Jump to content
IGNORERAD

Koh Chang bar


crille48

Recommended Posts

Halloj alla på forumet.Har nyligen hittat detta lysande forum så tänkte se om det finns intresse för lite business

Bor på koh chang och driver några små rörelser där.

Just nu letar jag efter någon som vill köpa min lilla bar I Withe Sand Beach. Jag hinner inte med den då jag också

har skaffat mig ett litet guesthouse och restaurant. Flickvännen skulle sköta den men funkar inte av olika anledningar.

Baren är helt ny renoverad, allt nytt, möbler, music anläggning mm. JAg vill nu bara ha svar från dem som verkligen vill ha en business här på Koh Chang och antingen är här redan eller på väg, Maila mig kontaktuppgifter om du är seriöst intr.så

kontaktar jag dig. Prisläget ligger runt 600.000 baht så inte stora pengar.Bästa läge.Mer info ,maila mig. Partner kan tänkas med, öppen för alla förslag, avbetalning, 50/50 osv. Snabba ryck då säsongen börjar på allvar nu.

Snälla behövs inga onödiga kommentarer om om hur man ska driva bar eller inte ska köpa bar osv, seriösa personer som vill veta mer kontakta mig asap.

Mvh

C.R

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Halloj

kan tänka mig någon som driver min bar och vi delar vinsten men min halva är då betalning för baren

så behöver man inte slänga upp några pengar för att köpa baren utan tar av vinsten och betalar av mig.

Kanon erbjudande. asap då jag redan jobbar i min restaurant och vill inte baren ska bli lidande då jag inte

hinner med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...