Jump to content
IGNORERAD

En kär och galen pappa!


Guest HansG

Recommended Posts

Guest Flores

Lite driver jag allt med er  jag är den kvinnliga versionen utav Arne   :lol:

Det jag försöker få fram är varför vill svenska män ha thailändska kvinnor. Är de mer formbara än vad svenska kvinnor är? Eller attraheras ni utav utseendet?

Svenska män ser ju thailändskor som ett "säkert" kort, vad beror detta på?

Lika barn leka bäst eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • toajojje

    5

  • mr-noodles

    3

  • McTorsten

    3

  • Skibi

    2

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Det jag försöker få fram är varför vill svenska män ha thailändska kvinnor. Är de mer formbara än vad svenska kvinnor är? Eller attraheras ni utav utseendet?

Svenska män ser ju thailändskor som ett "säkert" kort, vad beror detta på?

Formbara? Skulle inte vilja påstå det... Varför skulle jag vilja forma henne förresten?

Utseende? Ja, hon är faktiskt lika vacker när hon vaknar efter 12 timmars sömn som hon är vilken annan tidpunkt som helst.

Säkert kort? Hur menar du nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut inte mer formbara och det är inte alltid guld och gröna skogar.

Tror dom flesta här skulle kunna hitta kärleken i Sverige också om vi gav det chansen. För egen del är jag för tillfället utan tjej efter 5 år med tgf. och tänker inte leta efter någon heller. Hoppas träffa någon när jag minst anar och gärna i Thailand för att jag gillar att vara där.  God natt   :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Quote

Formbara? Skulle inte vilja påstå det... Varför skulle jag vilja forma henne förresten?

Utseende? Ja, hon är faktiskt lika vacker när hon vaknar efter 12 timmars sömn som hon är vilken annan tidpunkt som helst.

Säkert kort? Hur menar du nu?

Verkar finnas många underbara thai kvinnor!

Jag har en granne han är 70+ och han är världens asshole. Han åkte till Pattaya och träffade en 28 årig kvinna. Han tog henne till Sverige.Hon har flera jobb. Hon är givmild och lagar mat åt flera äldre.

Jag ser det som så här, båda utnyttjar varandra på något sätt. Han ser henne som en assistent och hon ser honom som ett "green card" till europa.

Jag tror att allt handlar inte om kärlek från Thai kvinnor. Underbart om det är så men de söker sig en bättre framtid och då tror jag inte det är äkta kärlek. För jag får det inte att gå ihop, hur kan en 28-åring vilja ha en man på 70+ ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon på detta forum skrev nåt i stil med:

Ta bort allt någon äger, ta bort skyddsnätet i Sverige, ta bort säkerheten.

Hur skulle du själv agera om detta skedde?

Quote

Jag tror att allt handlar inte om kärlek från Thai kvinnor

Tror nog att du kan stryka ordet 'Thai' ifrån den meningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Jag skulle antagligen kasta mig själv runt benet på en random karl. Men nu har vi fått detta löst vad just allt handlar om. TACK, för ett ärligt svar/fråga!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man förutsätter att alla thailändskor är desperata så.

Men i ditt exempel med 70åringen så handlar det ju bara om pengar. Det tror jag de fattar båda två men ingen av dem lider väl så? =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Rogigoal

Quote

Min lilla flores har öppnat en tråd här där hon är orolig över mitt kärleksliv. Det gläder mitt fadershjärta att hon oroar sig över mig.  :bs_iloveyou:

Men nu är det faktiskt så att det går att vara kär utan att vara galen. Även vi 60+ kan behöva känna värme utan att hela tiden misstänka det värsta. Det får tiden utvisa, under tiden kan vi njuta i nuet.

