Jump to content
IGNORERAD

Eddie Meduza

Benriach

Recommended Posts

• Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Benriach

11

• UDON-CHARLIE

5

• Baabar

5

• stefan5300

3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

EM har ju en egen ohotad plats i Sverige. Var man än kommer , campingar, festivaler, bilträffar, i vilken stad som helst så spelas ju hans låtar fortfarande och alla känner till honom.

Även om man tycker att det är skit så får man inse att hans låtar inte kommer att försvinna. Han är en del av svenska kulturen anser jag. Dagens "Idol" och melodifestivalen"stjärnor"... Jag kommer inte ihåg vilka som var med förra året ens??

Vad är "IDOL" för nåt?? har aldrig hört talas om det? eddie Medusa är väl en världskändis över hela norden :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Eftersom gottland uppenbarligen inte gillar Eddie Meduza, gör jag här ett tappert försök att omvända honom. Får väl se om det går lära en gammal hund att sitta...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Jag säger bara ...Bööörje.

Ena damcykel, röer o finer.

/Sarne

Ändrades av Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Dela på andra sajter

I mitten på 90-talet åkte jag och några kompisar till Tingsryd där han bodde för att hälsa på, men denne genialiske man var tyvärr inte hemma

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Hoppas allt är bra Knasfan!!!!! :wai:

Fyllslut idag, men ska ut och käka snart och efter det vet man aldrig vad som händer :crazy:

Ändrades av Knasen
Dela på andra sajter

Långt i från varje dag man lyssnar på den mannen. Den här kan va favoriten av de "k-k r-nkar sånger"

som finns på Eddies repertoar. Enkelt och genialiskt på samma gång ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Nationalsången :crazy:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...