Guest jing jing Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Kan inte släppa tanken på storlekens betydelse. Har ju själva en ganska liten och undrar nu hur ni andra ser på det där med storleken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 helst inte över 45Kg men upp till 50Kg är ok dock ej under 35Kg heller. Mao fallebrudar går bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jing jing Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Quote helst inte över 45Kg men upp till 50Kg är ok dock ej under 35Kg heller. Mao fallebrudar går bort. Haha krögaren. dig kan man inte lura. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Min är inte stor men small mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Quote Min är inte stor men small mvh Nerike And mine is not big but liten ;D member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wwwebster Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Min är inte lång men smal och den har den fördelen att den passar till alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Klart det har betydelse... Annars når den kanske inte in.. Róck on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Debatten hade berikats en hel del om några personer av det kvinnliga släktet kommenterat. Nu är kommentarena av obetydligt värde Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Quote Debatten hade berikats en hel del om några personer av det kvinnliga släktet kommenterat. Nu är kommentarena av obetydligt värde håller med lite där... om nu det inte finns någon här som är lagd åt det andra hållet vill säga Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jing jing Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 Kanske på sin plats att ni kompletterar era uppgifter med en bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 15, 2008 Dela Inlagd Augusti 15, 2008 I basket JA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Augusti 16, 2008 Dela Inlagd Augusti 16, 2008 Quote I basket JA Hmm hur fick du ihop att det är bättre att ha stor balle i basket? Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Jag har en liten! Men kan göra henne nöjd. I en annan tråd, kommer de? Jajamen de kommer, nu har jag lärt mig ordet, Teruk! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Har diskuterat detta fenomen med en del thaitjejer. De flesta tycker att farangerna är stora men slappa. Däremot tycks de små thaikillarna ha ett himla fräs på pillevicken. Så det är inte storleken som är avgörande utan fräset på maniken. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Håller med BTT där. Kan ju oxå förklara varför en hel del thaitjejer väljer att betala för att ha sex med thaimän i stället för gå med en kåt falang gratis. Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 De flesta kvinnor gillar väl ståndaktiga män som kan hålla veken uppe tills de multipla orgasmerna kommer. Tänker på en limerick av Hans Alfredsson. " Det bodde en man i Osaka som var alldeles för snabb för sin maka tittelitut sen va det slut han hann fram men aldrig tillbaka" BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Hej foreverbubbles8. "Kan ju oxå förklara varför en hel del thaitjejer väljer att betala för att ha sex med thaimän i stället för gå med en kåt falang gratis." Nej, det är INTE förklaringen. Thaidamer kan föredra sex med en thaiman eftersom thaimannen har samma kulturella bakgrund, och kan smickra och i övrigt verbalt hetsa upp thaidamen på ett sätt som mycket få faranger kan åstadkomma. Pak waan i kvadrat... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 18, 2008 Dela Inlagd Augusti 18, 2008 Herr Chang! Tack för den sanningen. Modigt skrivet av en grabb med thaifruga. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Hej BTT, Ja, jag ser det som en sanning. Även om det kanske trampar på några ömma farangtår... Vad gäller fru Chang får jag konkurrera på andra sätt. Och då är det inte fråga om pengar. Visst kan FC ibland klaga på att jag inte är tillräckligt "sweet mouth", typ vad thailändska män kan prestera. Men varför försöka vara något man inte är? Jag tror mig ha andra viktiga kvaliteer, exakt vilka förbjuder mig min anständighet att räkna upp. Och jag uppmuntrar henne att vara den hon verkligen är. Ingen är perfekt... Det thailändska poserandet kan bli lite tröttsamt. Yta utan innehåll. Hur som helst har jag och fru Chang funnit en angenäm tillvaro tillsammans! I snart sex år... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Herr Chang, notera att jag skrev en hel del thaitjejer. INTE alla som jag tolkar ditt inlägg. Tycker du verkar lite väl säker i din analys. Många falang män som betalar för sex gör precis tvärtom. Ratar våra egna falang kvinnor och finner det upphetsande med tjejer från en annan kulturell bakgrund. Intressant kombination! Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 Hej foreverbubbles8, Visst, omväxling förnöjer! Om man törs... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 den tiden är förbi Vågar inte vill ej vakna utan min apparat, och samtidigt se min tjej säga you butterfly. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 19, 2008 Dela Inlagd Augusti 19, 2008 både farang och thaitjejer har sagt att min är "snygg" heheee jag som tycker snablar är gör fula ...annars gäller inte stor men luktar som en stor .men såklart det finns ju både inbjudande som motbjudande "musslor" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Quote Hej foreverbubbles8. "Kan ju oxå förklara varför en hel del thaitjejer väljer att betala för att ha sex med thaimän i stället för gå med en kåt falang gratis." Nej, det är INTE förklaringen. Thaidamer kan föredra sex med en thaiman eftersom thaimannen har samma kulturella bakgrund, och kan smickra och i övrigt verbalt hetsa upp thaidamen på ett sätt som mycket få faranger kan åstadkomma. Pak waan i kvadrat... Herr Chang har talat. Då kan man tänkas sig att Btt har ett band med några smickrande meningar på thai som han låter bandspelaren skräna ut medans han ger sina thaitjejer sina orgasmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Augusti 23, 2008 Dela Inlagd Augusti 23, 2008 Mitt valspråk är: Hellre liten och rapp än stor och slapp! Har träffat på ett flertal damer som sagt att dom sällskapat med farang som "have verry big baqnana but I get sik, must go to doktor" medelstora Ingvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu