Jump to content
IGNORERAD

Hantverkare


ysane

Recommended Posts

For drygt ett ar sedan horde jag denna pickup komma skramlande och stannade mittemot dar vi hyrde.

Det visade sig att det var rormokarna som anlande. :crazy:

PA130009Firmabilen.jpg

Nar jag sag bilen fick jag fram kameran i en hast. Nu kommer det att handa saker

PA130010Rormokarenifarten.jpg

Da kor de igang med inkopplingen av vattnet till parhusen

PA130012UpsVararskyddsombudet.jpg

ups jag glomde skruvstadet, tar halarna till hjalp istallet.

PA130011Vararskyddsombudet.jpg

Shit det funkade inte att anvanda halarna som skruvstad, jag tar tarna till hjalp istallet

Filmklippet blev inget vidare hade inget stativ men det visar hur slutresultatet blev

http://s900.photobucket.com/albums/ac208/Malaang1/Plummers/?action=view&current=PA130013Duktigarormokare.mp4

Jag fick sedan en mindre lacka pa en av toalettstolarna i vattenbehallaren. Kontaktade hyrevarden, de kom och fixade det. Mycket vatten pa golvet efter utfort arbete. Jag papekade att det inte var bra gjort. Fick svaret "no pobem same same in the other houses". :suicide:

Nar de lamnat stack jag till Home mall och kopte en ny packning och bytte och det blev bra till slut

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har vi killar som tänkt till.

Genom att jobba mera med fötterna och inte så mycket med huvut, får de få mera syselsättning, och mindre ont i huvut. :crazy:

Varför har vi fått tio tår om de inte ska användas!:)

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Här har vi killar som tänkt till.

Genom att jobba mera med fötterna och inte så mycket med huvut, får de få mera syselsättning, och mindre ont i huvut. :crazy:

Varför har vi fått tio tår om de inte ska användas!:)

10 tår och endast ett huvud, ja, det måste ju vara ett hint från ovan angående fördelningen av användandet.

Sen kan man fundera på varför vi är många faranger som fått många fler hårstrån än våra asiatiska bröder.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

10 tår och endast ett huvud, ja, det måste ju vara ett hint från ovan angående fördelningen av användandet.

Sen kan man fundera på varför vi är många faranger som fått många fler hårstrån än våra asiatiska bröder.

Hårstrån?Tala för dig själv du :whistle: Mvh Måne som har avsaknat av dessa

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

När mitt badrum hemma i huset i Sverige renovrerades efter en vattenläcka fick jag tre gånger täta läckor efter rörläggaren i dom nya installationerna

Han använde bara huvudet vilket kanske var just hans problem ! :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

När mitt badrum hemma i huset i Sverige renovrerades efter en vattenläcka fick jag tre gånger täta läckor efter rörläggaren i dom nya installationerna

Han använde bara huvudet vilket kanske var just hans problem ! :whistle:

Eftersom det var badrummet använde han kanske bara huvudet lite längre ner på kroppen. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...