Jump to content
IGNORERAD

Äntligen!


Vaxet

Recommended Posts

Har spenderat en dryg vecka i Las Vegas och jisses vad detta har gjort mig glad.

Hälften av alla tjejer här har asiatiskt ursprung, och de är dessutom så snygga att övriga tjejer i dena stad kan dra något gammalt över sig.

Dessutom, ingen prostituion, eller rättare sagt inte från de asiatiska tjejerna.

Skrev för ett tag om en affärsresa till Frankfurt som störde mig då antalet köpetöser från Thailand var löjligt många.

Men här i Vegas, de snyggaste, de rikaste, de trevligaste, självklart de sexigaste och också de mest sympatiska tjejerna är asiater.

Snacka om självförtroendeboost för alla våra underbara asiatiska kvinnor att komma hit, så nästa gång är det väl troligt att Fru Vax får komma med. ;)

Rekomenderas å det varmaste, och ni, det är skitbilligt här just nu, bo, äta, ha kul och annat kostar mycket lite.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Dollarn är väl nere på 6,50kr?

Sammalika som när jag var över pölen för två år sedan. Tror den stod i 6kr då till och med. Gå ut o käka o samtidigt dricka sig full var nästan gratis. Var iofs i Boston då men men...

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte VM i poker nu ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tack för tipset

Kunde ju va nåt för Knasen :giggle:

5

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelstaden Las Vegas och aseaters enorma förmåga att hamna i klistret i olika spel känns som en farlig kombination

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har spenderat en dryg vecka i Las Vegas och jisses vad detta har gjort mig glad.

Hälften av alla tjejer här har asiatiskt ursprung, och de är dessutom så snygga att övriga tjejer i dena stad kan dra något gammalt över sig.

Dessutom, ingen prostituion, eller rättare sagt inte från de asiatiska tjejerna.

Skrev för ett tag om en affärsresa till Frankfurt som störde mig då antalet köpetöser från Thailand var löjligt många.

Men här i Vegas, de snyggaste, de rikaste, de trevligaste, självklart de sexigaste och också de mest sympatiska tjejerna är asiater.

Snacka om självförtroendeboost för alla våra underbara asiatiska kvinnor att komma hit, så nästa gång är det väl troligt att Fru Vax får komma med. ;)

Rekomenderas å det varmaste, och ni, det är skitbilligt här just nu, bo, äta, ha kul och annat kostar mycket lite.

Tänk dig för!

Snygga, trevliga och rika tjejer.och så drar man dit frugan?

Självförtroendeboost innebär bara att kärringen börjar ställa krav och blir dryg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...