Jump to content
IGNORERAD

Välkommna till BTTS messenger


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Alla medlemmar som vill är välkommna till min messenger och chatta lite ibland om livet och Thailand.

Adressen är:

robertlee102@hotmail.com

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    8

  • swedenfarang

    5

  • Vikingen73

    4

  • zwa

    3

Mest aktiva i denna tråd

Vänner så väl som ovänner? :crazy:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Japp!

Alla är välkommna.

Får man inte skälla ut någon härinne så kan man ju göra det på messen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag föreslår att du uppsöker en kennel istället.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang: Visst var vi på samma fest hemma hos Jack på midsommar? annars kan jag fan inte komma på vem du är.you have many many tatto :lol::lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix, åh jag minns ärligt talat inte var jag var i midsommar. Men jag vet vem du är, men du vet inte vem jag är.  :party: Har sett dig på några fester. Mitt ex. känner dig. Phen heter hon, så det är därför jag vet vem du är. Men jag har ju ny donna nu så...  :glasses: Åså har vi faktiskt pratat i telefon förr i tiden. Jobbade på CSN förr och då ringde jag in och köpte annonsplatser av dig ibland.typ 3 år sedan.

Men det finns en Marcus med thai-tjej som har många många tattoos...själv har jag bara två.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nix, åh jag minns ärligt talat inte var jag var i midsommar. Men jag vet vem du är, men du vet inte vem jag är.  :party: Har sett dig på några fester. Mitt ex. känner dig. Phen heter hon, så det är därför jag vet vem du är. Men jag har ju ny donna nu så...  :glasses: Åså har vi faktiskt pratat i telefon förr i tiden. Jobbade på CSN förr och då ringde jag in och köpte annonsplatser av dig ibland.typ 3 år sedan.

Men det finns en Marcus med thai-tjej som har många många tattoos...själv har jag bara två.

ja tyvärr är det så, nästan alla i denna stad känner till mig.eller tyvärr, det är väl rätt skoj också. :lol: jasså så vi har aldrig träffats ute då på krogen när du var med Phen? du menar Phen som städar på Ibiz? en gammal kompis till mig som heter Johan var det som tog henne till Svedala en gång i tiden.

Vilka fester har du sett mig på?

Har du ny thaidonna? :lol: någon från stan eller någon du träffat nere i Thailand? känner inte hon min tjej då?

Jasså, kommer inte ihåg riktigt ...kom en tjej efter dig va på CSN?

Marcus ja, det var han jag trodde du var..han har tatueringar i stort sett överallt, var tillsammasn med Moons dotter, men det är slut sen en tid tillbaka.han kanske har en ny thaitjej!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp det är hon på Ibiz.jag sjabblade till det med henne. Funkade inte riktigt att åka till Thailand ensam på resor och ha en sambo på hemmaplan..du vet jag menar ;) Anyway, jag har en ny tjej sedan ett par år och nu är jag snäll o duktig. Hon är inte från Sundsvall. Hon känner inte din tjej. Tror hon inte vill umgås med thaitjejerna eftersom jag var med Phen förut LOL. Det kan man ju förstå. Fast nu bor vi i Stockholm sedan en månad tillbaka.å här finns ju Thailändska Tigern! Inte illa vettu! Du får hojta till om ni åker ner nåt så får vi ta en repa ut med bärs o gott!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Japp det är hon på Ibiz.jag sjabblade till det med henne. Funkade inte riktigt att åka till Thailand ensam på resor och ha en sambo på hemmaplan..du vet jag menar ;) Anyway, jag har en ny tjej sedan ett par år och nu är jag snäll o duktig. Hon är inte från Sundsvall. Hon känner inte din tjej. Tror hon inte vill umgås med thaitjejerna eftersom jag var med Phen förut LOL. Det kan man ju förstå. Fast nu bor vi i Stockholm sedan en månad tillbaka.å här finns ju Thailändska Tigern! Inte illa vettu! Du får hojta till om ni åker ner nåt så får vi ta en repa ut med bärs o gott!

Ok så det här var flera år sen du var med Phen? vart träffade du din nya då, Phuket eller Pattaya? eller var det här hemma i Svedala? snodde du henne av någon gubbe tro :D:D

Jag har bara sett bilder från Thailändska Tigern men aldrig varit där själv.vore jäkligt skoj, jag är sugen på att åka ner nåt under nästa månad.

Fick du annat jobb där nere?

In med någon bild för tusan så man får se om man känner igen dig..och på frugan med så man får se vad du har för nåt :lol: ...dagens bild vore passande.

Lägg till mig på msn om du vill.vikingen73@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Japp det är hon på Ibiz.jag sjabblade till det med henne. Funkade inte riktigt att åka till Thailand ensam på resor och ha en sambo på hemmaplan..du vet jag menar ;) Anyway, jag har en ny tjej sedan ett par år och nu är jag snäll o duktig. Hon är inte från Sundsvall. Hon känner inte din tjej. Tror hon inte vill umgås med thaitjejerna eftersom jag var med Phen förut LOL. Det kan man ju förstå. Fast nu bor vi i Stockholm sedan en månad tillbaka.å här finns ju Thailändska Tigern! Inte illa vettu! Du får hojta till om ni åker ner nåt så får vi ta en repa ut med bärs o gott!

