Jump to content
IGNORERAD

Så Mycket Bättre!

svampen

Recommended Posts

Fy Fasen Va Bra!

Christer Sandelin & Petter :great:

Detta va ett grymt program!

Tack!!!

PS:Spårvagn genom ljuva livet ä min favorit PLURA!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Fy Fasen Va Bra!

PS:Spårvagn genom ljuva livet ä min favorit PLURA!

Plura e definitivt en skön snubbe som gör bra musik :great:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

• 11 månader senare...

Mikael Wiehe är tillsammans med Laleh behållningen i årets Så mycket bättre.

Håller med. Har nästan blivit lite förälskad i Laleh tror jag efter att haft svårt för hennes tidigare en aning oregerliga sångstil. Wiehe är oväntat rolig vid sidan om samt har bidragit med några sköna covers med Neil Youngsk touch.':

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Tycker man har varit lite fega i årets uppsättning, lite för lika artister. Jag saknar t.ex. någon dansbandsnisse inte för att gillar dansband utan för att se vad andra kan göra åt en hopplös låt.

Kul programidé, vad olika arrangemang kan ändra en låt.

The Flat Earth Society has members all around the globe!

Dela på andra sajter

Hej

Åkte 3an i Srh från Centralen till Odenplan varje helg på 50talet Men den här 3an går väl i Norrköping som sparade spårvagnarna Till skiland från 08 idi*terna

Tycker Offe

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Guest Oregistrerad knasen

Eftersom jag oftast jobbar på helgerna så har jag inte sett ett avsnitt av årets Så mycket bättre. I morse när jag åkte hem så orkade jag inte lyssna på Bandit som alltid lyssnas på annars, så jag rattade in Rix fm istället och hörde då Laleh´s Ängeln i rummet. Riktigt skön :14::)

http://www.youtube.com/watch?v=F1EBcO2KVvA

Dela på andra sajter

Ja, Laleh är rysligt bra. Here i go again som hon sjöng igår var en riktig gåshudare. Vilken känsla hon har. :)

Dela på andra sajter

Å jag som bara kikar på programmet för lena Ph:s pussmun

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Jag träffade Laleh innan hon blev känd, vi pratade en hel del. Hon berättade bla, om sina artist drömmar.

Hon hade en grym utstrålning redan då och jag tänkte för mig själv att hon kan bli något riktigt stort.

Och det tycker jag hon har lyckats med.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...