Jump to content
IGNORERAD

Åkermark


SSS

Recommended Posts

Tja, jag förstår inte heller Jives upprördhet över mina tidigare uttalanden om att jag aldrig skulle investera en satang i Thailand.

Det är väl mitt beslut, som jag dessutom borde ha rätt att kommunicera på detta forum?

Jag kräver inte att alla ska göra som mig, var och en får förstås göra som dom vill med sina pengar.

Herr Chang har talat.

Hej HC!

Jag beklagar mina överreaktioner och ber om ursäkt för detta, men det kom vid en punkt där jag tyckte att nu får det bli nog med den ensidiga negativa kritiken.

Framför allt beklagar jag och ber verkligen om ursäkt att jag var klumpig och slarvig nog att använda fel ord i mitt kritiserand - enfaldig i stället för ensidig.

Jag har sett detta grova misstag nu i efterhand och det känns inte alls bra.

Jag ber än en gång om ursäkt för detta.

Mvh

Janne

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    8

  • Herr Chang

    7

  • Jive

    5

  • Maitan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Hej Jive,

Ingen skada skedd!

Vi har tydligen lite olika syn på hur det är i Thailand, och det är ju det man vill få fram på ett forum som detta!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

HC dricker ju Beer Chang och det gagnar ju den thailändska ekonomin och thailändarna positivt :drinks: Mvh Måne som ska till tandläkarn nu :giggle:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej!

Har blivit erbjuden att köpa 15 Rai prima åkermark för 100.000 baht ,säljarna är i desperat behov av pengar. Vad tycker ni ska man slå till om inte annat så för att glädja familjen.Priset uppfattar jag som väldigt förmånligt vad tycker ni.

100 000 bath låter för billigt.

ingår det inte några skulder i marken så tveka inte.

Låter skumt billigt så jag tror inte så mycket på det ;)

även om det inte skulle gå bra med äganderätt mm så handlar de inte om några stora pengar så jag skulle nog ha satsat.

100 000 kr låter att förlora i detta fall billigt.

Lycka till.

Ps jag har inte tittat genom alla svaren och detta får bara vara en reflektion av din fråga från min del.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

100 000 bath låter för billigt.

ingår det inte några skulder i marken så tveka inte.

Låter skumt billigt så jag tror inte så mycket på det ;)

även om det inte skulle gå bra med äganderätt mm så handlar de inte om några stora pengar så jag skulle nog ha satsat.

100 000 kr låter att förlora i detta fall billigt.

Lycka till.

Ps jag har inte tittat genom alla svaren och detta får bara vara en reflektion av din fråga från min del.

Öh menar bath ;)

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

hej.jag har en del frågor som jag vet att ni här kan hjälpa mig med.fråga1 hur stor är en rai? fråga2 vad kostar en rai i centrala surin och vad kostar den ca5 km utanför centrum på ett ungefär.tacksam för svar mvh jonny.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej.jag har en del frågor som jag vet att ni här kan hjälpa mig med.fråga1 hur stor är en rai? fråga2 vad kostar en rai i centrala surin och vad kostar den ca5 km utanför centrum på ett ungefär.tacksam för svar mvh jonny.

1 Rai =1600 kvadratmeter

dom andra frågorna ,ingen aning

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...