Jump to content
IGNORERAD

Ålders skillnad kan missuppfattas, eller?


Vaxet

Recommended Posts

Svensk lag säger med "vanlig svenska":

"Lovlighetsåldern är 15 för alla. Men det är inte förbjudet att ha sex när båda är yngre om båda vill det."

:whistle: gubben :whistle:

Stämmer bra det.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 241
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    19

  • Sangwal

    18

  • måne

    17

  • Baa

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sek Losos uncle

Det finns/fanns också en tilläggsregel med en gräns på 18 år, men jag vet inte hur den regeln är. Jag har inte brytt mig för specialsituationer har inte varit aktuellt för mig :-) men jag har hört att det gäller homosexuella relationer, och då den yngre är i någon slags beroendeställning (t ex elev eller anställd.)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det kan jag men kommer såklart inte räkna upp dem här. Själva så kommer de såklart inte att berätta eftersom det upplevs som skryt. Och på frågan om de skiljer dem 20-30 år så blir svaret nej.

Precis, det var det jag var ute efter..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du bara ålders skillnaden är inte normal, skulle Baa vara fattig hade hon inte rört han med tång. Finns det kärlek ? Ja det kanske är nåt som växt fram kanske,men som sagt för mig känns det äckligt och onormalt och givetvis handlar detta om pengar.

Och det är just såna här enorma ålderskillnader som ger våra oss och våra thailänska damer dåligt ryckte.

Du vet inte vad du snackar om :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte minns fel så har du en dotter, kommer du att tycka det är ok om hon blir tillsammans med någon utav dina jämnåriga kamrater när hon blir en så där 18-19 år?

Den jämnåriga kamraten har insett att det hans egna känslor som gäller och garvar åt omgivningen som har synpunkter på förhållandet!

Konstigt att Nonki inte svarat på ditt inlägg. :whistle:

Den var klockren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade en ung tjej på 16 år när jag var 45 år. Jag var tvungen o vänta tills hon blev 18 för att ta hit henne. Jag skämdes inte ett dugg o stå framför prästen fast jag var stor o tjock o hon liten o vacker. Hoppas att hon inte hittar en annan när hon får permanent uppehållstillstånd. Det gjorde nämligen min förra fru. Men då är det väl bara att börja om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade en ung tjej på 16 år när jag var 45 år. Jag var tvungen o vänta tills hon blev 18 för att ta hit henne. Jag skämdes inte ett dugg o stå framför prästen fast jag var stor o tjock o hon liten o vacker. Hoppas att hon inte hittar en annan när hon får permanent uppehållstillstånd. Det gjorde nämligen min förra fru. Men då är det väl bara att börja om.

Varför ska du skämmas det gör inte Bill Gates!!!!!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska du skämmas det gör inte Bill Gates!!!!!!!!!

Der gör inte Christoffer Barnekow heller!

Gifte inte han sig med en kompis dotter?

Då hon fylt 18år?

Det var ett himla tidningsskrivande om detta!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Der gör inte Christoffer Barnekow heller!

Gifte inte han sig med en kompis dotter?

Då hon fylt 18år?

Det var ett himla tidningsskrivande om detta!!

pigge01

Yes Sen har vi ju USA:s Ingmar Bergman som gifte sig med sin styvdotter detta är väl

ganska magstarkt ELLER no name!!!!

Mera galla Jerry Lee Levis say no moore!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja detta verkar ju va ett globalt problem inte bara LOS? ELLER!

Men är man framgångsrik och multimiljonär är det respekterat TYDLIGEN!

Skillnad på folk & Fä??????????????

MVH SVAMPEN :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade en ung tjej på 16 år när jag var 45 år. Jag var tvungen o vänta tills hon blev 18 för att ta hit henne. Jag skämdes inte ett dugg o stå framför prästen fast jag var stor o tjock o hon liten o vacker. Hoppas att hon inte hittar en annan när hon får permanent uppehållstillstånd. Det gjorde nämligen min förra fru. Men då är det väl bara att börja om.

Rätt så motbjudande att läsa faktiskt.

Men det är min åsikt. Hade en 45 årig gubbe flörtat med min dotter när hon är 16 så hade jag inte sett det med

blida ögon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det trollvarning igen

Nån som inte har alkometer på tangentbordet

555, du tror ju alla är troll.. Om jag inte minns fel så hade du väl dina misstankar angående Knasen också.. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen vanligt funtad man/kvinna suktar väl efter en 16-åring när man själv är runt 45+ :diablo: Mvh Måne som inte är ett forumtroll men i övrigt kanske går under den kategorin

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt så motbjudande att läsa faktiskt.

