Jump to content
IGNORERAD

Respektera våra fruar killar!


Jerker

Recommended Posts

Inte alla som är mottagliga vekar det som och ens kan tänka sig att utveckla sin syn på sexhandel.

Tog du åt dig personligen av mitt "dravel" får du fundera på det ett tag isåfall.

Nu är du lika hal som en politiker..

Kan du vara vänlig att svara på frågan hur länge du varit bland barbrudar i Pattaya? (Helst singel och senaste 10-20åren)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 176
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    21

  • broder tuk tuk

    20

  • GammalDansken

    14

  • Soengsang

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Om nu "alla" andra får spekulera om vad som har hänt så tycker jag att det är dags för mig att få dra fram mina spekulationer.

Varför säger Jerker att han misstänker att hans fru/flickvän utsatts för någonting?

Det kan ju vara så att han inte har lust att skriva att den överförfriskade mannen tog fru/flickvännen på kuttemurran eller tuttarna och därför i förtäckta ordalag skriver ”jag misstänker…”.

Tror att det är få av oss som rent ut skulle skriva på forumet att ”idag blev min fru våldtagen…”

Och nu till den utgivna persedeln i form av ett glas i skallen.

Tänk er att ni sitter bredvid överförfriskade Ulla 93 kg på planet till Gambia. Hon babblar på allt som bäst hur hon skall lägra Mumamba när hon kommer fram till hanns hemby, plötsligt från den klarblåa himmelen när du skall ta dig en slurk från whiskeyn så kör hon upp sina feta händer mellan dina lår för att grabba tag i julkullorna, skulle inte ni också, om inte bara av chock hiva glaset i skallen på feta Ulla?

//bob

Får förmoda att feta Ulla har stora pattar och stor häck så greppet om kulorna sskulle jag personligen ta som en komplimang. :great:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Får förmoda att feta Ulla har stora pattar och stor häck så greppet om kulorna sskulle jag personligen ta som en komplimang. :great:

BTT

Tyvärr BTT, denna Ullan är bara stor och fet och utan någon som helst antydan till kvinnliga former…

//bob

Ändrades av bob
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo då Bob, kanske även jag skulle göra så med glaset,

men först skulle jag dricka ur den dyra whiskyn.

Självklart bästa S-N skulle man göra det

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Åter till ämnet kanske ?

Det är kanske inte så smickrande för Jerker att hans tråd om miss ”Pakusa´s” vedermödor på flygplanet nu har blivit mer eller mindre kapad för att diskutera den ”lyckliga horan” eller eventuellt den ”olyckliga dito”.

Summa samarium så var det i alla fall en trist upplevelse för Jerkers flickvän, det är vi nog överens om. Även för han som fick glaset i skallen.

Det finns tydligen två grupper – den ena gruppen som tycker att det är berättigat att slå glaset i huvudet på en enerverande medpassagerare, och sedan har vi den andra gruppen som tycker att det är ett dåligt initiativ i syfte att få bort en påträngande karl.

Nu väntar i alla fall jag på ett tredje alternativ som kanske kan bli en gyllene medelväg och en vägledande guide till störda passagerare.

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Åter till ämnet kanske ?

Det är kanske inte så smickrande för Jerker att hans tråd om miss ”Pakusa´s” vedermödor på flygplanet nu har blivit mer eller mindre kapad för att diskutera den ”lyckliga horan” eller eventuellt den ”olyckliga dito”.

Summa samarium så var det i alla fall en trist upplevelse för Jerkers flickvän, det är vi nog överens om. Även för han som fick glaset i skallen.

Det finns tydligen två grupper – den ena gruppen som tycker att det är berättigat att slå glaset i huvudet på en enerverande medpassagerare, och sedan har vi den andra gruppen som tycker att det är ett dåligt initiativ i syfte att få bort en påträngande karl.

Nu väntar i alla fall jag på ett tredje alternativ som kanske kan bli en gyllene medelväg och en vägledande guide till störda passagerare.

SN

Kan på intet sätt se varför det skulle vara synd om den närgångne tutt och kussemurre klämmaren, ett fysiskt tilltag återgäldades med dito. 1-1

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Kan på intet sätt se varför det skulle vara synd om den närgångne tutt och kussemurre klämmaren, ett fysiskt tilltag återgäldades med dito. 1-1

//bob

Vem tycker synd om honom?

Jag skrev att det var en trist upplevelse för båda.

Om du frågar "herr närgången" så är jag ganska övertygad om att han skulle säga

att han tyckte att det blev "en trist upplevelse" att få glaset i huvudet.

Och varför det är olämpligt att slå ett glas i skallen skrev jag tidigare i svaret till Kim.

"Om killen har uppfört sig störande så finns det thai-personal ombord på planet

som kan flytta på honom i ett naffs. Det är synnerligen olämpligt att själv

börja fäkta och fajtas ombord på ett flygplan.

Det kan om inte annat resultera i att man först blir belagd med handfängsel och

i ett senare skede kan man även drabbas av stenhårda böter i domstol

(oavsett om man är man eller kvinna). "

http://www.travelreport.se/resenyheter/fyllebrak-tvingade-jumbojet-att-nodlanda/

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är du lika hal som en politiker..

Kan du vara vänlig att svara på frågan hur länge du varit bland barbrudar i Pattaya? (Helst singel och senaste 10-20åren)

Varför är just Pattaya intressant ?

Är det för att det är enda stället du har erfarenhet av ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är just Pattaya intressant ?

Är det för att det är enda stället du har erfarenhet av ?

Nej det är det inte, men eftersom btt påpekade att det troligtvis var en gubbe som tagit på sig "pattayatröjjan" lite för tidigt och att du började hacka på btt så kände jag mig tvungen att rycka in :-P

Jag får väl ställa frågan igen:

Hur många dagar har du tillbringat bland barbrudar i Pattaya? (Singel)

Pratar du skaplig thai?

(Och jag ber ts om ursäkt för att vi glidit lite offtrack.och att snubben gjorde något fel är rätt klart.)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nej det är det inte, men eftersom btt påpekade att det troligtvis var en gubbe som tagit på sig "pattayatröjjan" lite för tidigt och att du började hacka på btt så kände jag mig tvungen att rycka in :-P

Jag får väl ställa frågan igen:

Hur många dagar har du tillbringat bland barbrudar i Pattaya? (Singel)

Pratar du skaplig thai?

(Och jag ber ts om ursäkt för att vi glidit lite offtrack.och att snubben gjorde något fel är rätt klart.)

Jag tycker personligen bara det är skönt att herr viking håller sig borta från barerna i Pattaya.

Skulle kännas ganska störande att ha en stor blond svensk karl som sitter tvärs över i baren och stirrar hatiskt på när man för en lätt konversation med lilla Noi.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu "alla" andra får spekulera om vad som har hänt så tycker jag att det är dags för mig att få dra fram mina spekulationer.

Varför säger Jerker att han misstänker att hans fru/flickvän utsatts för någonting?

Det kan ju vara så att han inte har lust att skriva att den överförfriskade mannen tog fru/flickvännen på kuttemurran eller tuttarna och därför i förtäckta ordalag skriver ”jag misstänker…”.

Tror att det är få av oss som rent ut skulle skriva på forumet att ”idag blev min fru våldtagen…”

//bob

Nä, bob jag snackade med min Pakusa så hade hon precis kommit fram (efter jobbig resa) till sin hem tyckte det var inte var så viktigt förhöra henne vad han gjort ... det viktigaste hon kommit fram var OK.

Men efter att levt tillsamans över 11 år så vet jag att hon inte hade klappat till honom bara för snackade med henne.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Nerike!

Nu skriver jag inte enbart om baksidan av Pattayas barliv.

Det är väl ganska vettigt om man vill kunna sitta och dricka sin whisky i baren utan en massa moraltanter som påpekar hur illa ens beteende är.

Hur kul skulle det vara att kliva ut i Pattayanatten om man visste att i närmaste bar sitter det en samling svenska par som glor och snackar skit bakom ryggen på en?

