade varit det omvända, och om en kvinna hade sagt något

mindre trevligt i mitt öra på flyget så inte sjutton hade jag svarat med

att drämma ett glas i skallen på henne.

Men jag är kanske lite ”mesig” som tänker i dessa "antivåld-banor"?

SN

Det var i de banorna jag funderade också, skall väl mycket till innan man börjar slåss på ett flygplan.

Men, det är ju inte enkelt att bedöma så här utan alla fakta i fallet, så att säga.

Kan ju vara så att liknande hänt tidigare och att detta var droppen som fick bägaren att rinna över.

Det är kanske tur det brukar vara plastglas på planen. Har han gjort sig "förtjänt" av det så får vi hoppas det träffade bra!

Tråkig start på en fin semester kommer man ju inte ifrån att det var, tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...