Baabar Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Själv tror jag på fyrligheten. fadern, sonen, den heliga anden och Chang hehe CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Jag skulle gärna lägga upp en bild på mig,, men hur fa.n gör man ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Han heter Baa - inte Bah Vaffö fråga Ni mej...Jag FÅR inte... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Vaffö fråga Ni mej...Jag FÅR inte... Men du vill ?!!!!! Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Enis den äldre på avataren och Enis för många månvarv sedan på profilen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Hej alla! Varför är det så få personer på MPR som inte har bild på sig själva i sin avatar ? Varför skulle man och hur vet man att det är rätt person bakom ev. ansikte på avataren ? Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 De flesta har sina riktiga foton och namn på Facebook. Varför inte på ett forum som MPR?? Dock har jag lagt märke till att även de som faktiskt har sina foton och riktiga namn på forumet, INTE har sin ålder utsatt i sin profil, anledningen till det kan man ju fundera över. Ingen nämnd ingen glömd... / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Dock har jag lagt märke till att även de som faktiskt har sina foton och riktiga namn på forumet, INTE har sin ålder utsatt i sin profil, anledningen till det kan man ju fundera över. Ingen nämnd ingen glömd... / Joe Hur många har sina riktiga namn typ Mikael Svensson på forumet? är bara nyfiken för jag har ingen koll på detta. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Hur många har sina riktiga namn typ Mikael Svensson på forumet? är bara nyfiken för jag har ingen koll på detta. Här har ju Lamai64 en poäng. Det är lätt att avslöja sitt namn om det är Mikael Svensson, men inte så lockande om man har ett unikt namn. Jag har inga problem med att avslöja mitt namn för de medlemmar jag träffar IRL, men jag tänker inte lägga ut det här för alla anonyma ickeskrivande medlemmar... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Jag har mitt foto som avatar. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Jag har mitt foto som avatar. Har du ju inte... Du sa att du hade en jofa hjälm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Jag har haft en bild på mig och frugan som avatar men tagit bort den pga av lustiga kommentarer i forumet och per PM. Hade tidigare en resetråd från min bröllopsresa men valt att tagit bort den också för att slippa ovannämnda. Men en ny resetråd blir det nog men utan ansikten utan bara naturbilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Jag har haft en bild på mig och frugan som avatar men tagit bort den pga av lustiga kommentarer i forumet och per PM. Hade tidigare en resetråd från min bröllopsresa men valt att tagit bort den också för att slippa ovannämnda. Men en ny resetråd blir det nog men utan ansikten utan bara naturbilder. Otroligt synd att det ska behöva vara på det viset. Har själv damen och mig på avataren, och lagt in bilder på mig själv och damen i en del inlägg utan några problem än så länge. Men skulle det urarta så kanske jag skulle resonera liknande. För forumet är till för nöjes skull enligt min åsikt, blir det missnöje så får jag kanske tänka om. Kritik, synpunkter och ordhuggeri i rätt anda (därav gillar jag smileys för att undvika misstolkningar i största möjliga mån) är bara intressant, men en del personer går för långt ibland har jag sett och det är synd att dessa personer inte förstår sina egna misstag. Men man kan göra som jag gjort i vissa fall när jag tröttnat på personers inlägg, lägg till dem bland mina ignorerade användare (i min profil) så slipper jag se deras inlägg. Just nu har jag inga personer på min IA-lista, det tackar jag för. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 En gammal bild som avatar, lite nyare bild i profilen. hälsningar Lelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Jag har faktiskt haft ett foto på mej och frun som avatar en gång på gamla TT. Men efter en tripp till hongkong där jag fick se min avatar som storbild på byggnadsställningarna till ett hotellbygge tog jag bort den. Har man sedan en hel del bekanta inom jetsetvärlden så bör man vara försiktig med var man lägger ut sitt foto. Men det var ganska skoj när jag lyckades lura en viss dam att jag var kungen av sverige tyvärr så höll det inte så länge förren hon avslöjade mej, tror att det var isamband med någon adoptions affär som hon ville ha hjälp, så det blev till att ta sina väskor och dra fort som fasiken. Mest oroad blev jag dock när det började florera en massa ryckten om att det skulle finnas en porr film på nätet med Paris och en hemlig älskare Nu lyckades jag få tag på den filmen och kunde konstatera att ännu en gång så har man haft tur, det var visst den andre de hade filmat, så nu efter att ha avslöjat en del av mina äventyr, så kanske du kan förstå att det törs inte fasen lägga ut sitt ansikte på internet forum efter allt detta En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Det är inte på ansiktet man lär känna en, utan på masken. Skådespelare har den fördelen att de kan ta av sig masken, en annan måste ständigt gå med den på. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu