Jump to content
IGNORERAD

Älskar älskar inte


mile

Recommended Posts

Hej

Jag har kollat och försökt att förstå vitsen med att man uttalar sig om varandra här inne på siten ibland med ganska kraftiga ord.Vad är meningen med detta eller är det så att alla här är så nära vänner att man kan ha det så högt till tak att vad som helst är accepterat .

Vad jag ser är att det finns många här med en storerfarenhet av diverse detta är för mig mycket intressant .

Jag har redan en den favoriter här som alltid är korrekta i sina inlägg men men man ska väl inte säga förmycket som ny här inne  :lol:

// Mile

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett forum gör så att man kan vara lite halvanonym och då vågar man säga saker man inte skulle säga om man träffades på riktigt.

Om dom som bråkar här skulle träffas ute och sätta sig ner och dricka pilsner så är jag säker på att en helt annan jargong skulle råda. Tror till och med dom skulle ha kul tillsammans.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är som Pontus skriver.

Dessutom tror jag en del helt enkelt inte förstår att det dom skriver upplevs som obehagligt av andra. Man har liksom en betydligt högre toleranströskel för vad som kan skrivas på ett forum, och vad man själv upplever som obehagligt.

Men visst finns det också personer som medvetet är elaka.

Vi har ju ambitionen att forumet ska vara angenämt för de flesta, men att tillfredställa alla är nog tyvärr inte möjligt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Changen,

Tycker ni hitintills gjort ett bra jobb och utformat forumet så som ni vill ha det. Jag lägger på raden efterföljare och hakar på. Det ÄR riktigt bra det här!

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Håller med att de är ett bra forum, när man behöver veta något

så hjälper många till  :great::great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...