Jump to content
IGNORERAD

Thai språk program till iphone


Pontus

Recommended Posts

Någon som har testat dom som finns? Jag har bara provat två som är gratis båda har en snubbe som heter Ronald Bell utvecklat:

Thai alphabet quickref

Thai word of the day

I mitt tycke är dom sådär, har mer att önska och känns lite snabb utvecklade. Vissa ord tycker jag stavningen är helt fel på, samma vad gäller bokstäverna. dt är bara t etc.

Någon annan som provat betal apparna som finns därute?

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag använde ett program som heter AppBox Pro som har en ordbok för Thai.

Enligt frugan så fungerade den helt ok men det följer med en massa andra program så den kanske är lite onödigt.

Nu vet jag inte så många fler program men jag tror att för att få ett riktigt bra så måste man nog slänga upp en slant

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet jag inte så många fler program men jag tror att för att få ett riktigt bra så måste man nog slänga upp en slant

Jag tycker absolut att om man tycker något är bra ska man betala för det. Dock så anser jag att man bör få prova på i minst 7 dagar med programmets ALLA funktioner. Därför gjorde jag som jag brukar och frågar andra. Det är alltid användarna själva som har dom bästa svaren.

Jag ska definitivt kolla AppBox Pro. Tack för tipset!

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Söker man på translate i Itunes får man upp en massa program som är gratis men som sagt det är svårt att veta vilket som är bra.

Detta verkar lovande och det är gratis.

Du får helt enkelt ladda ner alla som är gratis och prova dig fram :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...