Tujtuj Inlagd November 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2010 Jag funderar inte så mycket, utan jag köper mark till frugan och hennes 2 pojkar om jag tycker det är ett bra pris och att jag har råd med det. Det är ju bra för dom att ha mark den dan jag faller ifrån eller blir utsparkad, för mark sjunker ju inte i värde. Sedan har jag aldrig satsat eller köpt mer än jag har råd att förlora. Bra sagt! Själv orkade jag inte kommentera U-C's, i mitt tycke, dryga inlägg. Tror egentligen att han ventilerar sitt eget förhållande alt. bristen där av. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Så länge du överför kronor så är det inget påslag Från Swedebank Vid kortköp/uttag i annan valuta än SEK tillkommer ett administrativt påslag om 1,5 procent på valutakursen. Detta påslag inkluderas i det redovisade beloppet. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu