Jump to content
IGNORERAD

Generade ensamma män vid incheckningsdisken...


MangeUdon

Recommended Posts

Snömos eller inte är en smaksak.

Möjligen hade vi uttryckt oss lite mer elegant och sakligt om vi hade

svarat i egenskap av minister eller betald skribent på en av Sveriges största tidningar?

Nu hamnade våra synpunkter istället på forumet MPR (där det inte spelar så stor roll)

Mvh

SN

Helt klart ett större problem med ministrar som har så svårt att tänka logiskt och ett klart mindre problem när forumister har samma problem.

Nej, nu ska jag boarda planet till Frankfurt, får se om jag kan upptäcka några tyskar som är genererade över att de varit på Thailandssemester själva :) .

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 212
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    24

  • Avregistrerad clion

    17

  • Baa

    8

  • korp

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kul att du e vaken

Jag bryr mig i egentligen inte för damen har inte jobbat i nån bar.och hade hon det så hade jag inte fördömt det.Men jag retar mig på dessa bf som bara skriver om sexresor

till just Thailand.Det finns ju så mycket annat .

Jag skulle vilja veta varför Thailand står dig upp i halsen för tillfället

Sen tror jag att Alicia när hon har bott här ett halvår kommer att sakna sin boutik och sina schover

men jag hoppas jag har fel :friends:

Clion varför år din fru befriad från att ej jobbat inom bar branchen när du är thaiveteran är själv ( thaiveteran )min fru jobbade i en resturanng låter bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Clion varför år din fru befriad från att ej jobbat inom bar branchen när du är thaiveteran är själv ( thaiveteran )min fru jobbade i en resturanng låter bättre.

5555 ja bara väntade på den komentaren

Min första fru jobbade i bar i Manilla

Min andra fru träffade jag på volvo där hon städade vart frånskild och jag också hon hadde heller inte jobbat i nån bar (var jehovas vittne)

efter skilsmässan så vart jag tillsamans med en dam från Chiang Mai ett halvår hon hadde jobbat i bar

min nuvarande träffade jag igenom chiang maitjejen hon var kommpis med frugans syster som bor här med svågern

Hänger du me :giggle::whoco5: Min nuvarande var frånskild (dom var inte gifta)från sin Thaigubbe

Hadde det görsvårt i bkk.systern och svågern komm över en bit av beachen i Pattaya nedanför tropicana hotell

den fick hon sen sköta 2 månader därefter åkte jag med svågern och systern till Pattaya och på den vägen är de

Men om hon hadde jobbat i bar så hadde det inte förändrat saken

.Har inget emot bartjejer bara dom är sjusta.phu det var änna långt de här

Ds Kan ju inte ljuga då hon inte jobbat i nån restaurang :sFduh:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Helt klart ett större problem med ministrar som har så svårt att tänka logiskt och ett klart mindre problem när forumister har samma problem.

Nej, nu ska jag boarda planet till Frankfurt, får se om jag kan upptäcka några tyskar som är genererade över att de varit på Thailandssemester själva :) .

Ska väll tilläga att jag inte heller är generad eller uttittad.

Men man kann ju ana tankarna ibland :giggle:

ps snömos måste jag tillaga och lägga ut i matråden ENIS HJÄLP :sFduh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt, det är de som skriver om sexresorna som ger thaitjejer dåligt rykte, inte de som reser på sexresorna? Det är som i Thailand då det nu klagas på de som filmat myglande domare, inte de myglande domarna eller då Thaksin tidigare fördömde det amerikanska företaget som berättade att de betalat ut mutor för att få sälja scanners till Suvarnabhumi men inte fördömde de tjänstemän som krävt mutorna.

Det var säkert en kraftigt vinklad krönika men faktum kvarstår, den synliga prostitutionen är förmodligen den enskilt största faktorn för många att inte åka till Thailand, och för många andra förmodligen den enskilt största faktorn att åka. Det är också ett obestridligt faktum att de flesta svenskar är emot prostitution och iom att Thailand är ett relativt fattigt land så ligger kopplingen till utnyttjande nära till hands, om än oftast relativt felaktig, så därför är det tacksamt att skriva den här typen av krönikor.

Jag åker med Thai från Stockholm på fredag och jag kommer givetvis inte vara det minsta generad och jag tror nog inte jag kommer se någon annan genererad man heller. Det kommer dock garanterat vara en övervägande del ensamma män men det är det ju till de flesta destinationer.

