Jump to content
IGNORERAD

En kär och galen pappa!


Guest HansG

Recommended Posts

Min lilla flores har öppnat en tråd här där hon är orolig över mitt kärleksliv. Det gläder mitt fadershjärta att hon oroar sig över mig.  :bs_iloveyou:

Men nu är det faktiskt så att det går att vara kär utan att vara galen. Även vi 60+ kan behöva känna värme utan att hela tiden misstänka det värsta. Det får tiden utvisa, under tiden kan vi njuta i nuet.

Hälsningar

Hans G

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • toajojje

    5

  • mr-noodles

    3

  • McTorsten

    3

  • Skibi

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest Caveman

Klart att du skall prova,de som aldrig törs prova ångrar sig nog resten av sitt liv medans de som vågade vet..

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Är alltid trevligt med nya erfarenheter.

Och så länga man använder sunt förnuft och tänker med rätt huvud (det ovanför axlarna) så kan det oftast blir trevliga erfarenheter.

Lycka till

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

60+ betyder inte att det skall sittas på rummet och gaggas, livet börjar kanske inte just då men det finns så mycket mer kvar att uppleva, att resa, nya kulturer och miljöer, en tid med mer frihet och därmed mer tid för nära och kära, att uppleva mogen kärlek, ja mycket mer än det i några ord går att beskriva. Av egen erfarenhet så har Du i mitt tycke valt ett av de absolut bästa alternativen om Du som många andra söker detta liv efter 60.

Lycka till.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där Lät som Äkta Poesi Hans AF G :great:

Men Livet vi har Skall :party:   :mdr: AF-Njutas

:D Den som inte lever har inga minnen att Falla tillbaka På   :neutral:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

En tuff dotter du har! :great:

Inte alla som klarar av att kämpa vidare efter att ha sprungit på Banarne, det första de gör här på forumet.   :respect:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

60+ betyder inte att det skall sittas på rummet och gaggas, livet börjar kanske inte just då men det finns så mycket mer kvar att uppleva, att resa, nya kulturer och miljöer, en tid med mer frihet och därmed mer tid för nära och kära, att uppleva mogen kärlek, ja mycket mer än det i några ord går att beskriva. Av egen erfarenhet så har Du i mitt tycke valt ett av de absolut bästa alternativen om Du som många andra söker detta liv efter 60.

Lycka till.

Baa

Baa skrivet Baa

Ser nästan fram mot min ålders höst... :cry: NOT

Fast får jag uppleva den, kommer den upplevas med stor glädje.garanterat  :he:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Jag öppnade enbart min tråd dör att se om det var JAG eller pappa som var galen. Det verkar ju luta åt att det var jag   :crazy:

När jag växte upp så tittades det snett på män som hade skaffat sig en Thai kvinna. Varför gjordes det? Handen på hjärtat nu... Min teori är att pengar är det första som lockar och sedan växer kärleken fram.

Ofta när man var tonåring så sa man att män åker till Thailand endast för det är den enda chansen att få en kvinna. Nu när pappa är från skild så förstår jag att pappa är är inte den som kan leva ensam. Han måste hitta en kärleksfull kvinna, och jag hoppas att han har gjort det. Och kanske kan min skeva bild om Thailändskor ändras ?!? Den som lever får se.

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Galna är vi allihopa, och inte sjutton blir det bättre som kär...

Tror farsgubben är uppriktigt glad över ditt intresse och dina tankar, men försök bättra på er "internkommunikation"...

Än en gång...Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

HansG

Lycka till, på dig!

Mvh

Kimmo

Ps.Kär är jag med!  :love:

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Flores

Typ svenska kvinnor är Rädda för denna Thai invasion,

Men det är svenska kvinnor som skapat Detta

Men det var vi män som valde denna  resa

Så det är därför som snacket kommer, men Din Pappa är som mej

Man väljer vem man vill va tillsammans med

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Flores

Vad är det då som skiljer svenska och thailändska kvinnor åt?? Alla karlar även pappa ge nu en bra svar på min fråga. Har mina misstankar över vad ni kommer svara men shoot.

:diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

Charm!

Frånskild, jag med!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom en hel del så är en stor anledning för mig i alla fall att jag älskar Thailand och kan med största sannolikhet och med facit i hand tillbringa större delen av året i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget min lilla Flores  :bs_iloveyou: För mig betyder det inget om hon kommer från Sverige eller Thailand. Det är mina känslor som avgör.

Hälsningar

Pappa

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att känna igen HansG utan hatt men det är bra att han är bra på engelska. Det går nog bra ska du se. :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Videon från min lilla Flores  :bs_iloveyou:visar nog hur hon ser på Thailändska kvinnor.

Jag fortsätter detta samtal internt

Hälsningar

Hans G

Link to comment
Dela på andra sajter

Önskar dig all lycka med både dottern och kärleken. Tror att hon ändrar inställning när hon har mer erfarenhet och har träffat damen. Om hon nu inte driver med oss och egentligen är positivt inställd redan nu. Mvh Magnus

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...