Hälsningar

Hans G

Kör på Hans G...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Quote

Min lilla flores har öppnat en tråd här där hon är orolig över mitt kärleksliv. Det gläder mitt fadershjärta att hon oroar sig över mig.  :bs_iloveyou:

Men nu är det faktiskt så att det går att vara kär utan att vara galen. Även vi 60+ kan behöva känna värme utan att hela tiden misstänka det värsta. Det får tiden utvisa, under tiden kan vi njuta i nuet.

Hälsningar

Hans G

Hans G

Du och jag är av samma/lika generation och visar att "bättre sent än aldrig" fortfarande gäller.  :great:

Njut och ta vara på den tid du har!  :wai:

Din dotter är en klok kvinna som älskar dig, var rädd om henne. Hon förstår jälvklart vad som "hänt" dig  :heart: men ville

bara "kolla av" ditt agerande.  :neutral: Därför att hon håller av dig.

:whistle: Önskar er alla tre lycka till i LOS!  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack alls Ni som gett mig support på denna tråd, igentligen borde jag också ge Er bakgrunden till att det blivit så här.

Hälsningar

Hans G :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Quote

Tack alls Ni som gett mig support på denna tråd, igentligen borde jag också ge Er bakgrunden till att det blivit så här.

Hälsningar

Hans G :great:

:whistle: Ja, kanske det! Kom igen om du vill. :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Verkar finnas många underbara thai kvinnor!

Jag har en granne han är 70+ och han är världens asshole. Han åkte till Pattaya och träffade en 28 årig kvinna. Han tog henne till Sverige.Hon har flera jobb. Hon är givmild och lagar mat åt flera äldre.

Jag ser det som så här, båda utnyttjar varandra på något sätt. Han ser henne som en assistent och hon ser honom som ett "green card" till europa.

Jag tror att allt handlar inte om kärlek från Thai kvinnor. Underbart om det är så men de söker sig en bättre framtid och då tror jag inte det är äkta kärlek. För jag får det inte att gå ihop, hur kan en 28-åring vilja ha en man på 70+ ???

Det finns faktist de som inte "får det att gå ihop" att en man på 52 har en tjej som är 25-30!  :gasp:

Ganska skönt att man inte bryr sig hur andra väljer leva sitt liv. sparar en massa bryderier...    :sleep:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lite driver jag allt med er  jag är den kvinnliga versionen utav Arne   :lol:

Det jag försöker få fram är varför vill svenska män ha thailändska kvinnor. Är de mer formbara än vad svenska kvinnor är? Eller attraheras ni utav utseendet?

Svenska män ser ju thailändskor som ett "säkert" kort, vad beror detta på?

Lika barn leka bäst eller?

Jag tror det är så enkelt att man har större chans att få det man letar efter i Thailand än här hemma i Svedala, speciellt om man förslösat sina ungdomsår med, som det visade sig, fel kvinna :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Efter att ha läst tråden, ställer jag mig stillsamt frågan. Är anledningen till svenskens i allmänhet tämligen intoleranta och trångsynta världsuppfattning, den svenska kvinnan?

Ålder, pengar, utbildning, bakgrund, nationalitet??? Ytlighetens likt dödens bleka ansikte lyser lockande i mörkret.

Det kallas JÄMLIKHET, man skall vara lika, samma intressen, ålder, utbildning, lön. Demokratiskt, fint och politiskt korrekt.

BLAHA, vilket skitsnack. I N T O L E R A N S stavas det. Jämlikhet är bara en ursäkt för intolerans mot de som inte är lika fina, lektuella, upplysta och vita som vi. Jämlikhet är till för de som är rädda för det som är annorlunda. Människor som förespråkar jämlikhet vill att alla skall vara tryggt lika.

Själv är jag totalt ojämlik, vilket något skrämmer den lokala befolkningen, men uppskattas på många andra håll.

Hans G. kör hårt. Och bara för att du har en 50 åring behöver det inte betyda att du kan ha en 25 åring också. Kan lova att det berikar ännu mer.

Siamkap filosoferar, efter en kväll på Stureplan.

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...