Jump to content
IGNORERAD

Songkran 2011


Rotter

Recommended Posts

Hej hej!

Har precis hittat hit efter tips från två medlemmar som jagträffade i Pattaya nu i September.

En fråga:

Songkran 2011 infaller den 13-15 April, och vilka datum blirdet då i Pattaya?

Efter att ha varit på Songkran nu i år så sa jag till migsjälv ”aldrig mer”, men nu ser det ut som om det blir en resa i alla fall iApril. pga ledigheter och osv.

/Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hej!

Har precis hittat hit efter tips från två medlemmar som jagträffade i Pattaya nu i September.

En fråga:

Songkran 2011 infaller den 13-15 April, och vilka datum blirdet då i Pattaya?

Efter att ha varit på Songkran nu i år så sa jag till migsjälv ”aldrig mer”, men nu ser det ut som om det blir en resa i alla fall iApril. pga ledigheter och osv.

/Stefan

Håller väl på till 19:e i Pattaya.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Håller Songkran på längre på vissa ställen?

Hur är det i Phuket?

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller Songkran på längre på vissa ställen?

Hur är det i Phuket?

Ja i Pattaya var det 8-9 dar sistdiablo.gif.

Phuket vet jag inte.

/Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Den 13:e april är ju då deras nyår är så det är väl då det kan vara som mest firande men sen verkar det som att det kan hålla på olika länge beroende på vart man är.

Kommer ihåg en gång då man var in till patong på phuket bike week 2004 och efter att vi varit där en stund så tänkte vi gå en liten barrunda och då hade dom redan börjat firandet i patong och då var det bara den 10:e eller 11:e april.

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hit Rotter.

Då Songkran enligt thailändska kalendern infaller 13-15 april så lär väl festandet fortsätta även lördag och söndag (16-17 april)

Det lär väl tjuvstartas med en eller annan dag också. Kanske redan helgen innan, vem vet.

Senast så firade jag i BanMo och Si Chiang Mai i Nong Khai och där tjuvstartade vi den 12:e och hade grande finale den 15:e. Lite stillsammare än Pattaya men förmodligen blötare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit med om songkran två ggr. Båda gångerna på Samui och vattenkriget höll på i endast 1 (ett) dygn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...