Men det är min åsikt. Hade en 45 årig gubbe flörtat med min dotter när hon är 16 så hade jag inte sett det med

blida ögon.

En poäng i sammanhanget tror jag, är att det alltid är någon annans dotter :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Men det är min åsikt. Hade en 45 årig gubbe flörtat med min dotter när hon är 16 så hade jag inte sett det med

blida ögon.

Vad hade du sagt om din 16-åriga dotter hade flirtat med en 45-årig gubbe då? :)

(((Då jag var 35-40 var det en hel del småtjejer, som flirtade med mig. Till de, som hävdar att allt beror på pengar: Några rika sådana också :) Men flera var så unga att det blev pinsamt, och jag tackade Nej till inviterna.)))

(Till måne)

555, du tror ju alla är troll.. Om jag inte minns fel så hade du väl dina misstankar angående Knasen också.. :rotfl:

Har för mig att måne var bland dem, som snackade om troll gällande mig också... :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen vanligt funtad man/kvinna suktar väl efter en 16-åring när man själv är runt 45+ :diablo: Mvh Måne som inte är ett forumtroll men i övrigt kanske går under den kategorin

Om du är den Måne som jag träffade i våras i Thailand hos Maitans så är du absolut inget troll, däremot en helt underbar och rolig snubbe. Tyvärr för egen del så blev vår träff alldeles för kort, men man får ju hoppas på fler "möten".

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hade du sagt om din 16-åriga dotter hade flirtat med en 45-årig gubbe då? :)

Fortsätt drömma. Only in your dreams.

Helt klart en vanlig hebefili fanasi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du är den Måne som jag träffade i våras i Thailand hos Maitans så är du absolut inget troll, däremot en helt underbar och rolig snubbe. Tyvärr för egen del så blev vår träff alldeles för kort, men man får ju hoppas på fler "möten".

Nog är det samma Måne som du träffade hos Maitans och nog saknar jag ditt sällskap oxå men vi kommer att dela många sommarlätta framöver om vi får ha hälsan.Nu blir det nog ingen resa för mig förrens i April p.gr. sonens skolgång men sen så..Ha det bra Stefan så ses vi sen, opps blev inget PM sorry Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog är det samma Måne som du träffade hos Maitans och nog saknar jag ditt sällskap oxå men vi kommer att dela många sommarlätta framöver om vi får ha hälsan.Nu blir det nog ingen resa för mig förrens i April p.gr. sonens skolgång men sen så..Ha det bra Stefan så ses vi sen, opps blev inget PM sorry Mvh Måne

Jag skulle åkt till Thailand nu på Måndag, men efter en öronundersökning så blir blir det operationsbordet den 11 oktober och sedan 3 månaders flygförbud, så vi kanske kan ses till våren i alla fall.

Det där med PM verkar vara borttaget.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Fortsätt drömma. Only in your dreams.

Helt klart en vanlig hebefili fanasi.

Vadå? Jag skrev ju att att det var pinsamt stor skillnad, och att jag tackade Nej...

Nu är jag 57, så NU gäller det f ö inte. Nu är de 20 :) (Skojade bara. Nu är de, som flirtat med mig normalt 30-40, i Sverige också alltså.)

(((Fast egentligen var småtjejernas flirter inte relevanta för 16 > 40/45- debatten, eftersom många tror jag är mycket yngre än vad jag är. T ex då jag var 33 fick jag visa leg för att få komma in på ett disco, och många trodde jag var tonåring. Nog delvis beroende på att jag höll min smala tonårsvikt lätt till jag var 44. Jag har en del gråa hår, men det ser mest ut som modern hårslingefärgning. Tvivlare kan kolla fotot i min profil. Det är nytaget (= juli i år). Ser det ut som en 57-årig gubbe? :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade en ung tjej på 16 år när jag var 45 år. Jag var tvungen o vänta tills hon blev 18 för att ta hit henne. Jag skämdes inte ett dugg o stå framför prästen fast jag var stor o tjock o hon liten o vacker. Hoppas att hon inte hittar en annan när hon får permanent uppehållstillstånd. Det gjorde nämligen min förra fru. Men då är det väl bara att börja om.

Svårt att hålla fast vid en tonårsbrud. Tänk vad många inviter hon kommer att få från stiliga unga män när studerar, går ut med kompisar osv.Vill ju inte vara för negativ men lusten är stark hos unga damer och det är ofta de faller för unga mäns sexiga kroppar och smicker.

hoppas dock att ni får det bra och lever lyckliga tillsammans livet ut.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...