Atom, hur vet du att hon vet vad hon har sett? Hon kanske har sett gifta par där hon antar att det är en torsk och en hora som badar tillsammans på Kambodjas stränder. Visst finns det en sexmarknad i dessa länder, men vad som är sexhandel och vad som kanske rent av är ett äktenskap tror jag hon har svårt att bedömma från sin solstol.

Det har ju flera gånger kommit upp här på forumet hur folk här i Sverige tittar snett på swethai par och att då män med thaifruar lackar ur när de läser krönikor som dessa byggda på antaganden och fördommar är väl inte så konstigt. Det gör ju knappast livet enklare för dem här hemma i Svedala. Men visst finns det sanningar i det hon skriver också. Precis som att allt som står i SD´s partiprogram inte är lögn..

Och det faktum att hon ropar på hjälp från svenska militanta feminister för att rensa upp sexhandeln i andra länder borde väl tom göra dig orolig, för dessa damer lär nog inte kunna skilja på en torsk med en hora och tex Atom med fru som är ute och flanerar.

I rasisttråden frågar sig flera hur vissa kan rösta på SD men samtidigt vilja få hem sin thailändska flickvän till Sverige. Ser en parallel i denna tråd, hur kan någon med thailändsk flickvän/fru försvara en krönika som denna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer jag inte ihåg hela storyn, men för ett par år sedan var visst nån som sett en fet,skallig farang med en tonåring på nåt hotell, det visade sig sedermera vara (plast)dottern. Skall man tyda alla olikheter som skumrask eller ska man kanske ha lite vetskap, rätt pinsamt att klampa in i en familjeangelägenhet.

OT

:ironi:

Kanska var det tur för herr polis Fisk att han han inte kunde ingripa med sin stora batong, hade liksom blitt pinsamt... :dance1:

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att du e vaken

Jag bryr mig i egentligen inte för damen har inte jobbat i nån bar.och hade hon det så hade jag inte fördömt det.Men jag retar mig på dessa bf som bara skriver om sexresor

till just Thailand.Det finns ju så mycket annat .

I norra norrlands inland och fjälltrakter där jag härstammar ifrån så klarar vi inte av att "inte bry oss" och "reta upp oss" på samma sak, i alla fall inte samtidigt.

Vi är väl för tröga helt enkelt. :sFduh::dance1:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju inte skylla allt på pressen men ibland kan man fundera!

I morse tio i sex ringde en Thaitjej och väckte mig pga av att en märklig man (förmodligen påverkad) stod och bankade på hennes dörr, gick ut ibland och bankade på fönsterna (hon bor på första våningen), tjejen har aldrig sett mannen förut!

Jag tog bilen och körde dit och då sprang han iväg!

Jag vet förstås inte varför han var där eller vad han ville men misstänker att han ville ha tag i en "billig Thailändska", och just sådana här saker inbillar jag mig att press och skvaller gör mot Thailändskor i världen, för det framstår som om de alla kan köpas för en billig peng!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Man kan ju inte skylla allt på pressen men ibland kan man fundera!

I morse tio i sex ringde en Thaitjej och väckte mig pga av att en märklig man (förmodligen påverkad) stod och bankade på hennes dörr, gick ut ibland och bankade på fönsterna (hon bor på första våningen), tjejen har aldrig sett mannen förut!

Jag tog bilen och körde dit och då sprang han iväg!

Jag vet förstås inte varför han var där eller vad han ville men misstänker att han ville ha tag i en "billig Thailändska", och just sådana här saker inbillar jag mig att press och skvaller gör mot Thailändskor i världen, för det framstår som om de alla kan köpas för en billig peng!

Hmm, det där låter som ett märkligt beteende av den bankande mannen.

Och eventuellt är det pressens fel.

Kanske det var tidningsbudet som ville bli insläppt?

Mvh

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart ett större problem med ministrar som har så svårt att tänka logiskt och ett klart mindre problem när forumister har samma problem.

Nej, nu ska jag boarda planet till Frankfurt, får se om jag kan upptäcka några tyskar som är genererade över att de varit på Thailandssemester själva :) .

Hmm Frankfurt... Var det inte där Vaxet hade sett en massa Thailändska damer, erbjöd sexullatjänster till passerande gentlemän?

Männen från Frankfurt behöver inte bemöda sig om att resa till Thailand, inte för att bota den "Gula febern" iaf.

Skulle vara intressant med ett fotoreportage från herr Atom!

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, det där låter som ett märkligt beteende av den bankande mannen.

Och eventuellt är det pressens fel.

Kanske det var tidningsbudet som ville bli insläppt?

Mvh

SN

Vad skulle han in i hennes lägenhet att göra tror du?