Varför åkte inte Phen med till Thailand då? min tjej skulle nog fan aldrig låta mig åka dit själv.. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha...no idea!  :crazy: Nåja, blev mycket skitsnack bakom ryggen efter man hade en ny tjej. Så det passade bra att flytta.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Puffar in en bild ikväll! Addar dig oxå ikväll. Sitter på jobbet nu. Tjuvsurfar lite ibland.

Japp, det var flera år sedan jag var med henne. Jag träffade min nuvarande donna i Bangkok.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Guest 113BOM

Quote

Alla medlemmar som vill är välkommna till min messenger och chatta lite ibland om livet och Thailand.

Adressen är:

robertlee102@hotmail.com

BTT

ja hur går det med Annika har du fått henne på rygg
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tror inte Annika är så intresserad av en medelålders horbock,

däremot så har jag fått in en thailändska nu på messen vid namn Utradit.

Sitter och funderar på om det möjligen kan vara någon skämtare på sajten som försöker göra sig rolig?

Funderar på lämpliga kandidater.

Finns ju en del fina grabbar att välja mellan numera.

Fast har man tur kanske det verkligen är en trevlig thaitjej.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Quote

Tror inte Annika är så intresserad av en medelålders horbock,

däremot så har jag fått in en thailändska nu på messen vid namn Utradit.

Sitter och funderar på om det möjligen kan vara någon skämtare på sajten som försöker göra sig rolig?

Funderar på lämpliga kandidater.

Finns ju en del fina grabbar att välja mellan numera.

Fast har man tur kanske det verkligen är en trevlig thaitjej.

BTT

Något så elakt får man väl ändå hoppas ingen skulle kunna göra  :surprised:

En gång blev jag rejält blåst av en brud på msn  :gasp: men efter det är jag på min vakt i "msn distrikten"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Tror inte Annika är så intresserad av en medelålders horbock,

däremot så har jag fått in en thailändska nu på messen vid namn Utradit.

Sitter och funderar på om det möjligen kan vara någon skämtare på sajten som försöker göra sig rolig?

Funderar på lämpliga kandidater.

Finns ju en del fina grabbar att välja mellan numera.

Fast har man tur kanske det verkligen är en trevlig thaitjej.

BTT

Nog för att jag gillar att munhuggas med dig på forumet men att utge sig för nån annan på Msn är att sjunka för lågt.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lappen!

Tack!

Skönt att vi äntligen är överens om vissa saker åtminstone.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Fast har man tur kanske det verkligen är en trevlig thaitjej.

BTT

Det förstår du väl, hon vill ju bara ha pengar så hon kan försörja sin alkoholiserade thaikille.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det kan man aldrig utesluta på nätet.Jag hävdar att det är betydligt större gambling att inleda något med en thaitjej på nätet än vad det är i baren.

Träffar du tjejen i baren så har du åtminstone en viss fysisk kontroll över hennes förehavanden.

Att överhuvudtaget skicka pengar till någon tjej man träffat en eller ett par gånger på semesterresan är fullständigt idi*tiskt.

Att skicka pengar till familjen när tjejen väl är på plats i Sverige är inget att säga om. Det tycker jag nästan är en skyldighet, även om summorna inte behöver vara astronomiska.

Att tjejen skulle ha en thaiman hemma i Thailand när hon väl kommit och fått PUT i Sverige, har jag nog lite svårt för att tro.

De tjejer som flyttar permanent till utlandet och gifter sig med en farang har säkert skilt sig från sin thaiman.

Det är om tjejen lämnas ensam utan kontroll i Thailand som man får se upp och vara försiktig med pengaskickande.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Att tjejen skulle ha en thaiman hemma i Thailand när hon väl kommit och fått PUT i Sverige, har jag nog lite svårt för att tro.

De tjejer som flyttar permanent till utlandet och gifter sig med en farang har säkert skilt sig från sin thaiman.

Det är om tjejen lämnas ensam utan kontroll i Thailand som man får se upp och vara försiktig med pengaskickande.

BTT

Bra där!  :gasp:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det kan man aldrig utesluta på nätet.Jag hävdar att det är betydligt större gambling att inleda något med en thaitjej på nätet än vad det är i baren.

Träffar du tjejen i baren så har du åtminstone en viss fysisk kontroll över hennes förehavanden.

Att överhuvudtaget skicka pengar till någon tjej man träffat en eller ett par gånger på semesterresan är fullständigt id**tiskt.

Att skicka pengar till familjen när tjejen väl är på plats i Sverige är inget att säga om. Det tycker jag nästan är en skyldighet, även om summorna inte behöver vara astronomiska.

Att tjejen skulle ha en thaiman hemma i Thailand när hon väl kommit och fått PUT i Sverige, har jag nog lite svårt för att tro.

De tjejer som flyttar permanent till utlandet och gifter sig med en farang har säkert skilt sig från sin thaiman.

Det är om tjejen lämnas ensam utan kontroll i Thailand som man får se upp och vara försiktig med pengaskickande.

BTT

Vi vet käre broder  :rules: Kunde bara inte låta bli att kommentera  :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...