Juha Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 (ändrad) Ja han med men han gjorde som tur va inget mål i den matchen. T Eklund var riktigt bra. Han kom från Löven va? Korrekt. Klicka här Men glöm inte gamla SSK spelare som spelat for DIF Mats Waltin Peter Ekroth var en av mina favoriter. Alltid rubriker. Klicka här Klicka här PS Saknar löven, spelar i Division 1 A. DS Ändrades Oktober 8, 2010 av Juha Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 SAIK - Linköping 3 - 1 Going for gold!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Skönt att äntligen efter mängder av matcher vinna mot fbk i Karlstad Och Owuya fick mig att tystna i min kritik över hur dålig han är. Skönt att man inte alltid har rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Vinst igen för lule, 3-0 mot frölunda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Vinst igen för lule, 3-0 mot frölunda Det verkar som att Jonas Rönnqvist fått fart på Skoterraggarna Det kan bli en rolig Elitserie i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Oktober 10, 2010 Dela Inlagd Oktober 10, 2010 Det verkar som att Jonas Rönnqvist fått fart på Skoterraggarna Det kan bli en rolig Elitserie i år Ja han kan hockey, och en djävul på att köra snöskoter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Oktober 15, 2010 Dela Inlagd Oktober 15, 2010 Vinst igen för luleå , krossade brynäs, tråden värka dö ut, verkar som många är besvikna på sina lag , men inte jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 15, 2010 (ändrad) Vinst igen för luleå , krossade brynäs, tråden värka dö ut, verkar som många är besvikna på sina lag , men inte jag Det går ju inte så bra för goa gubbar, smålänningarna och stockholmsjävlarna. Men vi vaknar nog till ska du se och tar över tråden medgångssupportrar, nej nej Ändrades Oktober 15, 2010 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Oktober 15, 2010 Dela Inlagd Oktober 15, 2010 Ja de är ju en ny omg på lördag 16/10, så får se om de andra vaknar till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 16, 2010 Dela Inlagd Oktober 16, 2010 Heja Västra Frölunda, men som vanligt startat dåligt. Men vi kommer eller hur HC. Mvh maitan. :sCh_christianpray2: Maitan det är nog bäst du kommer hem och styr upp västra frölunda Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Enligt fru Chang är det helt klart att Flörunda vinner elitserien! Det är enbart av taktiska och listiga skäl man viker sig i de inledande omgångarna. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Enligt fru Chang är det helt klart att Flörunda vinner elitserien! Det är enbart av taktiska och listiga skäl man viker sig i de inledande omgångarna. Herr Chang har talat. Fru Chang är allt gooo, jag får allt hålla med na. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Jag var och kollade på DIF-Vilda western igår och jag måste nog säga att Djurgårdarna i VF båset har mycket att jobba med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Jag var och kollade på DIF-Vilda western igår och jag måste nog säga att Djurgårdarna i VF båset har mycket att jobba med. Grabben var där och kollade han hade samma uppfattning som dig där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 17, 2010 Dela Inlagd Oktober 17, 2010 Mitt kära Leksand slog Gnällbältets lag i går, visserligen måste det till straffar :sCh_christianpray2: men det är segern som räknas Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Mitt kära Leksand slog Gnällbältets lag i går, visserligen måste det till straffar :sCh_christianpray2: men det är segern som räknas Det gäller att de håller i hela vägen i år och inte viker ner sig då det gäller . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Enligt fru Chang är det helt klart att Flörunda vinner elitserien! Det är enbart av taktiska och listiga skäl man viker sig i de inledande omgångarna. Herr Chang har talat. Herr Chang.. du får lägga tidningen upp o ner så tror frugan att Frölunda leder serien... Mvh Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Leksand har tyvärr inget i högre serier att göra i nuläget,de vann på ren och skär röta.Och lika lite har Örebro där att göra,helt enkelt för små i sammanhanget,behöver några år för att växa in i kostymen.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 18, 2010 Dela Inlagd Oktober 18, 2010 Leksand har tyvärr inget i högre serier att göra i nuläget,de vann på ren och skär röta.Och lika lite har Örebro där att göra,helt enkelt för små i sammanhanget,behöver några år för att växa in i kostymen.Mvh Måne Vad jag kan se så lär det ta rätt så lång tid Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Oktober 19, 2010 Dela Inlagd Oktober 19, 2010 Idag var de inte bra spel torsk mot Färjestad 3- noll, men nya tag 21/okt mot Modo, Dif vann, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Ännu en bergsäker hemmaseger för kära DIF... Mvh Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Förbannade jä...la skit Leksand förlorade på straffar mot det skjutgladA malmö Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Ännu en bergsäker hemmaseger för kära DIF... Mvh Skåneljungen Den vändningen satt fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Då var ordningen återstäld, då Örebro piska upp växsjö och åter är i ledningen. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Enkel vinst för lule mot modo 1-0 , frölunda ?, vad händer, bra timrå, nya spelare i LHC, men vinst för färjestad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu