Jump to content
IGNORERAD

Öppet brev till detta forum.


sos

Recommended Posts

Hej alla.

Jag hade återigen förmånen att i söndags eftermiddag vara utbjuden till Stockholms

skärgård på ett kort affärsmöte med efterföljande middag.

Innan middagen så ville några i sällskapet skjuta lerduva, jag och min gode vän och

kollega valde ett bastubad.

Vid ett tillfälle i bastun så talar jag om för min gode vän att en gemensam kollega som var

i Rio de janeiro blivit utsatt för spott och spä från 2 äldre damer från Sverige.

Bara för att han sakta promenerat med en ypperlig brasilianska på varje arm.

Att dessa damer började skälla just honom för att var horkarl och diverse andra smädelser

berodde på att han för tillfället var iklädd en Svensk landslagströja.

Min gode vän berättar då om ett forum som han fann lustigt pga. han där, blivit beskylld

för både det ena och det andra.

Samtalet om detta forum pågick i kanske 30 sekunder och jag lade faktiskt namnet på minnet.

Det är med chock jag läser vad som skrivs om min vän och kollega !!!

Man svänger sig med ord som ev. alkoholist, fet, vidrig, våldtäktsman och jag vet inte allt.

Att min vän köper kvinnor är ingen hemlighet för någon som känner honom !

Jag har vid ett flertal tillfällen varit med min vän både på affärsresor och kortare semestrar, varav en gång i Thailand under 2 veckor.

Jag har aldrig träffat en person som behandlar alla lika, så som min vän gör.

En affärsuppgörelse med en konkurrent om stora belopp eller en kvinna som arbetar

i en bar i Thailand genomförs alltid med exakt samma ödmjukhet och professionalism.

Att min vän inte skulle vara omåttligt popular i de barer han besöker är en underdrift,

han är alltid välkommen och mycket omtyckt med mer karisma än dom allra flesta.

Gör ALLTID rätt för sig vad det gäller betalning och lämnar ofta mer dricks än nödvändigt ( till förtret för dom andra gästerna )

Betalar stora summor till dom kvinnor som nästan råkar i onåd hos varandra för att få följa med min vän.

Att överhuvudtaget driva nått så absurt som Broder Tuk Tuk gör, är vidrigt att se

och tyder på viss psykisk ohälsa ( och ja, jag är psykologiutbildad ) och jag råder

just nämda person, att åtmindstånde söka hjälp hos psykolog.

( att söka hjälp på psykakuten torde inte i nuläget vara nödvändigt )

Som ni förstår, så är detta forum av ringa intresse för mig.

Så att med hårda ord och och nesligt betende försöka gå i svaromål med mig är

bara slöseri med tid då jag överhuvudtaget inte vet om jag ämnar besöka detta forum igen.

Till sist kan jag informera att MrBomBom befinner sig i en magnifik villa i

Sankt Anna skärgård, där han umgås med vänner från hela världen.

Detta forum är nog det sista han tänker på just nu.

Mvh.

sos

Mycket god vän och kollega till MrBomBom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    3

  • ban99arne

    3

  • Surin P3

    2

  • Joints

    1

Mest aktiva i denna tråd

Guest wwwebster

Det var som fan, då är jag ju sommargranne med  Mr BomBom, skicka ett PM (när du blir insläppt) vet jag så blir det livat vid kusten!   :glasses::party::yipi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Quote

hmm,det här verkar mysko

Ja det finns inga magnefika (vilket språk) villor i St: Anna, det finns sommarstugor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju undra hur en så världsvan och affärsinriktat person har tid (och intresse) av att debattera horeri på MPR,,,,hmmm skumt sa Bill, dumt sa Bull.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Tror någon skämtar aprilo här.

Men det gör inget, kul läsning var det i alla fall :rofl::lol:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Bombom du säger at du inte bryr dig om skitsnacket och påhoppen men tydligen så blir du lite sårad liksom Brodertuktuk blir.

Så läggner tjaffset nu och rök en fredspipa :Drogar-Smoke(LBG): eller ignorera varandra :y10:

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

:rofl: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.. ha ha.. ha

har man gett sig in i leken får man leken tåla..

NICE TRY!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Påminner lite grann om ett sånt där nigeria brev . Konstigt att han inte tiggde pengar .

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag har aldrig träffat en person som behandlar alla lika, så som min vän gör.

Tryckte han på dig i köttgrottan? Hur mycket fick du i dricks? Svara ärligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

pinsamma stavfel från en högskoleutbildad.

