Jump to content
IGNORERAD

En åsikt ang forumet


zappa

Recommended Posts

Fan vad jag är trött på alla idi*ter som är här

Jag trodde att det var en  forum  som man hade nytta av som jag har haft en jag var medlem sedan  2003-09-18 men det var på tt som alla säger

men nu förtiden så måste man  ( ps felstavat )( Ps ingat punkter ) (DU sa de11+++1m) (han sa  hon sa han gjorde det inte sant jag är större jag är mindre  jag vet   pla pla pla  ) det är inte så kul att läsa för här  för det  verkar vara ett forum som man skall slänga skit p varandra   PS jag är inte den som skriver ofta 

Snälla alla sluta att vara i dagis  mvh zappa !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja du Zappa, ställer man en vettig/seriös fråga, så får man väl fortfarande en hel del matnyttiga svar?

PS.

Ovanligt korkat och barnsligt namn på tråden

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker absolut att man får vettiga svar om man ställer vettiga frågor, otroligt fånigt namn på din tråd eftersom det handlar om nåt helt annat...så skärpning själv, sådana trådar borde raderas av admin anser jag...skriver man överskriften på en tråd så bor den innehålla densamma..det är min åsikt.

Farang: jag väntar på din bildtråd.jag funderar på vad jag ska få till för bildtråd härnäst :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag ändrade rubriken till en mer rättvisande, så nu vet ni det.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Swippe: Tack för det, man vill ju inte bli lurad in med stora förhoppningar till en tråd som är nåt helt annat :D:D:lol::great:

Link to comment
Dela på andra sajter

zappå fridens på dig!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...