Sheriffen Inlagd September 30, 2010 Dela Inlagd September 30, 2010 Heja Färejstads BK! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pain is temporary - glory is forever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd September 30, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2010 Djurgården kommer ligga sist efter denna omgång och där ska dem ligga med det spelet. FYYYYYYY fan va dåliga dem är. Det får bli en grav öl eller två. Jag skäms över deras spel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd September 30, 2010 Dela Inlagd September 30, 2010 Djurgården kommer ligga sist efter denna omgång och där ska dem ligga med det spelet. FYYYYYYY fan va dåliga dem är. Det får bli en grav öl eller två. Jag skäms över deras spel Djurgården-Luleå 2-3 Ja då var de en 3 poängare till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd September 30, 2010 Dela Inlagd September 30, 2010 Skellefteå AIK - Solna AIK 3 - 2 Det rätta AIK regerar!! SAIK going for gold!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Oktober 2, 2010 Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Förlust för Lule , dom hade tur LHC, men vad händer med frölunda , bra jobbat Timrå 0-3 mot HV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Oktober 2, 2010 Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Så nu har vi även krossat Brynäs. Lätt vinst 6 - 3! SAIK, going for gold!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Det är ju f-n också hur dåligt det går för Frölunda. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 358 SVT Text Söndag 03 okt 2010 ISHOCKEY Elitserien S V F VÖ FÖ GM-IM P 1 Linköping 7 5 0 1 1 24-8 18 2 Luleå 7 5 1 0 1 21-14 16 3 Timrå 6 3 1 2 0 20-12 13 4 Färjestad 6 4 2 0 0 13-12 12 5 Skellefte 6 3 2 1 0 21-16 11 6 Frölunda 6 1 1 1 3 11-16 8 7 Modo 7 2 3 0 2 14-20 8 8 Södertälj 7 1 4 2 0 14-20 7 9 HV71 6 0 3 3 0 13-15 6 10 AIK 6 1 3 1 1 13-18 6 11 Brynäs 6 1 3 0 2 16-22 5 12 Djurgårde 6 1 4 0 1 13-20 4 En sån härlig läsning för alla!!! Spreciellt oss LHC:are!!! Mot guldet! Men jag vet att sist de formtoppade innan juluppehållet så gick det åt pipsvängen efter och slutspelet vill jag glömma... Men det ser onekligen lovande ut i år, och snart kommer en trio tjecker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Det är ju f-n också hur dåligt det går för Frölunda. Maitan. Men SSK vann. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Men SSK vann. Visst är det så Juha, men hade laget varit som min underbara fru, så skulle de ligga i en helt annan division. Hahaha. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Men SSK vann. Förlåt Juha GRATTIS, är enna lite förbannad bara. (på mig själv) Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 3, 2010 Dela Inlagd Oktober 3, 2010 Härligt nu är det som det ska i elitserien , LHC LHC LHC är de bästa . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Oktober 5, 2010 Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Lule tog nya poäng, frölunda som tennis 6-0 6-0 6-0, färjestad inte bra, inte säger att brynäs dåliga, äntligen hårda hardy, vann med 5-2 mot timrå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 5, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2010 Äntligen är DIF tillbaka i vinnar spåret och Markus Nilson e tillbaka. Nu börjar man se ljuset i tunneln lååååångt där borta men man ser det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Denna dag har verkligen börjat dåligt för en, massa skit bland mailen plus att Frölunda förlora mot Modo med 6 - 0. Varför är livet så jobbigt ibland..Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 En hockeytråd på ett Thailandsforum. hehe Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 En hockeytråd på ett Thailandsforum. hehe Vadå, det spelas ju ishockey både i Bangkok och Chiang Mai? Jag har provåkt tre varv på rinken i Chiang Mai, men får väl medge att jag var tvungen att avbryta pga ont i vristerna Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 En hockeytråd på ett Thailandsforum. hehe Häftigt ta med dig hunden, kan bli riktigt kul. Mvh maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 6, 2010 Dela Inlagd Oktober 6, 2010 Vadå, det spelas ju ishockey både i Bangkok och Chiang Mai? Jag har provåkt tre varv på rinken i Chiang Mai, men får väl medge att jag var tvungen att avbryta pga ont i vristerna Herr Chang har talat. Thailand har även en hockey-liga (http://www.jogsports.com/index.php) och om jag inte missminner mig så finns även en hockey-rink i Korat (hittar ej länken just nu). Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Äntligen är DIF tillbaka i vinnar spåret och Markus Nilson e tillbaka. Nu börjar man se ljuset i tunneln lååååångt där borta men man ser det. SSK-DIF 3-1 Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2010 SSK-DIF 3-1 Man får väl gratta till segern men jag tyckte DIF gjorde en bra match och var det bättre laget på plan. Men reserv keepern hos DIF suger fett. såååååååå jävla dålig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 (ändrad) Man får väl gratta till segern men jag tyckte DIF gjorde en bra match och var det bättre laget på plan. Men reserv keepern hos DIF suger fett. såååååååå jävla dålig. Senaste gången jag såg SKK mot DIF var femte och sista SM finalen 1985 i Norrköping. Ändrades Oktober 8, 2010 av Juha Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2010 (ändrad) Senaste gången jag såg SKK mot DIF var femte och sista SM finalen 1985 i Norrköping. Jag var också där då och det gjorde ont, speciellt när gamla "kickade" Djurgårdare avgjorde matchen Peter Wallin & slagkämpen Peter Ekeroth Inget av lagen vann någon hemmamatch under finalspelet. Ändrades Oktober 8, 2010 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Oktober 8, 2010 Dela Inlagd Oktober 8, 2010 (ändrad) Jag var också där då och det gjorde ont, speciellt när gamla "kickade" Djurgårdare avgjorde matchen Peter Wallin & slagkämpen Peter Ekeroth Inget av lagen vann någon hemmamatch under finalspelet. Glöm inte Hans Särkijärvi!!! Borken tyckte de inte dög. En klassisk final serie. Tredje matchen på hovet 14,19 in i sudden death, Thom Eklund 6-5. Ändrades Oktober 8, 2010 av Juha Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Glöm inte Hans Särkijärvi!!! Borken tyckte de inte dög. En klassisk final serie. Tredje matchen på hovet 14,19 in i sudden death, Thom Eklund 6-5. Ja han med men han gjorde som tur va inget mål i den matchen. T Eklund var riktigt bra. Han kom från Löven va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu