Jump to content
IGNORERAD

Surin p3


ban samet

Recommended Posts

hej p3 jag undrar vad du använder för internet och har du fixat det i surin ? och var i surin eller buriram med omnejd finns det internet afferer som man kan prata med mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill oxå ha lite hjälp angåenda mobilt internet, har haft mobilt internet abonnemang, skulle ha 150 tim 399:- bath aldrig varit i närheten av denna summa första räkningen 700 sen 1600 nu avslutat.

Vill ha ett kontant korts internet men hur göra för att köpa "internet pott" med mobilen typ *125656*2320# skicka.

Hur gör ni för att lada internet timmar på kortet??

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill oxå ha lite hjälp angåenda mobilt internet, har haft mobilt internet abonnemang, skulle ha 150 tim 399:- bath aldrig varit i närheten av denna summa första räkningen 700 sen 1600 nu avslutat.

Vill ha ett kontant korts internet men hur göra för att köpa "internet pott" med mobilen typ *125656*2320# skicka.

Hur gör ni för att lada internet timmar på kortet??

Mvh.Plätt

Köp ett simkort anpassat för internetsurf och stoppa in det i mobilen och fyll på,sen tar du ut simkortet och stoppar in det i modemet och surfar på...

50b för 6h eller 765b fri surf per månad med D-Tac

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör också fast internet i surin 3bb 6 mbit 590 i månaden funkar riktigt bra

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

hej surin p3 var kom du ihåg vilka som installerde ditt internet jag har kollat lite inne i surin men hittar ingen som vet nåt jag använder sk. donk? puck eller vad det heter och den är riktig långsam har du någon adress eller telenummer namn på internet firman så skulle jag vara tacksam 10 dagar kvar sen är man nere i värmen tackar så länge mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Där ska det ligga. På vänster sida om du kommer ifrån stan.

3BB och Maxnet samt TTT märken lite överallt på fönstren.

Mitt emellan macken (höger sida) och en beauty salon (höger sida) som är väldigt orange på motsatta sidan av gatan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Där ska det ligga. På vänster sida om du kommer ifrån stan.

3BB och Maxnet samt TTT märken lite överallt på fönstren.

Mitt emellan macken (höger sida) och en beauty salon (höger sida) som är väldigt orange på motsatta sidan av gatan.

man tackar så länge jag åker dit imallan dagarna ska köpa tv och stereo samtigt mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...