Jump to content
IGNORERAD

Anabola


Arnold S

Recommended Posts

Hejsan!

Är det nån som vet om anabola steroider är lagligt i Thailand? Inga moralkakor nu tack jag vet riskerna med anabola men behöver det för en skada.

Om det inte är lagligt är det nån som vet vad straffskalan är? Har sökt lite på internet men det verkar vara deliga meningar,.,

Tacksam för svar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill absolut inte vara någon moralkärring men finns det inga likvärdiga alternativ som är lagliga?

Och om det finns, vad är nackdelen med dem?

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Vill absolut inte vara någon moralkärring men finns det inga likvärdiga alternativ som är lagliga?

Och om det finns, vad är nackdelen med dem?

Nej det finns det inte.

Tråden handlar om det är lagligt med anabola för eget bruk I Thailand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det finns det inte.

Tråden handlar om det är lagligt med anabola för eget bruk I Thailand!

Diskutera olagligheter är kanske inte rätt sak för MPR heller kanske

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Diskutera olagligheter är kanske inte rätt sak för MPR heller kanske

Men hallå! Det är ju det jag frågar,,är det lagligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det de där små lurviga personerna som bor ute i skogen brukar kallas, de där som bor under stenar eller i grottor och har svans

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det de där små lurviga personerna som bor ute i skogen brukar kallas, de där som bor under stenar eller i grottor och har svans

Ingen aning,,din familj?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan!

Är det nån som vet om anabola steroider är lagligt i Thailand? Inga moralkakor nu tack jag vet riskerna med anabola men behöver det för en skada.

Om det inte är lagligt är det nån som vet vad straffskalan är? Har sökt lite på internet men det verkar vara deliga meningar,.,

Tacksam för svar!

Bara för att det finns att tillgå i de flesta apotek innebär givetvis inte att det är lagligt.

Men, jag vet att det finns medel som används som doping preparat vars primära användningsområde är att 'smörja' leder och muskler för att få upp rörligheten efter tex en olycka.

Om så är fallet för dig, så rekommenderar jag dig att gå till en läkare i Thailand och be om att få recept på de mediciner du behöver.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för att det finns att tillgå i de flesta apotek innebär givetvis inte att det är lagligt.

Men, jag vet att det finns medel som används som doping preparat vars primära användningsområde är att 'smörja' leder och muskler för att få upp rörligheten efter tex en olycka.

Om så är fallet för dig, så rekommenderar jag dig att gå till en läkare i Thailand och be om att få recept på de mediciner du behöver.

Bara för att det finns prostituerade i de flesta barer innebär inte att det är lagligt.

Kunde inte låta bli :giggle:

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Men, jag vet att det finns medel som används som doping preparat vars primära användningsområde är att 'smörja' leder och muskler för att få upp rörligheten efter tex en olycka.

"smörja" leder? Jag kanske inte hänger med nu, men anabola steroider "smörjer" väl inte leder och muskler, eller? De höjer cell tillverkningen (anabolism) vilket leder till att skador läker fortare. Vilket iofs leder till att man blir rörligare fortare, men någon "smörjning" vet jag inte om man kan säga.

Men jag kanske har fel, jag har ingen expert på detta.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Är väl inga problem att fixa mediciner illegalt i Thailand.

Är man beredd att lätta på plånboken så kan man få det mesta via vanliga pharmacies.

Är ju ex inga problem att fixa valium och andra förbjudna preparat utan recept.

Bara att gå runt på olika ställen och fråga lite försynt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där med att smörja lederna är faktiskt sant, det är deca du tänker på. Deca ges även till gamla människor som har reumatism och var även det som jag tänkte köra.

Jag har också hört att man kan få det utskrivet av en doktor i Thailand, nån som kan rekomendera en bra doktor i Pattis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där med att smörja lederna är faktiskt sant, det är deca du tänker på. Deca ges även till gamla människor som har reumatism och var även det som jag tänkte köra.

Jag har också hört att man kan få det utskrivet av en doktor i Thailand, nån som kan rekomendera en bra doktor i Pattis?

Jag är dock frågande till om det verkligen "smörjer" leder, eller om det hjälper läkning och cell tillverkningen via anabolism och därmed lindrar besvären av reumatism?

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där med att smörja lederna är faktiskt sant, det är deca du tänker på. Deca ges även till gamla människor som har reumatism och var även det som jag tänkte köra.

Jag har också hört att man kan få det utskrivet av en doktor i Thailand, nån som kan rekomendera en bra doktor i Pattis?

Deca Durabol används av många mot just reumatism som de säger. dock har jag hittils inte träffat något som faktiskt har reumatiska besvär och använder det, go figure!. Att hitta en läkare som skriver ut deca (Nandrolone)lär inte vara några problem men frågan om du vet vad du ger dig in på - lämplig dos för tex. SLE anses vara dryga 100mg i tablettform varannan vecka. Är du efter något som skall ge andra resultat lär det inte räcka på långa vägar. Nackdelen med tex. Deca mot slitna leder är ju att man g.m att man upplever dem som temporärt bättre sliter ut dem ännu mer - behöver gå på kur igen osv. blir en ond cirkel. Det Deca gör enligt min läkare (reumatolog på Samitivej) är att det ökar på ledkapslarnas vätskebindande egenskaper - därav att smörjningseffekten kan upplevas.

När jag för drygt 5 år sedan frågade min läkare om Deca kunde vara bra för min slitna leder och min lätta reumatism så skrattade han gott innan han idi*tförklarade mig på ett rättframt men artigt vis...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...