nissefisk1 Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Hej alla! Varför är det så få personer på MPR som inte har bild på sig själva i sin avatar ? Min egna tanke kommer jag skriva när/om det kommer några svar på tråden. Nesse pesse päron pung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 som forum tradition brukar man ju sällan ha det.undantagsfall då när man tycker sej vara exeptionellt snygg eller frän på sin "avatar" som i ditt eget fall...coolt tryck me "police" på magen själv går jag i sketiga kläder o träskor hela dagarna i ända o hade absolut ej gjort mej på bild... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Hej alla! Varför är det så få personer på MPR som inte har bild på sig själva i sin avatar ? Min egna tanke kommer jag skriva när/om det kommer några svar på tråden. Nesse pesse päron pung Nisse jag vill ej ha en bild på mig i avataren, som du kanske förstår. Men här kommer en bild på mig. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Om jag lägger upp min bild som avatar tvingas ägaren barnförbjuda MPR. Alldeles för skrämmande, annars. (Om inte han döpar om det till nåt med Mupparna förstås) Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 som forum tradition brukar man ju sällan ha det.undantagsfall då när man tycker sej vara exeptionellt snygg eller frän på sin "avatar" som i ditt eget fall...coolt tryck me "police" på magen själv går jag i sketiga kläder o träskor hela dagarna i ända o hade absolut ej gjort mej på bild... Vad vet du om forums traditioner ? Sen är det bara en bild,har inget med att jag skulle vara häftigare än nån annan här. "Även om jag nu är det" Jag tror nog mer på att vissa här är stora i käften men liten på jorden,och som du säger inte lätt att vara besserwisser på MPR när man kanske inte ens vågar gå utanför dörren,men att sitta hemma framför datorn och spela allan går bra. Men det är helt och hållet min egna åsikt/tanke. Mvh Nesse pesse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Hej alla! Varför är det så få personer på MPR som inte har bild på sig själva i sin avatar ? Min egna tanke kommer jag skriva när/om det kommer några svar på tråden. Nesse pesse päron pung du menar väl "många som inte har" ? Jag har inget svar, har alldrig reflekterad över att lägga ut min bild kanske av den anledning Baabar nämner, fast egentlig är jag skitsnygg Väntar nu på din tanke Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 Nisse jag vill ej ha en bild på mig i avataren, som du kanske förstår. Men här kommer en bild på mig. Mvh Maitan. Sexy man i love you long time,i dont cear about money only love Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 <--------- Say no more I rest my case Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 du menar väl "många som inte har" ? Jag har inget svar, har alldrig reflekterad över att lägga ut min bild kanske av den anledning Baabar nämner, fast egentlig är jag skitsnygg Väntar nu på din tanke Är detta forum ett rättstavnings forum eller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) Vad vet du om forums traditioner ? Sen är det bara en bild,har inget med att jag skulle vara häftigare än nån annan här. "Även om jag nu är det" Jag tror nog mer på att vissa här är stora i käften men liten på jorden,och som du säger inte lätt att vara besserwisser på MPR när man kanske inte ens vågar gå utanför dörren,men att sitta hemma framför datorn och spela allan går bra. Men det är helt och hållet min egna åsikt/tanke. Mvh Nesse pesse ojojoj...blev det känsligt nesse pesse... villka e besserwisser på mpr tycker ni som inte vågar lämna dörren? Ändrades September 18, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 ojojoj...blev det känsligt nesse pesse... Nej jag bara frågar vad du vet om forums traditioner. Sen skrev jag att jag skulle skriva om min tanke varför så många inte vill ha sin bild som avatar och då hamnade det hos dig,har inget alls med dig att göra. Pöss Nesse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) Nej jag bara frågar vad du vet om forums traditioner. Sen skrev jag att jag skulle skriva om min tanke varför så många inte vill ha sin bild som avatar och då hamnade det hos dig,har inget alls med dig att göra. Pöss Nesse puss på dej me stumpan.. - men hur menar du.ska vi skriva våra namn o ha bild eller vad ur kommer din fråga??? varför hänger Ni upp er på detta?? Ändrades September 18, 2010 av Baabar CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 puss på dej me stumpan.. - men hur menar du.ska vi skriva våra namn o ha bild eller vad ur kommer din fråga??? varför hänger Ni upp er på detta?? Nej det va bara en liten fundering jag hade. Pöss igen honey bunny. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Bild, namn och personnummer borde det vara i avataren gärna telefonnummer också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Är detta forum ett rättstavnings forum eller ? Inte vad jag vet pössgubbe Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Nej det va bara en liten fundering jag hade. Pöss igen honey bunny. min lilla snutte göbbe.puss puss.. sup mej snygg nu så lägger jag ut en "ansiktsbild" som avatar. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 Inte vad jag vet pössgubbe Köss på daj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) min lilla snutte göbbe.puss puss.. sup mej snygg nu så lägger jag ut en "ansiktsbild" som avatar. Köss på daj. Börjar bli lite pinsamt ni kanske skulle utväxla emailadresser eller träffas irl på nåt dansställe för herrar. Ändrades September 18, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Börjar bli lite pinsamt ni kanske skulle utväxla emailadresser eller träffas irl på nåt dansställe för herrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd September 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2010 Börjar bli lite pinsamt ni kanske skulle utväxla emailadresser eller träffas irl på nåt dansställe för herrar. Hehe lite sugen du med kanske ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Hehe lite sugen du med kanske ? Ni låter inte som ni var sugna på en trekant. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Ni låter inte som ni var sugna på en trekant. Bah, vem tackar nej till trekant? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Bah, vem tackar nej till trekant? Han heter Baa - inte Bah Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Ni låter inte som ni var sugna på en trekant. jorå.. treenigheten e ju helig ..kom igen nu danskfan..daska te nesse i rumpan o tänk på nått sommrigt när baabar kommer CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 jorå.. treenigheten e ju helig ..kom igen nu danskfan..daska te nesse i rumpan o tänk på nått sommrigt när baabar kommer Själv tror jag på fyrligheten. fadern, sonen, den heliga anden och Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu