Jump to content
IGNORERAD

Öppet brev till detta forum.


sos

Recommended Posts

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    3

  • ban99arne

    3

  • Surin P3

    2

  • Joints

    1

Mest aktiva i denna tråd

Guest jing jing

Haha det här är faktist ganska komiskt..  :D

SOS = springpojke eller manlig passupp? Buttler? eller är du bara sekreterare? Husshållsnära tjänster? haha

Så herr DumBoom är upptagen i rökrock, med damsällskap, i Sankt Annas skärgård, och SOS har fått i uppdrag att gå i svarsmål på MPR.  :lol:

Det förvånar mig att SOS fick "ledigt" att bemöta den massiva kritiken mot Herr DumBoom! Men han kanske hade tid att elda upp bastun innan åt herrskapet, innan de ämnade förlusta sig i bastun! Vilken tur att greve DumBoom inte valde lerduveskytte! För då hade ju SOS varit upptagen med att ladda bössorna åt herrskapet och apportera alla oskadade lerduvor.

Och nu vid den här tiden serveras det väl avec och fet cigarr, och det imponeras friskt på köpeflickorna.  :D   nåväl lycka till med framtiden...  :rofl:

mayday mayday?. vilken bransch är din chef i?

Om han tröttnar på att bada bastu i skärgården så kanske han vill bada pool i Pattaya? Jag har ett par bra kontakter där nere som jag kan öppna upp för honom..  :glasses:   haha

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Haha det här är faktist ganska komiskt..  :D

SOS = springpojke eller manlig passupp? Buttler? eller är du bara sekreterare? Husshållsnära tjänster? haha

Så herr DumBoom är upptagen i rökrock, med damsällskap, i Sankt Annas skärgård, och SOS har fått i uppdrag att gå i svarsmål på MPR.  :lol:

Det förvånar mig att SOS fick "ledigt" att bemöta den massiva kritiken mot Herr DumBoom! Men han kanske hade tid att elda upp bastun innan åt herrskapet, innan de ämnade förlusta sig i bastun! Vilken tur att greve DumBoom inte valde lerduveskytte! För då hade ju SOS varit upptagen med att ladda bössorna åt herrskapet och apportera alla oskadade lerduvor.

Och nu vid den här tiden serveras det väl avec och fet cigarr, och det imponeras friskt på köpeflickorna.  :D   nåväl lycka till med framtiden...  :rofl:

mayday mayday?. vilken bransch är din chef i?

Om han tröttnar på att bada bastu i skärgården så kanske han vill bada pool i Pattaya? Jag har ett par bra kontakter där nere som jag kan öppna upp för honom..  :glasses:   haha

Porto :yipi:

Vad hände med fortsättningen på 'Drama i Pattaya'?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Porto :yipi:

Vad hände med fortsättningen på 'Drama i Pattaya'?

Born62

En av huvudpersonerna har fortfarande inte hämtat sig efter klorförgiftningen och jag har valt att ligga lågt tills han återhämtat sig fullt ut. Man vill ju inte strö mera klor i såren så att säga.. :he:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej SOS!

Tack för brevet! Det är väl synd om vår vän som befinner sig i en magnifik villa i Sankt Anna skärgård, där han umgås med vänner från hela världen tillsammans med sin filipinska. Jag förstår att han måste känna sig väldigt ensam när han känner sig övergiven av sitt forum där han har varit medlem i många dagar.

Tur att han har dig i alla fall! Du måste vara en mycket nära vän. Vår bäste Herr Bom Bom pratade som sagt om forumet som hastigaste i bara 30 sekunder. Men du har lagt ner ned mycket besvär för honom. Du skriver ju detta brev samt försöker via karmafunktionen att få BTT att förstå mycket hur han sårade HBB. Det var intressant att läsa ditt meddelande:

"Du är en sjuk människa."

som svar till BTT:s inlägg:

"Tack Rogigoal!!

No hard feelings.

PEACE!!

BTT"

Nu är rättvisan skapad! HBB känner sig säkert bättre att vara i sällskap med nära vänner som dig!

Trevlig helg! Hälsa HBB filipinska från mig!

Svarten

:whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kan någon förklara denna tråd för en som inte är inblandad?

Du vill inte veta...

En massa tjafs bara..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Sos eller herr Bom Bom!!

Nej jag behöver ingen psykiatrihjälp.

Däremot så kanske man bör vara vaksam om man bär på olika personligheter inom sig.

Om man ibland är herr Bom Bom och ibland herr Sos så kallas det personlighetsklyvning och är klassat som

schizofreni.

Jag har redan bett herr Bom Bom om ursäkt för mina påhopp.

Jag hoppas budskapet ochså ska nå fram till herr Sos,

om inte annat så kan väl den del av hjärnan som är herr Bom Bom berätta detta för den andra delen av hjärnan där

herr Sos regerar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja, fy på er allihopa.

Snart säger väl någon:

- "min pappa är polis"

Då lär vi darra i knävecken, här på forumet

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...