Jump to content
IGNORERAD

Det första ni gör när ni kommer till Thailand?


Up2You

Recommended Posts

Letar även jag upp första bästa ställe för en cigg. Någon öl blir det dock inte. Träffar tjejen med en gång och sedan bär det iväg till något hotell i Bkk där det är uppfräschning som gäller och därefter blir det puss och kram. En Leo kanske jag får till midagen på någon trevlig och romantisk resturang.

När jag varit singel och kommit ner så är det doch bärs och bar som gäller från första början.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 116
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    6

  • Avregistrerad clion

    5

  • Up2You

    4

  • Sam sip sam

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

När jag kommer ut ifrån flygplatsen så tar jag ett djupt andetag och njuter av lukten av ett tropiskt land.

Det där med köpa chang som folk pratar om är bara trams för jag har redan druckit ett antal på flygplanet.

Efter flyget, taxi till hotellet, duscha, fixa moppe sen dra till en bra krog/bar och käka och dricka mer bärs och spendera halva resekassan första kvällen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka jävla nötter ni är. Man kliver ju av flyget det första man gör eller kommer ni med bananbåt eller ?

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Vilka jävla nötter ni är. Man kliver ju av flyget det första man gör eller kommer ni med bananbåt eller ?

Ja jäklar, det har du fan rätt i :lol::dance1:

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det absolut första jag gör är att lätta på två dragkjedjor och vola så har mina långbyxor förvandlats till ett par shorts

Har du sånna där solbrillor som fäller ner framför vanliga brillorna också :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det första jag gör är att slå på mobilen.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

väl framme i bkk och checkat in på nana tai mansion blir det en dusch, på med kortbyxor , ner till lortpoolen och en chang beer !!!!!!!!!!!!!!!!!, njut av lukten av tobak ( även om jag slutat röka för 15 år sedan , thai tobacco company ligger nära hotelet)lite sol sedan en promenad till beergarden och kolla läget innan kvällen / patongking

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du sånna där solbrillor som fäller ner framför vanliga brillorna också :)

. nope . tyvärr :giggle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Har du sånna där solbrillor som fäller ner framför vanliga brillorna också :)

Varför vänta ändå till Bangkok med att byta till singhalinne, shorts och flipp-flopps?

Hur enkelt som helst att slinka in på flygplanstoan och byta några timmar innan landning.

Jag brukade byta om redan på sheremetyevo i Moskva på den tiden när färderna gick med flottan.

Ett våghalsigt företag med tanke på att Olga och Nataljia ständigt var på hugget med golvmoppen och dammtrasan.

Ganska kul att raka sig och tvätta sig med en rysk kärring som iaktagare i bakgrunden.

Inte lika kul när man skulle skita.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Du putsar ju linserna p.g.a kondensen som kan bildas vid hög luftfuktighet och temperaturskilnad

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka jävla nötter ni är. Man kliver ju av flyget det första man gör eller kommer ni med bananbåt eller ?

Rätt men ändå fel, Flygplatsen är väl en internationell plats. Du är ju inte i landet förrän du har fått din stämpel i passet och passerat emigrationen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt men ändå fel, Flygplatsen är väl en internationell plats. Du är ju inte i landet förrän du har fått din stämpel i passet och passerat emigrationen.

Immigration min gode vän

Emigranten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det nu tydligen är fastslaget att man äntrar Thailand först efter passkontrollen är det första jag alltid gör att kolla om jag fått rätt stämpel. Sedan tar jag mig snabbast till en säng för att sova.

Låter väl spännande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det nu tydligen är fastslaget att man äntrar Thailand först efter passkontrollen är det första jag alltid gör att kolla om jag fått rätt stämpel. Sedan tar jag mig snabbast till en säng för att sova.

Låter väl spännande!

Det är inte bra att sova för mkt blodet kan stelna då

Blodigeln Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Så den där limpan Philip Morris Blå och Chivaslitern är inte köpt i Thailand? Då blir väl det första när jag hämtar väskan.

Link to comment
Dela på andra sajter

väl framme i bkk och checkat in på nana tai mansion blir det en dusch, på med kortbyxor , ner till lortpoolen och en chang beer !!!!!!!!!!!!!!!!!, njut av lukten av tobak ( även om jag slutat röka för 15 år sedan , thai tobacco company ligger nära hotelet)lite sol sedan en promenad till beergarden och kolla läget innan kvällen / patongking

Ahaaa...mitt favorithotell hehehe..ja,det ligger nästan vägg i vägg med fabriken :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Duchar, sover några timmar och går sedan och tränar i Lumphini Park. Orkar man kan det sedan bli en tur till

soi Nana för ett par öl.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju bara varit där en gång och då letade jag efter min blivande fru i ankomsthallen. Nästa gång ska vi turista i Bangkok en vecka eller så så det blir nog det som de flesta säger sig göra, taxi, hotell, några öl och en dusch. Och som tam!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej ny på forumet!

Efter resan till hotellet så brukar jag ta en kall ur minibaren och sedan dusch och vila.

Välkommen!

Ja, sådär ser det ut för mig också. Är nog vanligt efter en lång flygresa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Taxi till Pattis, checkar in på hotellet, sen fort som fan till lolitas för en kall chang och en rundsmörjning. smile.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Åtminstonde en gång i månaden är det första jag gör när jag kommer ut i ankomsthallen är att dra en djup suck av lättnad av att för drygt hundrade gången gått genom tullen med tre stockar snus i väskan utan att ha blivit stoppad. Sedan lägger jag in en knytnävsstorsnus och sätter mig i taxin hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...