Han är inne i trappuppgången (dörren är olåst till trappen) och bankar endast på hennes dörr och hennes rutor (finns några hundra dörrar och rutor till att välja på)!

Och varför springer man om man har rent mjöl i påsen (speciellt när man är mellan 40-50 år)?

Men får väl se om han kommer tillbaks och då kan man kanske få reda på vad han ville!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit och lämnat av 6 personer på arlanda för vidare befodran till Bangkok,såg inte en enda generad person i den kön(bara förväntansfulla resenärer)Mvh Måne som tror dom beställt in den första i det blå nu

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju inte skylla allt på pressen men ibland kan man fundera!

I morse tio i sex ringde en Thaitjej och väckte mig pga av att en märklig man (förmodligen påverkad) stod och bankade på hennes dörr, gick ut ibland och bankade på fönsterna (hon bor på första våningen), tjejen har aldrig sett mannen förut!

Jag tog bilen och körde dit och då sprang han iväg!

Jag vet förstås inte varför han var där eller vad han ville men misstänker att han ville ha tag i en "billig Thailändska", och just sådana här saker inbillar jag mig att press och skvaller gör mot Thailändskor i världen, för det framstår som om de alla kan köpas för en billig peng!

Funderar på om det kan ha varit en indrivare...Jo, det finns en möjlighet. :giggle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Personen ifråga är här på besök!

Tydligen några här som tycker detta är roligt men den drabbade är livrädd!

Visst kan det vara synd om henne, men det fanns ju en viss poäng med Baa:s inlägg-ganska träffsäkert faktiskt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Personen ifråga är här på besök!

Tydligen några här som tycker detta är roligt men den drabbade är livrädd!

Men ta hand om den personen då, istället för att sitta här och gny!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag körde ju dit i morse och jagade bort psykot som var där, fan läs innan du skriver!

"personen i fråga är här på besök"..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst kan det vara synd om henne, men det fanns ju en viss poäng med Baa:s inlägg-ganska träffsäkert faktiskt!

Jaså varför????

Hur skulle hon kunna ha skulder i Sverige när hon är här på ett kortare besök?

Eller tror du att hon är skyldig någon pengar i Thailand och denne skickat någon till Sverige för att driva in dem (istället för att vänta ett par veckor tills hon kommer hem igen)?

"personen i fråga är här på besök"..

Ja och?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja och?

Har jag någon hemma på besök så tar jag hand om den, och inte sitter vid en dator och svamlar!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var kanske en av de generade männen från incheckningskön :ironi: .Vad gjorde hon ensam i en lägenhet om hon var här på besök??Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag någon hemma på besök så tar jag hand om den, och inte sitter vid en dator och svamlar!

Jag har väl ingen på besök eller vad svamlar du om??

Tjejen besöker sin faster (eller moster) i Sverige och hon kör på jobb 4 30 varje morgon och därför valde hon att ringa mig när hon blev rädd!

Tjejen och fastern/mostern är från Trang där jag ALDRIG varit och har aldrig träffat tjejen innan hon kom på besök!

Tycker att du och en del andra får sansa er lite och inte hitta på och fantisera ihop saker som blir till era sanningar som ni sedan hävdar är fakta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså varför????

Hur skulle hon kunna ha skulder i Sverige när hon är här på ett kortare besök?

Eller tror du att hon är skyldig någon pengar i Thailand och denne skickat någon till Sverige för att driva in dem (istället för att vänta ett par veckor tills hon kommer hem igen)?

Hon hade kanske varit med i ngn. grupp !?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Jag har väl ingen på besök eller vad svamlar du om??

Tjejen besöker sin faster (eller moster) i Sverige och hon kör på jobb 4 30 varje morgon och därför valde hon att ringa mig när hon blev rädd!

Tjejen och fastern/mostern är från Trang där jag ALDRIG varit och har aldrig träffat tjejen innan hon kom på besök!

Tycker att du och en del andra får sansa er lite och inte hitta på och fantisera ihop saker som blir till era sanningar som ni sedan hävdar är fakta!

Kanske indrivaren sökte faster och inte flickan som var hemma hos henne på besök?

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var kanske en av de generade männen från incheckningskön :ironi: .Vad gjorde hon ensam i en lägenhet om hon var här på besök??Mvh Måne

Hon bor med sin faster/moster och denne kör till jobbet halv fem varje morgon, den här dåren som kom och bankade kom långt innan tio i sex (då hon ringde mig) och jag kom dit tio över sex (så han höll på mycket länge).

Förmodligen är det en pundare som ville få sig ett nummer på morgonkvisten (fördomar igen och det var därför jag nämde det i denna tråd).

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...