Tycker man det är sjukt och peverst att lösa ut en dam i baren för en natt så är jag väl sjuk och pervers då.

BTT

Jag har ingen moral för andra vad dom gör i Pattaya eller nån annan stad i världen, och folk ska få göra vad dom vill och vad lagen tillåter.

Men Jerker berätta i denna story om sin tjej och vad hon har blivit utsatt för, och direkt kom du in på Pattaya och det är inte bara i denna tråd utan du kommer till 96 % in på dina noi mm.

Och du skriver inte mattips eller nåt sånt om Pattaya utan bara baksidan, därav min fråga till dig inte vad du gör där nere utan varför du går igång så fort det finns en chans att kunna ta in Noi eller Pattaya i olika trådar och sabba dom.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker man det är sjukt och peverst att lösa ut en dam i baren för en natt så är jag väl sjuk och pervers då.

BTT

Det är nog fler än du som har gjort det ,men det är bara du som väljer att skriva sönder varenda tråd du hittar med orden

bar, tjej, Pattaya, odyl, o du gör det på ett värkligen nedvärderande sätt.

Jag själv och fler med mej , tror jag,på det här forumet gillar Pattaya men då av lite fler anledningar

än bara barerna. Det blir jo ganska så tjatigt efter ett tag, tycker inte du också det ?

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var det roligaste jag läst på länge. :giggle:

Blir jag avstängd 24 timmar så gör det inget, jag kommer att garva snusen av mig under tiden.

Ska väl skylla på Åbro Extra Stark 7,2 :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag har ingen moral för andra vad dom gör i Pattaya eller nån annan stad i världen, och folk ska få göra vad dom vill och vad lagen tillåter.

Men Jerker berätta i denna story om sin tjej och vad hon har blivit utsatt för, och direkt kom du in på Pattaya och det är inte bara i denna tråd utan du kommer till 96 % in på dina noi mm.

Och du skriver inte mattips eller nåt sånt om Pattaya utan bara baksidan, därav min fråga till dig inte vad du gör där nere utan varför du går igång så fort det finns en chans att kunna ta in Noi eller Pattaya i olika trådar och sabba dom.

Mvh

Nerike

Bäste herr Nerike!

Nu är jag inte på minsta vis ute efter att sabba trådar. Men eftersom jag ofta får bemöta skribenters upprörda inlägg över vad jag skrivit så blir möjligen följden ibland att vissa trådar leds fel.

Hur det "problemet" ska lösas har jag ingen aning om.

Sedan att jag enbart skriver om barliv. Tja jag kan inte påstå att jag hyser något större intresse för ex Pattayas kulinariska värld eller var man spelar bäst golf.

Jag skriver utifrån mina intressen och när jag är i Pattaya på semester så kresar de intressena kring Singhabeer, sangsom och "dåliga" flickor.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Tok!

Vet du inte längre vad du skriver titta på tredje inlägget i denna tråd, redan där tog du upp Pattaya på ett negativt sett

För ska man tolka ditt inlägg så var det inte okey på planet men okey i Pattaya för då kommer pattayatröjan på.

Och du förstår inte varför du sabbar trådar med dina inlägg.

Men att du inte var den vassaste kniven i lådan det har jag förstått.

Mvh

Nerike

Ändrades av Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Tok!

Vet du inte längre vad du skriver titta på tredje inlägget i denna tråd, redan där tog du upp Pattaya på ett negativt sett

För ska man tolka ditt inlägg så var det inte okey på planet men okey i Pattaya för då kommer pattayatröjan på.

Och du förstår inte varför du sabbar trådar med dina inlägg.

Men att du inte var den vassaste kniven i lådan det har jag förstått.

Mvh

Nerike

Killen är på väg till Thailand och han sätter sig och är oförskämd och möjligen tafsar på en thaikvinna i planet.

Kan vi då inte förutsätta att han kommer hamna i baren så småningom i Thailand?

