mr chaweng Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Igår började Elitserien i ishockey och självklart måste vi ha en tråd även detta år.. Här slipper vi nog "dryga skåningar" ivf denna säsong Just nu leder mitt kära Djurgården med 1-0 mot HV71 efter 1a perioden men det är tyvärr 40 minuter kvar. KÄMPA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Även om alla " experter " pratar ner dem, så vill jag att det blir Modos år i år. Go Modo, go Modo, go Modo! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 16, 2010 Även om alla " experter " pratar ner dem, så vill jag att det blir Modos år i år. Go Modo, go Modo, go Modo! / J.ag Bra start för er och det var ju nära att gamla Djurgårdaren Danielsson höll på att göra ett konstmål. Och Djurgården "krossade" HV71 ivf Bremberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Klart vi skall ha en tråd om detta, och jag har ej byt lag VÄSTRA FRÖLUNDA go go go. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Visst ska vi ha en tråd om detta och fru Chang likt jag håller på FLÖRUNDA! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuleå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Akha Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuleå Ett Luuuuuuuuuuuuuuuuule som Schtaaaan ska ta ner på jorden på lördag Grattis till vinsten mot SSK... Mvh Akha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Trög start för det enda laget som räknas SAIK Men det är nog bara bra, brukar ju vara tvärtom... bra start, tappar på slutet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Säger bara en sak LHC Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 (ändrad) Visst ska vi ha en tråd om detta och fru Chang likt jag håller på FLÖRUNDA! Herr Chang har talat. Flörunda är nog vad det är! Verkar lite runda just nu. I varje fall runda Timrå dom hela tiden hittills. 4-0 till Timrå i andra perioden. Edit. De fick ett tröst mål 4-1 sista sekunden i andra. Ändrades September 17, 2010 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2010 Jag tycker att det varit ganska bra och intressanta matcher redan i första omgången. Ser lovande ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Timrå IK 6 något annat lag 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Klart vi skall ha en tråd om detta, och jag har ej byt lag VÄSTRA FRÖLUNDA go go go. Mvh Maitan. Tycker mig ha sett att du håller på IFK GÖTEBORG varför denna vändning:ironi: Bra start för er och det var ju nära att gamla Djurgårdaren Danielsson höll på att göra ett konstmål. Och Djurgården "krossade" HV71 ivf Bremberg Gott att det börjar bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Nu kan det bara bli bättre Frölunda... hoppas vi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Tjaaa det var underbart att igår sitta och se DIF tvåla till HV...bra start! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 faan oxå, såg ju bra ut för Brynäs en stund, men det blir bättre vad det lider. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Finns bara ett lag!! Fast dom har gjort en slowstart i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Go Modo, Go Modo, Go Modo / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Säger bara en sak LHC Mvh SWEDEMAN Säger bara en sak och det är att jag håller med fullt och fast i ovan talares talan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 19, 2010 Go Modo, Go Modo, Go Modo / J.ag Tyvärr en rättvis seger igår DIFs försvarspel var som vänta uruselt då man saknar 3 ordinarie backar till en redan svag backlinje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Sen barnsben så finns bara ett lag för mig i svensk hockey: Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Ett Luuuuuuuuuuuuuuuuule som Schtaaaan ska ta ner på jorden på lördag Grattis till vinsten mot SSK... Mvh Akha Tackar, ja de blev ju vinst igen mot SAIK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 TIMRÅ IK! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Akha Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Tackar, ja de blev ju vinst igen mot SAIK Hej Får gratta dig igen efter segern mot Ske-å AIK En svängig match som var underhållande, med ett svagt försvarande SAIK och endast en kedja som spelade bra... Får hoppas SAIK kniper 3 poäng mot Modo i nästa match... Mvh Akha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Hej Får gratta dig igen efter segern mot Ske-å AIK En svängig match som var underhållande, med ett svagt försvarande SAIK och endast en kedja som spelade bra... Får hoppas SAIK kniper 3 poäng mot Modo i nästa match... Mvh Akha Lule lekte med modo, vinst igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu