Jump to content
IGNORERAD

Mayday mayday ---...---


Guest jing jing

Recommended Posts

Guest jing jing

Meddelande:

Greve med betjänt har spårlöst försvunnit i Sankt Annas skärgård. Senaste livstecknet var ett SOS meddelande från betjänten för några dagar sedan, sedan dess har ingen hört eller sett något från dem.

Kurt Nilsson från räddningstjänsten i Västervik, låter meddela att man inget sett eller hört. Däremot har man hittat 2 st philippintjejer strax utanför Västervik som misstänks vara lätt drogade. Man har ännu inte kunnat höra dem eftersom dom skrattar så dom knappt får luft. Men räddningsledare Kurt Nilsson intygar att tjejerna mår väl efter omständigheterna.

Vidare säger Kurt Nilsson. det enda tjejerna pratar om är citat: "too small for use"... sedan bryter dom ihop i nya skrattanfall. Vid kontroll av tjejernas mobiltelefon hittade man ett foto. Detta foto tror man är det sista livstecknet från Greven och Betjänten.

[attachment=1]

Vi hoppas alla att denna märkliga historia skall få ett lyckligt slut. Eventuella tips om de saknade kan lämnas i denna tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Meddelande:

Greve med betjänt har spårlöst försvunnit i Sankt Annas skärgård. Senaste livstecknet var ett SOS meddelande från betjänten för några dagar sedan, sedan dess har ingen hört eller sett något från dem.

Kurt Nilsson från räddningstjänsten i Västervik, låter meddela att man inget sett eller hört. Däremot har man hittat 2 st philippintjejer strax utanför Västervik som misstänks vara lätt drogade. Man har ännu inte kunnat höra dem eftersom dom skrattar så dom knappt får luft. Men räddningsledare Kurt Nilsson intygar att tjejerna mår väl efter omständigheterna.

Vidare säger Kurt Nilsson. det enda tjejerna pratar om är citat: "too small for use"... sedan bryter dom ihop i nya skrattanfall. Vid kontroll av tjejernas mobiltelefon hittade man ett foto. Detta foto tror man är det sista livstecknet från Greven och Betjänten.

[attachment=1]

Vi hoppas alla att denna märkliga historia skall få ett lyckligt slut. Eventuella tips om de saknade kan lämnas i denna tråd.

Hejsan :yipi:

Finnes misstanke om brott?

Finns det polisanmälan på detta försvinnande?

Fick igår lära mig att polisanmälan bör göras när kriminell handling begås, eller misstänks.

Idag såg jag två personer gå mot röd gubbe men valde att inte polisanmäla.

Har jag då gjort mig skyldig till 'skyddande av brottsling'.

Eller har vi alla som följt den senaste händelseutvecklingen här på forumet men stillatigande i det tysta valt att inte kontakta polisen gjort oss skyldiga till detta?

För övrigt kan jag meddela att dom två personer jag med egna ögon såg begå ovan nämna brott va förvillande lika personerna på bifogat foto i öppningsmeddelandet.

Kanske BomBom och SOS?

Vänligen underrätta Kurt Nilsson på räddningstjänsten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att gå mot röd gubbe är inte längre ett brott. Det togs bort för ett par år sedan.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Att gå mot röd gubbe är inte längre ett brott. Det togs bort för ett par år sedan.

Bra Pontus, där fick du ett +

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Nu meddelar räddningstjänsten att en Greve Petter af Nicklas är intagen på klinik i Västervik! Greven återfanns i vit rökrock av märket "Scandic" med tillhörande morgonskor.

Enligt sjuksyster Elsa Nilsson, (moster till Kurt Nilsson) mår greven bra! Greven har tydligen drabbats av s.k. förtidig sädesavgång (buskskvätta) som övergått till ett kroniskt tillstånd. Greve Petter af Nicklas har akut vätskebrist men syster Elsa Nilsson låter meddela att det är av övergående karraktär.

Betjänten är däremot fortfarande försvunnen.  Kurt Nilsson säger sig har goda förhoppningar att återfinna betjänten inom dom närmaste dygnen, eftersom affärsmannen Greve Petter af Nicklas har nya affärsmöten bokade redan på måndag nästa vecka.

Puh... det var skönt att inget allvarligt hänt. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...