Då menade jag att man kanske mår bättre av att ta på sig bartröjan när man kommer till barerna och dra av sig den när man lämnar barerna.

Vad är det för fel med den inställningen??

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, bob jag snackade med min Pakusa så hade hon precis kommit fram (efter jobbig resa) till sin hem tyckte det var inte var så viktigt förhöra henne vad han gjort ... det viktigaste hon kommit fram var OK.

Men efter att levt tillsamans över 11 år så vet jag att hon inte hade klappat till honom bara för snackade med henne.

Skönt att höra Jerker.

Hoppas att hennes semestern fortsätter utan ytterligare fadäser och närmanden av svenska eller andra överförfriskade män.

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det är det inte, men eftersom btt påpekade att det troligtvis var en gubbe som tagit på sig "pattayatröjjan" lite för tidigt och att du började hacka på btt så kände jag mig tvungen att rycka in :-P

Jag får väl ställa frågan igen:

Hur många dagar har du tillbringat bland barbrudar i Pattaya? (Singel)

Pratar du skaplig thai?

(Och jag ber ts om ursäkt för att vi glidit lite offtrack.och att snubben gjorde något fel är rätt klart.)

Har inte varit singel på ett antal år. Trivs inte med det

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skriver utifrån mina intressen och när jag är i Pattaya på semester så kresar de intressena kring Singhabeer, sangsom och "dåliga" flickor.

BTT

Ett gott föredöme för den svenska lärarkåren :av-109998:

Supa och köpa sex

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte varit singel på ett antal år. Trivs inte med det

Och du har uppenbarligen noll erfarenhet av Pattaya eftersom du inte svarar på min fråga, skönt att vi har det avklarat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett gott föredöme för den svenska lärarkåren :av-109998:

Supa och köpa sex

Förstår du inte att det är en helt annan kille när han är lärare hemma gentemot när han är en torsk och simmar i fiskebyn ! :ironi:

Undrar hur han gjorde när han var lärare i Pattaya ?

Bytte roll vid mörkrets inbrott som en vampyr eller ? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Och du har uppenbarligen noll erfarenhet av Pattaya eftersom du inte svarar på min fråga, skönt att vi har det avklarat.

Har varit i Pattaya några gånger de senaste åren.

Och i Samui, och i Bangkok, och på andra ställen i Thailand med beerbarer

Och i ett ganska stort antal motsvarande etablisemang jorden runt

Du fantiserar så mycket

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem tycker synd om honom?

Jag skrev att det var en trist upplevelse för båda.

Om du frågar "herr närgången" så är jag ganska övertygad om att han skulle säga

att han tyckte att det blev "en trist upplevelse" att få glaset i huvudet.

Och varför det är olämpligt att slå ett glas i skallen skrev jag tidigare i svaret till Kim.

"Om killen har uppfört sig störande så finns det thai-personal ombord på planet

som kan flytta på honom i ett naffs. Det är synnerligen olämpligt att själv

börja fäkta och fajtas ombord på ett flygplan.

Det kan om inte annat resultera i att man först blir belagd med handfängsel och

i ett senare skede kan man även drabbas av stenhårda böter i domstol

(oavsett om man är man eller kvinna). "

http://www.travelreport.se/resenyheter/fyllebrak-tvingade-jumbojet-att-nodlanda/

SN

Ponera att bäste Herr S-N är ute och promenerar i stilla mak genom staden. Plötsligt utan förvarning dyker den lokala finska fulletanten upp och utdelar en pungspark på Herr S-N. Herr S-N som är snabb i nävarna utdelar i sin tur en rak höger så fulletanten drattar i marken.

Jag tror varken Herr S-N eller domaren tycker att det var en trist upplevelse för er båda, möjligen att det var det för S-N.

Jag vill dock uppmana Pukasa att tillkalla flygpersonalen i första hand innan hon drämmer flaskan i störande flygpassagerare så de får lugna ner personen i fråga. Men ibland så gör man vissa saker av ren reflex och i dessa tillfällen så är jag säker på att flygpersonalen vet vem som skall hamna i handfängse.

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...