Eller är det bara ett troll ...?    :crazy:

2 Thessalonikerbrevet 3:10

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

pinsamma stavfel från en högskoleutbildad.

Eller är det bara ett troll ...?    :crazy:

Hej alla.

Jag hade återigen förmånen att i söndags eftermiddag vara utbjuden till Stockholms skärgård på ett kort affärsmöte med efterföljande middag.

Innan middagen så ville några i sällskapet skjuta lerduva, jag och min gode vän och kollega valde ett bastubad.

Vid ett tillfälle i bastun så talar jag om för min gode vän att en gemensam kollega som var i Rio de Janeiro blivit utsatt för spott och spä från 2 äldre damer från Sverige. Bara för att han sakta promenerat med en ypperlig brasilianska på varje arm. Att dessa damer började skälla just honom för att var horkarl och diverse andra smädelser berodde på att han för tillfället var iklädd en Svensk landslagströja.

Min gode vän berättar då om ett forum som han fann lustigt pga. Där han, blivit beskylld för både det ena och det andra. Samtalet om detta forum pågick i kanske 30 sekunder och jag lade faktiskt namnet på minnet.

Det är med chock jag läser vad som skrivs om min vän och kollega!

Man svänger sig med ord som ev. alkoholist, fet, vidrig, våldtäktsman och jag vet inte allt.

Att min vän köper kvinnor är ingen hemlighet för någon som känner honom!

Jag har vid ett flertal tillfällen varit med min vän både på affärsresor och kortare semestrar, varav en gång i Thailand under 2 veckor.

Jag har aldrig träffat en person som behandlar alla lika, så som min vän gör.

En affärsuppgörelse med en konkurrent om stora belopp eller en kvinna som arbetar i en bar i Thailand genomförs alltid med exakt samma ödmjukhet och professionalism. Att min vän inte skulle vara omåttligt populär i de barer han besöker är en underdrift, han är alltid välkommen och mycket omtyckt med mer karisma än dom allra flesta. Gör ALLTID rätt för sig vad det gäller betalning och lämnar ofta mer dricks än nödvändigt (till förtret för dem andra gästerna)

Betalar stora summor till dem kvinnor som nästan råkar i onåd hos varandra för att få följa med min vän. Att överhuvudtaget driva nått så absurt som Broder Tuk Tuk gör, är vidrigt att se och tyder på viss psykisk ohälsa(och ja, jag är psykologiutbildad) och jag råder just nämnda person, att åtminstone söka hjälp hos psykolog.(att söka hjälp på psykakuten torde inte i nuläget vara nödvändigt)

Som ni förstår, så är detta forum av ringa intresse för mig. Så att med hårda ord och nesligt beteende försöka gå i svaromål med mig är bara slöseri med tid då jag överhuvudtaget inte vet om jag ämnar besöka detta forum igen.

Till sist kan jag informera att Mr Bom Bom befinner sig i en magnifik villa i

Sankt Annas skärgård, där han umgås med vänner från hela världen.

Detta forum är nog det sista han tänker på just nu.

Mvh.

sos

Jag hittade minst 10 stavfel och bak och framvända ord i detta inlägg så man kan ju undra hur det står till med svenskan med tanke på att psykologiutbildade bör veta vad de skriver. Jämför gärna med originalet.

Mvh Maakaao  :D

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Angående stavfel och språkkunskap så är detta ett av de värsta forumen jag besökt. Finns inte många skribenter som klarar sig helskinnade.

SOS inlägg hör definitivt till de bättre jag sett på MBpR... språkligt och korrekturmässigt.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Även inlägg som endast kommenterar stavning av andra inlägg tolereras inte.

§3 i reglerna... :rules:

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, dagens ungdomar blir helt förslappade i hjärnan på grund av alla hjälpmedel de utrustas med, räknestickor, räkneapparater och datorer med rättstavningshjälpmedel.

Snart kan de inte snyta sig själv!

[move]Bakåtsträvaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Herr SIS, bra att du satte forumet på plats.

Jag kan även meddela att om någon är elak mot mig så kommer min mor att skriva någar väl valda ord till vederbörande.

[move]Morsgrisen Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Var hittar jag reglerna???

Längst ner på denna sida finns en nästan osynlig länk i ljusblå teckenfärg

Undrar om forumvärdarna läst 13.2?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Bäste Herr IFK, vad är MBpR?

[move]Frågvise Arne[/move]

Tre versala och en gemen bokstav.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...